יום שבת, 29 ביוני 2024

מכה של מדוזות ! כל השיטות כיצד לטפל נכון בעת צריבה בים

המדוזות כבר כאן!!! הן מגיעות לישראל מדרום לצפון.
בקיץ שעבר הגיעו מעט מדוזות, השנה הן הגיעו בהמוניהן. מדובר בנחילים של המדוזה 'חוטית נודדת' המוכרת לנו, יחד עם כמה מינים אחרים, פחות צורבים. 

אבל אם בכל זאת חפצתם ביום שמשי של ים, ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור, על דרכי הטיפול במידה ונצרבים ממדוזה:

ד"ר אקרמן , מסבירה: "כמו כל דבר ברפואה, רפואה מונעת היא הרפואה הטובה ביותר. יודעים שיש מדוזות?, נסו עד כמה שניתן להימנע ממגע ולא להיכנס למים. בכל מקרה אם נכנסים למים, תצטיידו בבגד ים עם שרוולים ארוכים, (יעיל גם נגד שמש וגם נגד צריבות) או בגדי גלישה."

מכת המדוזות בחופי ישראל צילום יחצ
עוד מוסיפה ד"ר אקרמן: "בנוסף לשרוול ארוך, קיים קרם הגנה דולה עקיצות- היעילות שלו לדעתי עוד לא מספיק מוכחת- אבל מה שכן , אם מורחים ממנו שכבה עבה ואחידה זה מהווה שכבת הגנה נוספת לעור הגוף. זה לא הגנה מלאה בפני מדוזה - אך זה כן יכול להקל בעת צריבה. "

סוג המדוזה הקיימת בחופי ישראל הינה מדוזה מזוג 'חוטית נודדת' ותודה לאל שאין בחופינו את הזן הקטלני הקיים בתיאלנד- הקובייתית. לכןף גם כאשר נצרבים, אין בכך סכנה ממשית .

מבחינת טיפול - יש לנסות קומפרסים עם מים בשילוב מלח ואם לא עוזר לפנות לעזרה רפואית. עניין החומץ כבר פג מן העולם וכך גם לגבי שתן . שימו לב כי מי מלח מהים- עדיף שלא להשתמש - כי ארס או חלקי מדוזה יכולים להיות גם שם.

אז כן לשטוף במי ברז תחת זרם חזק שישטוף את הארס, וכשחוזרים הביתה לעשות קומפרסים חמים עם מעט מלח בישול (כן כן מלח בישול) באמצעות בד טריקו . להספיג טוב ולהניח על האזור הצרוב- לרבע שעה כמה פעמים. המלח ככל הנראה יסייע לנטרל את הארס.

במקרים קלים קומפרסים ומשחות להקלה של כוויות כמו - ביאפין, אלוורה,וכו, יסייעו בהחלמה.

דר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור ואסתטיקה צילום אלון שפרנסקי
וישנם תכשירים ללא מרשם - מים תרמליים, סיקפלסטודרמליבור. ובמקרים קשים - לפנות לייעוץ רופא עור (ניתן עור בשירותי אןנליין או דרך שירותי מיון עור בקופה) רק במקרים קשים מאד הטיפול יהיה סטרואידים סיסטמיים ואפילו אשפוז.

על פי הוראות של מד"א: יש לצאת מהים ולשטוף את מקום הצריבה תחילה במי הים המלוחים ולאחר מכן במי ברז זורמים ללא שפשוף המקום. הסירו באם קיימים שאריות מדוזה בעזרת מקלון או חתיכת פלסטיק, הימנעו משפשוף האזור על מנת שלא להחמיר את התפשטות הארס.

אם הפגיעה קשה ומלווה בתחושת כאב עזה שלא חולפת, יש לפנות למתקן רפואי.אם מופיעים סימנים חמורים כמו קוצר נשימה, התקף אלרגיה, נפיחות שאיננה מקומית, בצקת קשה, כיחלון של הגפה הפגועה – יש לחייג מייד למד"א.

קיץ נעים לכולם!

קרדיט לצילומים:  אלון שפרנסקי-השימוש בתמונות ללא תמורה, יח"צ,

כשסגנון פוגש פונקציונליות

מותג כלי הבישול והאפייה המוביל סולתם מרחיב את סדרת כלי הבישול הצבעונית האהובה Prisma ומציג סדרת מחבתות ווק חדשה הזמינה בשלל צבעים, בעלות מכסה, ידית נירוסטה וקיבולת של 6 ליטרים.

PRISMA ידועה כסדרת מחבתות וסירים צבעונית במיוחד, שפריטיה משלבים איכות יוצאת דופן וצבעוניות מונוכרומטית שמקפיצה את מפלס הסטייל במטבח. כעת מתרחבת הסדרה גם למחבתות מסוג ווק. אלו מושקים בחמישה גוונים של תכלת, סגול לילך, לבן, ורוד בייבי צהוב בננה. 

ווק צבעוני יציקת אלומיניום מסדרת PRISMA של סולתם ,399 שח,
להשיג ברשת החנויות ובאתר www.Soltam.co.il, אסף אמברם 
מחבתות הווק זמינות בגודל 10*32 ס"מ, משולבות במכסה נוח וקיבולת נדיבה של 6 ליטרים. בנוסף מאובזרות בידיות נירוסטה, שלא רק מספקות מראה אלגנטי יותר, אלא נוחות בבישול, פרקטיות ועמידות. 

זאת ועוד, הווקים מיוצרים מאלומיניום יצוק רב שכבתי, המאפשר חלוקת חום שווה ויעילה שחוסכת זמן ואנרגיה, והם בעלי ציפוי NON STICK FOOD SAFE המונע הידבקות ומאפשר בישול בריא יותר על ידי שימוש מופחת בשמן, שומן, חמאה או מרגרינה. הם אינם מכילים PFOA ונטולת קדמיום ועופרת.

בנוסף:
  • מתאימים לכל סוגי הכיריים: גז, חשמל, קרמי, הלוגן ואינדוקציה.
  • מתאימים לשימוש בתנור (המכסה עד לטמפרטורה של 180 מעלות).
  • מתאימים לשטיפה במדיח כלים – אך שטיפה ידנית מומלצת.
  • חזקים במיוחד – עמידים בשימוש לשנים רבות.
המחיר: 399 שקלים.
סולתם- להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.Soltam.co.il

קרדיט לצילום:  אסף אמברם - אישור שימוש בתמונה ללא תמורה

ד"ר ספיבק משיק את Matrix Lift סדרת טיפוח אקסקלוסיבית חדשה לעור הפנים

השבוע הוזמנתי להשקה מרגשת, מושקעת ונוצצת במיוחד, שנערכה על הגג בשדרות רוטשילד בתל אביב, במהלך האירוע ובנוכחות מוזמנים רבים וסלבים מתחום הקוסמטיקה והטיפוח ואנשי תקשורת, השיק ד"ר לאון ספיבק את סדרת הטיפוח האקסקלוסיבית שלו בשם MatrixLift שפותח בשיתוף פעולה עם ד״ר לירון מזור, כימאית ופורמולטורית מומחית לתחום הקוסמטיקה.

סדרת המוצרים פותחה במשך תקופה ארוכה תוך הקפדה על איכות ומקצועיות. סדרת מוצרים זו, נועדה לשפר תוצאות טיפולים אסתטיים כמו מתיחת פנים באמצעות חוטים והזרקות של חומצה היאלורונית.

ד"ר ספיבק משיק את  Matrix Lift סדרת טיפוח אקסקלוסיבית חדשה לעור הפנים 
צילום: נדיה היבא
הפורמולה המתקדמת של קו המוצרים, מבוססת על קומפלקס CollaLift Tri-Blend, תערובת עוצמתית של שלושה מרכיבים פעילים:

Elixiance™ Biofunctional: תמצית פלפון בכות פרואני, הידוע בתכונותיו   האנטי-בקטריאליות והמחטאות.

• Phytoneomatrix™: רכיב אנטי אייג'ינג ייחודי ממקור צמחי, המבוסס על פולי סויה. רכיב זה, נבדק והוכח מחקרית כמסייע בטשטוש קמטים ובתמיכה בייצור קולגן וחומצה היאלורונית בעור.

• Liftyl™ Biofunctional: תמצית מובחרת מעץ המכנף הנאה. תפקידה לסייע בתהליכי הרמה ומתיחה של רקמת העור, באמצעותם ניתן ליהנות מקווי מתאר מוגדרים יותר באזור הפנים.

מרכיבים אלו פועלים יחד למיצוק, חיזוק ושיפור מרקם העור, תוך אופטימיזציה של תוצאות טיפולים המיועדים למתיחת עור הפנים.

ד"ר ספיבק משיק את  Matrix Lift סדרת טיפוח אקסקלוסיבית חדשה לעור הפנים
שנועדה לשפר תוצאות טיפולים אסתטיים . צילום: נדיה היבא
סדרת המוצרים מכילה:
  • סבון-מוס לעור בוגר: מועשר בויטמין C ובנוגדי חמצון חזקים, מציע ניקוי יסודי תוך שיפור מרקם וחיוניות העור. מושלם לעור בוגר, משאיר את עור הפנים רענן ומתחדש. ללא פרבנים.
  • קרם לילה לחידוש העור: קרם טיפולי שמטרתו להצעיר ולשקם את העור בזמן השינה. מסייע למיצוק, חיזוק ושיפור מרקם העור, תוך כדי הארכה ושימור של תוצאות טיפולים אסתטיים.
  • בוסטר מיצוק וקולגן: סרום אינטנסיבי שנועד לשפר את מוצקות העור ואת המרקם שלו, לאחר טיפולים אסתטיים. תומך בייצור קולגן ומייעל את תוצאות הטיפול. הבוסטר מעודד היווצרות קולגן ותורם לשיפור מרקם העור ומבטיח תוצאות מתמשכות מהטיפולים האסתטיים.
  • קרם הגנה ושיקום SPF50+: קרם הגנה ליום, בעל פורמולה ייחודית המציעה הגנה מעולה מהשמש תוך שיקום ושמירה על בריאות העור לאחר ותוך כדי טיפולים אסתטיים.
  • קרם להרגעת העור לאחר פרוצדורה אסתטית: נוסחה מתקדמת הדואגת לשיקום העור לאחר טיפולים אסתטיים המכיל תמציות צמחים שהוכחו כתורמות למיצוק ושיפור מרקם העור תוך עידוד היווצרות הקולגן.
בצילום מימין לשמאל: גולן נהרדעא יח"צ האירוע, ד"ר לאון ספיבק
ורוית אסף שמייצגת את סדרת המוצרים. צילום: מוטי דביר

ד"ר לאון ספיבק ורוית אסף שמייצגת את סדרת המוצרים. צילום: מוטי דביר
ד״ר לירון מזור, כימאית ופורמולטורית מומחית לתחום הקוסמטיקה
עם ד"ר לאון ספיבק מסבירה על סדרת המוצרים החדשה לעור הפנים.
צילום: נדיה היבא
ד"ר לאון ספיבק, הינו רופא מומחה בעל ותק של מעל 20 שנה בתחום האסתטיקה, מתמחה בהצערת עור הפנים, הצוואר והגוף, מיישם שיטות טיפול מתקדמות ומשיג תוצאות מעולות, לשביעות רצונם הרבה של לקוחותיו.

על מנת להביא ללקוחות המרפאה את מיטב חידושי התחום, צוות המרפאה מקפיד להישאר מעודכן בחזית הטכנולוגיה ומשתתף באופן קבוע בכנסים מקצועיים בארץ ובחו"ל.

ד"ר ספיבק הוא חבר בחברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית, חבר ההתאחדות האמריקאית לרפואה אסתטית וגם מדריך מקצועי בינלאומי להכשרת הרופאים בטיפול מתיחת פנים וצוואר באמצעות חוטי Aptos.

ד"ר ספיבק לוקח חלק פעיל בכנסים ומחקרים מדעיים, בשיתוף פעולה עם רופאים מובילים בארץ ובעולם, למטרות פיתוח שיטות טיפוליות חדשות בתחום.

במרפאתו, שנמצאת בראשון לציון, מעניק ד"ר ספיבק טיפולי יופי שונים ביניהם הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית, פילינג לשיפור מרקם העור, שימוש בביו סטימולטורים וחומרים מתקדמים אחרים שנועדו לעזור לכולנו להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו.

סדרת מוצרי הטיפוח האקסקלוסיבית החדשה לעור הפנים Matrix Lift של ד"ר ספיבק
צילום: נדיה היבא
לאתר המרפאה  https://drspivak.co.il/

כתובת המרפאה (במרכז העיר ראשל"צ):
עין הקורא 10, קומה 6 ראשל"צ
טלפון:  03-600-6088
חניון: תרמ"ב 9 ראשון לציון

קרדיט לצילומים: מוטי דביר-השימוש בתמונות ללא תמורה, נדיה היבא 

יום חמישי, 27 ביוני 2024

נפתח "קפה עוטף – רעים" בשכונת פלורנטין בתל אביב

"קפה עוטף – רעים" הינו הסניף השני ברשת בתי הקפה החדשה 'קפה עוטף' שנפתח בשכונת פלורנטין בתל אביב.

'קפה עוטף רעים', אשר הוקם בעקבות תרומה משמעותית של בנק הפועלים, מנוהל ומתופעל על ידי תושבי העוטף שפונו מבתיהם לתל אביב במטרה לספק מקום התכנסות לקהילה, תעסוקה ופרנסה לצד חיבור בין הקהילה המארחת לקהילה המפונה.

בבית הקפה נמכרים הפרלינים והשוקולדים של דביר על בסיס מתכוניו המקוריים לצד מוצרים מגוונים מהעוטף ובהם פריטי קרמיקה ואמנות, גבינות ממחלבת בארי, יינות, ריבות, גבינות, פירות יער, עוגות ועוד, לצד מוצרים שעוצבו במיוחד לרשת קפה עוטף

קפה עוטף רעים בשכונת פלורנטין בתל אביב. צילום: סיון פרג'

קפה עוטף רעים בשכונת פלורנטין בתל אביב. צילום: סיון פרג'
"קפה עוטף" - רשת בתי קפה חדשה שפתחה את הסניף הראשון במתחם שרונה בתל אביב, 'קפה עוטף – נתיב העשרה', פתחה את הסניף השני של הרשת, 'קפה עוטף – רעים', ב 25 ביוני ברחוב וולפסון 54 בשכונת פלורנטין בתל אביב.

'קפה עוטף רעים', הוקם בסמוך למתחם המגורים של תושבי רעים ברחוב הרצל. בית הקפה מתפרש על פני 250 מ"ר על גבי שתי קומות ויכלול חנות למכירת מגוון מוצרים מהעוטף הכוללים חפצי אמנות לצד יינות, ריבות, גבינות, דבש, ממרחים ומוצרים ייחודיים לרשת כמו חולצות, סינרים, ספלים, בקבוקי שתיה וכובעים. 

התפריט כולל מאפים הנאפים במקום, כריכים, סלטים ועוד. על הייעוץ הקולינרי אמונה השפית רותי רוסו. בהמשך, בית הקפה עתיד להציע גם חלל המיועד להופעות חיות של אמנים מהעוטף לצד בר יין.

ב'קפה עוטף רעים', תופעל בין היתר חנות הדגל 'שוקולד דביר' של היזם והשוקולטייר דביר קרפ ז"ל, שנרצח בשבת השחורה יחד עם זוגתו - סתיו קמחי, לעיני ילדיו. במקום ניתן יהיה לרכוש מארזים שונים בטעמים המוכרים על פי מתכוניו של דביר.

קפה עוטף רעים בשכונת פלורנטין בתל אביב. צילום: סיון פרג'

קפה עוטף רעים בשכונת פלורנטין בתל אביב. צילום: סיון פרג'
דביר היה "איש השוקולד של עוטף עזה", הקים את מותג השוקולד שלו "שוקולד דביר" בשנת 1996 וייסד את בית הקפה "שוקולד קפה" במועצה האזורית אשכול יחד עם רעייתו דאז רעות קרפ ואורי שטיינר, שהצטרף למיזם כזכיין בשנת 2018. הקפה הפך עם השנים לנקודת מפגש מרכזית לתושבי האזור שהגיעו לקפה ושוקולד איכותי בדרך הביתה. הקפה נפתח מחדש בימים אלה.

קפה עוטף רעים ייפתח בבעלותה המלאה של רעות קרפ, אם ילדיו של דביר, שבחרה להנציח את דביר דרך אהבתו הגדולה, מלבד משפחתו – השוקולד. רעות פנתה לשוקולייטרים מובילים ששיחזרו את מתכוני הפרלינים, שברי השוקולד ומוצרי השוקולד השונים של דביר.

את "שוקולד דביר" ניתן יהיה לרכוש מלבד סניף קפה עוטף רעים גם ב'שוקולד קפה' במועצה האזורית אשכול ובהמשך באתר אינטרנט ייעודי. המותג ה"חדש" שנוצר, יהיה הבסיס ומקור לפרנסת שלושת ילדיו של דביר ז"ל ורעות, ושיקום נפשותיהם. החזון של רעות הוא להקים מפעל שוקולד על שמו של דביר ברעים.

עמית כהן, רעות קרפ, אלמוג פולק_צילום סיון פרג'

רעות קרפ_בקפה עוטף רעים. צילום סיון פרג' 
קהילת קיבוץ רעים מונה היום כ- 450 איש. ב 7 באוקטובר הקיבוץ חווה מתקפת מחבלים רצחנית במסגרתה נרצחו 7 אזרחים ביניהם דביר קרפ תושב הקיבוץ וזוגתו סתיו קמחי. אחרים נחטפו מהקיבוץ ושוחררו בעסקאות החטופים. בתים רבים בקיבוץ נשרפו. 

קהילת קיבוץ רעים אשר חוותה שבר וחורבן, הבינה כי הדרך לקום היא להישאר יחד, ככוח מאוחד, משקם ומרפא. קהילת קיבוץ רעים היא הראשונה שעזבה את בתי המלון לטובת מגורים זמניים בפרויקט מגורים ברחוב הרצל בתל אביב, במתחם אליו עברו ישנו מתחם משותף של גנים ומזכירות קיבוץ.

רשת קפה עוטף קמה במטרה לייצר חוסן קהילתי ונפשי למפונים, ולאפשר להם עשייה ותעסוקה, אופק ותקומה. ברשת מועסקים בנות ובני הישובים. בתי הקפה של הרשת הם מקום מפגש של הקהילה ומאפשרים לשמור אותה שלמה ככל הניתן. הקמת הרשת מנציחה ומהדהדת את סיפורה של כל קהילה ולא פחות חשוב מכך, מחברת בין הקהילה המארחת לקהילה המפונה.

בית הקפה יציע לרכישה מוצרים מהעוטף: גבינות של מחלבת בארי, יין, ריבות, פירות יער, עוגות, גרנולה ושלל מוצרים מקומיים וכן מוצרים שעוצבו במיוחד דוגמת חולצות, ספלים, סינרים, תיקי בד ומגוון מוצרים נוספים. בסופי שבוע תתקיים גם מכירה של פרחים. כמו כן ניתן לרכוש את המוצרים כמארז פיקניק ולשבת במרחבי המתחם או בישיבה סביב בית הקפה.

את הקפה ינהלו עמית כהן- בת 25 מקיבוץ רעים, אלמוג פולק - בן 27 מקיבוץ אורים.

בנק הפועלים התגייס לפרויקט עם תרומה משמעותית לקפה עוטף רעים, לצד תרומות נדיבות נוספות ביניהן של: אתר פודי, חברת פלסאון, חברת מודי, חברת טמפו, בנק Hsbc וחברת צ'קפוינט שתמכו בפרויקט ביד רחבה. האדריכלית ליאת אלון עיצבה את המקום ברוח העוטף המגיע למרכז תל אביב.

היזמים של קפה עוטף הם: תמיר ברלקו – יזם ומייסד רשת ארקפה, ומייזמים קולנרים רבים בישראל ובעולם ומיכל ציון – בעלים ומנהלת בחברת אידאה קידום מכירות והפקות בארץ ובעולם

קפה עוטף רעים בשכונת פלורנטין בתל אביב. צילום סיון פרג'

קפה עוטף רעים בשכונת פלורנטין בתל אביב. צילום סיון פרג'
רעות קרפ: "כחלק מהרצון להנציח את דביר, שהיה שוקולטייר משנת 1996, החלטתי לפתוח את בית הקפה בשיתוף פעולה עם רשת "קפה עוטף". בפתיחת קפה עוטף רעים אנחנו מבקשים ליצור עבור הקהילה שלנו מקום מפגש שיזכיר לנו את הבית והאהובים שאיבדנו. החיים שלנו לעולם לא יחזרו להיות מה שהיו, אך הדברים שמחזקים אותנו ומסייעים לנו לעבור יום ביומו הם הקהילה שלנו והזכרונות שנשארו. הקפה יהדהד את הזיכרון של דביר, שאהב והצליח לשמח אנשים באמצעות השוקולד הנהדר שלו ויחזיר במעט את הטעם המתוק בחיים גם לילדינו המשותפים שעברו את הנורא מכל.

"כולי תקווה שנצליח להעביר את הטעם והאווירה של רעים לתושבים והמבקרים בעיר ולספק ערך מוסף לקפה של הבוקר של כל אחד מלקוחותינו. אני מזמינה אתכם להיות חלק מהדבר הגדול הזה, שהוא סמל לתקומה של כל ישובי העוטף ושל קיבוץ רעים בפרט".

קפה עוטף – רעים
וולפסון 54, תל אביב, 
שעות פעילות: 
א- ה - 7:30-19:30
שישי -7:30-16:00, שבת - 9:00-19:30

קרדיט לצילומים:  סיון פרג' - הצילומים מאושרים לשימוש ללא תמורה   

יום חמישי, 20 ביוני 2024

"אנדרטה בתנועה" מופע ייחודי של היוצרת והמטפלת רוני ברנדשטטר

כולנו עדין תחת ההשפעה של אירועי אוקטובר הקשים הבלתי נשכחים שהיינו עדים להם. יש כאלו שהרגישו צורך להנציח את האירועים הקשים וכתבו שירים ולחנים, כאלה שיצרו פסלים, תערוכות וגם ציורים, צילומים ותוכניות טלויזיה שונות ועוד.

"אנדרטה בתנועה" של היוצרת והמטפלת רוני ברנדשטטר יחד עם השותפה והמפיקה מיכאל מיליס, נוצר בעקבות אירועי אוקטובר מתוך צורך לחזור למקום הכי בסיסי - לגוף.

כפי שנאמר בפילוסופיה האקזסטינציאליסטית אנחנו "היות-גוף" כל הלמידה הראשונית נעשית דרך הגוף ודרך החושים.

היוצרת רוני שעבדה ויצרה בהולנד וגרמניה ביקשה ל"פסל" את השבר בעקבות האירועים ולבנות ממנו כוחות ואפשרויות לחיים. השותפה והמפיקה מיכאל שהיא יזמת חברתית מעל 10 שנים וחייה הם חיבור ויצירה של שיתופי פעולה אנושיים עם אימפקט חברתי.

אנדרטה בתנועה צילום מתוך המופע צלם אורן אלון
רוני ברנדשטטר: "האימה של המאורעות באוקטובר יצרה אצלי תחושה עמומה של קיפאון הבנתי שאני מרגישה מעט מאוד מעצמת גודל האירוע והזוועות. מבחינתי הדרך לנחם ולהתנחם, היא להתחבר ולמצוא דרך לתת משהו בעל ערך לעצמי ולקהילה שאני חלק ממנה."

מיכאל מיליס: "בהמשך למיזמים שהוצאתי בעקבות המלחמה שתמכו בלוחמים ומפונים בארץ, השתתפתי בשיעורי תנועה עם רוני ושם נוצר החיבור בינינו. התגייסנו לטובת יצירת הפרויקט הזה. פרויקט "אנדרטה בתנועה" הוא חלק מהמיזמים האחרים שלי והפעם בפן האומנותי, טיפולי וריגשי. אחרי שנחשפתי לסיפורים הקשים של המפונים מהעוטף וניצולי הנובה התגבר בי הרצון לגייס משאבים מקהילות ומעגלי תמיכה נוספים ולתת מענה אומנותי טיפולי שהפך להיות צורך גם אצל המתנדבים שלי."

אנדרטה בתנועה צילום אורן אלון
רוני מספרת: "היצירה המלאה של המופע הייתה המשך טבעי של הרעיונות מהיצירה של הוידאו, רציתי שאנשים יחוו חוויה מלאה ולא רק יצפו מרחוק בסרט ובדימויים שנוצרו, חיפשתי ליצור התרחשות שבו הקהל חווה קשר וקירבה לגוף על חולשותיו, פגיעותו וכוחותיו."

דודי פלג, ראש אגף תוכן ופיתוח עסקי, ממוזיאון תל אביב לאומנויות פתח את כל הדלתות והחלונות והציע להציג את הפרויקט בערב בכורה לקהל הרחב.

הפרויקט נולד משיעורי תנועה שעשתה רוני לקהילה בתקופת האזעקות התכופות באיזור המרכז על מנת לאפשר למשתתפים "להפשיר" את הגוף מהקיפאון שהטראומה הפעילה.

עם מעט כוחות בגוף נשאלה השאלה כיצד אנחנו אוספים את עצמנו מנקודת שבירה שאנו נמצאים בה . 
האזעקות לא הגיעו לחלל של הסטודיו שנמצא מתחת לאדמה ובכך המרחב מוגן.

רוני משתפת: "בתוך השקט של הזמן בסטודיו הבנתי שאני רוצה ליצור עדות מאין אנדרטה הפוכה וחיה לכל מה שהתרחש ומתרחש מאז ה-7 באוקטובר. דמיינתי בראשי ממבט הציפור ערימת גופים שנמצאים באי תנועה וחוזרים באיטיות לתוך החיים."

יחד עם המון מתנדבים שלקחו חלק והשתתפו בצילומים ב"חווה של צביקה" בדרום הארץ נוצר הוידאו ארט בהשתתפות כ-100 אנשי תנועה. איריס נייס שהעמיקה את הרעיונות בסטודיו והפכה השראה ורוח בחומרים.

כוחות העל של מיכאל מיליס שהפיקה וניהלה את כל הפרויקט. קבוצת רקדנים מדהימה שחקרה את המחשבות על האנדרטה. שלושה צלמים אורן אלון, עומר מסינגר וערן פז שהיה על הוידאו, שהוא אומן ובמאי דוקו מעורר השראה בפני עצמו.

ביום חמישי, בתאריך 27.6.24, יוצג הפרויקט בהשתתפות קהל ומוסיקה חיה ובועטת של גיא גלם ופלורה. יצירה שתיתן לקהל לחוות את הצורך האנושי הבסיסי בתמיכה, בחיבור ובקשרים משמעותיים. ההסכמה המשותפת המונחת בבסיס הפרויקט, היא להניע ולפתוח אפשרויות חדשות, לחבר, לקרב להפגיש, לאורר ולעורר אותנו זו אפשרות לברוא, להבריא ולתחזק את הכוחות היצירתיים. זו קריאה לנוע לחופש ולשגשג עם ולמרות 'האנדרטאות' שלנו כאנשים, כחברה וכעם. 
הרווחים יתרמו לנפגעי הנובה.

תמונה-מתוך-מופע-אנדרטה-בתנועה-צילום-אורן-אלון
לבירורים:
0528458080 מיכאל מיליס

לינק לטריילר מתוך הוידאו
https://www.youtube.com/shorts/sexpXrSjh-w

שם המופע: אנדרטה בתנועה
תאריך: 27.6.24
יום: יום חמישי
שעה: 20:30
משך המופע: כשעה
מתאים לגילאי: 16+

מחיר מלא: 100 ש"ח
מחיר הנחה: 80 ש”ח

מופע מחול, מוזיקה חיה ווידאו ארט.
*כשהגוף קופא ונגמרות המילים…*
המופע נוצר בעקבות אירועי אוקטובר מתוך צורך לתת מקום ליצירה ולחיים אפשריים.
העבודה חוקרת את היסוד שעליו נבנה האמון בראשית החיים ועליו אפשר לשקם אמון שהתמוטט.

היוצרת, רוני ברנדשטטר, עבדה ויצרה בהולנד וגרמניה ביקשה ל"פסל" את השבר בעקבות האירועים ולבנות ממנו כוחות ואפשרויות לחיים.

מיכאל מיליס, יזמת חברתית שסיפור חייה הם חיבור ויצירה של שיתופי פעולה אנושיים עם אימפקט חברתי. הקימה את “עוטף ישראל” שמסייע ללוחמים ומפונים ב-360 מעלות.

ייעוץ אומנותי, איריס נייס, יוצרת עצמאית רב תחומית, יזמית ומובילת "גוף בטבע".

מוסיקאים:
גיא גלם
לירון פלורה משולם

רקדנים:
אורי דיקר
נוי חבר
איתמר סרוסי
בר אתמרי
רוני זילברשטיין
שני קצמן
יאיר ליסאי
קרין שבירו
גיא אגיב
איריס נייס

וידאו ארט:
יוצרות: רוני ברנדשטטר בשיתוף עם איריס נייס

וידאו : ערן פז

צילום: 
עומר מסינגר
ערן פז
אורן אלון

מוסיקה : מתוך glow של גיא גלם

רקדנים יוצרים ושותפים לדרך:
רן בן דרור, בר אתמרי, נגה אשד, רוני זילברשטיין, שני קצמן, גיא אגיב, איתי לירז, מיטל גורסקי, קרן ארן, שלמה רנה, אברהם חזין, מיכל גיל, חני בן טוב, ניר וילוז'ני.

חסות :
מרכז ביכורי העיתים 
וסלוגן שלהם
החווה של צביקה
הרווחים יתרמו לניצולי הנובה

קרדיט לצילומים:  אורן אלון - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

יום שלישי, 11 ביוני 2024

מותג האופנה RESERVED פותח סניף דגל בקניון עזריאלי ירושלים

מותג האופנה RESERVED, המצוי בהתפתחות גדולה מאוד באירופה ולאחר פתיחת חנויות במילנו, וונציה, לונדון ובירות נוספות באירופה, פותח חנות חדשה בבירת ישראל בקניון עזריאלי ירושלים (מלחה) בהשקעה של כ- 6 מיליון ₪.

המותג מיובא לישראל ע"י קבוצת H&O, מתרחב, מגיע לראשונה לירושלים ופותח סניף דגל בקניון עזריאלי (מלחה) בהשקעה של כ -6 מיליון ₪.

סניף ריזרבד בקניון עזריאלי ירושלים מלחה - צילום ארנון בוסאני  

סניף ריזרבד בקניון עזריאלי ירושלים מלחה - צילום ארנון בוסאני  
זהו הסניף החמישי של הרשת בישראל והוא יצטרף לסניפים בקניון איילון ברמת גן, קניון גבעתיים , קניון TLV בתל אביב ומתחם מיי בייבי בירכא ולאתר המכירות של ריזרבד : reserved-il.com

הסניף החדש ישתרע על שטח של כ-1200 מ"ר ויפתח במתכונת המשלבת אופנת נשים וילדים. קבוצת H&O מתכננת להמשיך ולפתח את המותג בישראל כאשר שטח כל חנות יעמוד על כ 900 מ"ר.
סניף ריזרבד בקניון עזריאלי ירושלים מלחה - צילום ארנון בוסאני 

סניף ריזרבד בקניון עזריאלי ירושלים מלחה - צילום ארנון בוסאני  
החנות החדשה מעוצבת בקונספט ייחודי התואם את החנויות בבירות האופנה של אירופה , קונספט אשר פותח ע"י צוות האדריכלים הבינלאומי של קבוצת LPP וכולל בין הייתר חנות רחבה המעוצבת עפ"י קולקציות ומשלבת רהוט צעיר ועדכני, מואר וייחודי.

החנות החדשה מכוונת לקשת רחבה של קהלים ומציעה ללקוחותיה, מעבר למחירים האטרקטיביים, מגוון סגנונות המתאים לכל זמן: קז'ואל, ארועים, עבודה, פנאי וכו ובטווח מידות רחב (36 – 46), וקולקציה עשירה לילדים בגילאי 4-12 שנים.

המותג ריזרבד מביא לישראל בכל שבוע פריטים חדשים והחנות תתחדש בסחורה על בסיס שבועי, ויוצעו בה כ- 14 קולקציות מלאות בשנה, שישקפו את ערכי המותג ביניהם: קיימות, יצירתיות ומגוון.

מותג האופנה RESERVED - בסניף הדגל בירושלים. צילום: נדיה היבא

מותג האופנה RESERVED - בסניף הדגל בירושלים. צילום: נדיה היבא
לדברי צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "אנו גאים ונרגשים על פתיחת הסניף החמישי של מותג האופנה RESERVED, אשר מתווספת לתמהיל העסקים המושלם. קניון עזריאלי ירושלים ממשיך להתחדש עבור קהל לקוחותיו כל העת ולהביא לקניון את החנויות והמותגים המובילים, תוך בניית תמהיל רחב ומגוון של חנויות שפונות לכל הגילאים. בחודשים הקרובים צפויות עוד השקות נחשקות רבות המתקיימות כחלק מהתרחבות והתפתחות הקניון".

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת O&H: "בישראל יש צמא למותג בינלאומי נחשק המתחדש תדירות, מתכתב עם הטרנדים הבינלאומיים, ומשווק במחירים אטרקטיביים במיוחד. ריזרבד עונה על הצורך הזה, הוא מותג אופנה הנחשב לבעל צמיחה גבוהה מאוד באירופה וגם בישראל. כניסתו לירושלים מסמנת מגמה זו של צמחיה והתפתחות".

מותג האופנה RESERVED - בסניף הדגל בירושלים. צילום: נדיה היבא

מותג האופנה RESERVED - בסניף הדגל בירושלים. צילום: נדיה היבא
RESERVED נחשב למותג מוביל עם צמיחה גבוהה במיוחד וכיום עם כ- 500 חנויות ברחבי אירופה והמזרח התיכון. הוא נחשב למותג אופנה מוביל בזכות עיצוב –ברמה גבוה וטרנדי ועם זאת מציע מוצרים במחירים אטרקטיביים מאוד ביחס לשאר המותגים המשווקים בישראל. המותג בבעלות קבוצת LPP שלה 5 רשתות קמעונאיות שונות ומעל 2200 חנויות באירופה ובמזרח התיכון ב- 40 מדינות שונות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט , מילנו , תל אביב, דובאי ועכשיו גם בירושלים.

קבוצת H&O הינה מקבוצות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994וכוללת שלוש רשתות קמעונאיות: H&O- המונה 28 סניפים בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד אילת, רשת Carter's – OshKosh- מותג בגדי התינוקות האמריקאי המוביל בעולם עם 74 נקודות מכירה בכל הארץ ורשת Reserved הבינלאומית עם 5 סניפים. 

כל חנויות הקבוצה, ממוקמות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר. לרשת מועדון לקוחות המונה כ- 500,000 חברים וכ-130,000 מחזיקי כרטיס אשראי מועדון CashCal-H&O .

מותג האופנה RESERVED - בסניף הדגל בירושלים. צילום: נדיה היבא
קולקציה עשירה לילדים בגילאי 4-12 שנים.

מותג האופנה RESERVED - בסניף הדגל בירושלים. צילום: נדיה היבא
קולקציה עשירה לילדים בגילאי 4-12 שנים.
קניון עזריאלי ירושלים משתייך לקבוצת הקניונים הגדולה בישראל וחוגג 30 שנות עשייה. הקניון מהווה קומפלקס בילוי ועסקים המוביל בישראל, המשלב מסחר, מסעדות, בתי קפה, משרדים וחניון ומשתרע על פני שטח ענק של כ- 100,000 מ"ר. כמוקד של אזור העסקים והבילוי מרכזי בעיר, ממוקם פרויקט עזריאלי ירושלים בנקודה אסטרטגית מושלמת, עם נגישות מיידית לעורקי תחבורה בין עירוניים וצירי תנועה ראשיים לצד הרכבת הקלה העתידית. בקניון ממוקמות מיטב רשתות האופנה המקומיות הארציות והבינלאומיות המובילות.

קרדיט לצילומים: ארנון בוסאני - התמונות מאושרות לפרסום ללא תמורה, נדיה היבא

יום ראשון, 9 ביוני 2024

מתכון להכנת בורקס מים של הבלוגרית האוכל המובילה תמרה אהרוני

בלוגרית האוכל המובילה תמרה אהרוני ביתו של השף ישראל אהרוני חושפת את המתכון הסודי שלה: להכנת בורקס מים.

בקרוב ייחשפו המתכונים הייחודיים והחגיגיים של 4 משפיעניותהאוכל המובילות: תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן , יונית צוקרמן ומנחת הטלוויזיה אילנית לוי, במסגרת קמפיין חדש של בית האופנהGOLBARY , שיעלה לרגל חג שבועות, ובו תחשוף כל אחת מהן את המתכון האהוב עליה לחג.

אחד המתכונים המעניינים והמיוחדים הוא של בלוגרית האוכל המובילה תמרה אהרוני, ביתו של השף ישראל אהרוני שחושפת לראשונה את המתכון הסודי שלה להכנת בורקס מים:

בורקס מים לשבועות לפי תמרה אהרוני צילום שי יחזקאל  

בורקס מים לשבועות לפי תמרה אהרוני צילום שי יחזקאל  
המצרכים:
‎1 חבילה דפי פילו מופשרים היטב לפי הוראות היצרן
‎מעט חמאה מומסת לשימון

‎מצרכים לבלילה:
‎2 כוסות חלב
‎2 ביצים
‎60 גר' חמאה מומסת
‎מלח
‎פלפל שחור

‎מצרכים למילוי הבורקס:
‎1 בצל סגול
‎3 שיני שום
‎400 גר' עלי תרד טורקי שטופים היטב
‎1 כף חמאה
‎2 כפות שמן זית
‎250 ג גבינת ריקוטה
‎350 ג גבינה מגוררת שאוהבים
‎מלח
‎פלפל שחור

‎הוראות הכנה:

* מחממים תנור לחום של 180 מעלות

* מכינים את המילוי: קוצצים את הבצל, שום והתרד

* במחבת מחממים שמן זית וחמאה

* כשהשמן חם מוסיפים את הבצל הקצוץ והשום ומטגנים כ3-4 דק עד שהבצל מתרכך ומתחיל להזהיב

* מוסיפים את התרד, מלח ופלפל, מערבבים ומטגנים כ2-3 דק נוספות עד שהתרד מתכווץ

* מוציאים את התרד לקערה, מוסיפים את שני סוגי הגבינות, מלח ופלפל ומערבבים היטב לתערובת אחידה.

* מכינים את הבלילה: בקערה גדולה טורפים יחד את החלב, ביצים, חמאה מומסת, מלח ופלפל שחור לתערובת אחידה

* מרכיבים את הבורקס: מורחים בחמאה מומסת תבנית פיירקס מלבנית

* מרפדים את התבנית בדפי פילו (אם צריך 2 דפים לשכבה זה בסדר, העיקר שכל התחתית תהיה מרופדת)

* לוקחים 2-3 דפי פילו וקורעים אותם ביד לחתיכות גדולות

* טובלים כל חתיכה בבלילה ומניחים בצורה מקומטת בתבנית, חוזרים על הפעולה עד שכל התבנית מכוסה בשכבה של דפים רטובים ומקומטים.

* יוצקים על הדפים המקומטים מחצית מהמילוי ומיישרים לשכבה אחידה

* מניחים עוד שכבה של דפים מקומטים רטובים על גבי שכבת המילוי

* יוצקים את המחצית השנייה של המילוי ומיישרים לשכבה אחידה

* מקפלים את שולי הבצק על גבי המילוי

* מכסים את המאפה ב3 דפי פילו ישרים (מומלץ למרוח בינהם מעט חמאה מומסת) ותוחבים את השוליים שלהם בין דופן התבנית לבין המאפה

* יוצקים את שארית הבלילה על המאפה (אפשר גם לפזר מעט גבינה מגוררת או שומשום אם רוצים)

* אופים כ40-50 דק עד שהמאפה שחום ופריך.

חג שבועות שמח 😊

קרדיט לצילומים: שי יחזקאל - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

יום שבת, 8 ביוני 2024

תערוכה קבוצתית: "לב פועם" עדות מוחשית לריפוי ותקומה דרך יצירה מהלב

תערוכה קבוצתית של אמנים ויוצרים מקומיים "לב פועם" תיפתח בעופר רמת אביב לקהל הרחב, החל מה 21.6 עד ה 28.6.2024. התערוכה, שנוצרה ע"י ArtRasing, מיזם חברתי לגיוס תרומות עבור עמותת וראייטי, נולדה מתוך המקום של הרצון לאופק, התחדשות ותקווה אותם כולנו מחפשים בימים אלו ומתוך האמונה כי יצירה היא כלי ריפוי עוצמתי לנפש.

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ 

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ  
התערוכה החדשה מאגדת בתוכה יצירות, בטכניקות מגוונות, כשמאחורי כל אחת מהן נמצא סיפור עוצמתי ומרגש על המשך יצירה מהלב. זוהי תערוכה שאוצרת בתוכה יצירות שהן ביטוי מוחשי להיסטוריה שנכתבת בימים אלו ותישאר כעדות לדורי דורות. 

הלב, כספק החיים המרכזי של הגוף, הינו גם הלוגו של וראייטי ומסמל את הזרמת האנרגיה לשאר חלקי הגוף / תחומי החיים.

האמנים/ות המשתתפים/ות בתערוכה כוללת גם חיילי מילואים, תושבי העוטף, תושבי הצפון, ניצולי הנובה, אמנים בינלאומיים ועוד, שיחדיו מהווים את הפסיפס הייחודי של ארצנו. 

בין האמנים המשתתפים בתערוכה: קארין אנג׳ל, דרורית אמיתי-דרור, גבי זלצמן, בלה חבצקיו, אתל טור, איציק מבורך, אליסף מימון, שיר נברו שץ, לי נרובאי לנגר, נדב סדקה, אופיר סופר, עוזי עמרני, קרן פרגו, שלי צאייג, עינב צייכנר, שרון קיפניס חייט, הילה קרוגמן כדי, דוריה קנצופולסקי, עופרי ריינר, שוש שגב אופק ושירלי שור.

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ  

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ  

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ  
ArtRasing הינו מיזם חברתי לגיוס תרומות בעבור עמותת וראייטי, דרך מכירת אומנות ישראלית, הוקם לפני שנתיים ע"י קארין אנג'ל, אפרת אמון ואתי מרק.

במהלך התערוכה יערכו שיח אמנים, ניתן להתעדכן בפרסומי הקניון ובנכסים הדיגטלים של רמת אביב

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ  

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ  

תערוכת לב פועם בעופר רמת אביב צילום יחצ  
כל ההכנסות ממכירת היצירות יועברו לאמנים ולעמותת וראייטי
התערוכה תוצג בקניון עופר רמת אביב  בין התאריכים - 21.6-28.6
הכניסה לתערוכה חופשית לקהל – ללא תשלום

קרדיט לצילומים: יח"צ רמת אביב - מאושר לשימוש בתמונות ללא תמורה

יום שישי, 7 ביוני 2024

טחינת אל ארז משיקה טחינה גולמית מעודנת בבקבוק לחיץ

בשורה משמחת לכל אוהבי הטחינה!!!!
מעכשיו הרבה יותר פשוט, מהיר וקל להשתמש בטחינה כשהיא בבקבוק לחיץ.

טחינת אל ארז מתרחבת בקטגוריית הטחינה הגולמית ומשיקה סדרת מוצרים חדשה - טחינה גולמית מעודנת וטחינה גולמית מלאה מעודנת, שתיהן בבקבוק לחיץ, המשדרג את חווית השימוש והופך אותו לפשוט, קל ונוח.

מנות שונות עם חצילים על האש עם טופינג של טחינה גולמית
צילום: נדיה היבא
כל האיכות המוכרת, במרקם עדין במיוחד, מוגשת כעת בבקבוק לחיץ המתאים לשימוש וצריכה בצורתו הגולמית וללא כל צורך בהכנה.

הטחינה המעודנת החדשה, עשויה מ- 100%שומשום מובחר, שעבר קלייה איטית וטחינה מיוחדת, המעניקים לה מרקם עדין וקטיפתי המתאימה לזילוף על סלטים, כריכים, אנטיפסטי, בשרים ועוד.

הטחינה הייחודית של אל ארז מופקת מזן השומשום האתיופי הטוב בעולם הנקרא "הומרה". הזרעים נבחרים בקפידה ועוברים תהליך המשלב את המסורת העתיקה והקידמה הטכנולוגית, תוך הקפדה יתרה על איכות המוצר.

טחינה גולמית מוגשת כרוטב לעלי גפן ממולאים.
צילום: נדיה היבא
הטחינה החדשה של המותג אל ארז נותנת מענה נוסף לאנשים המעוניינים לאכול טחינה גולמית כפי שהיא, בקלות ובנוחות, על ידי לחיצה על הבקבוק, וניתנת לשימוש בבית, בטיול, בעבודה ובכל מקום.

טחינה בבקבוקים הלחיצים הינה ללא גלוטן. הבקבוקים מכילים כמות של300 גרם, 
בהשגחת רבנות העדה החרדית ובד"ץ בית יוסף. 
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

מימין: טחינה גולמית מעודנת מלאה בבקבוק לחיץ של טחינה אל ארז
משמאל: טחינה גולמית מעודנת של טחינה אל ארז
קרדיט לצילומים: יח"צ טחינת אל ארז
טחינת אל ארז - מפעל שהוקם בשנת 1990 והחל את דרכו כמפעל בוטיק קטן בנצרת והפך למותג טחינה מוביל בארץ ובעולם המככב בחנויות רבות ומסעדות בארץ וברחבי העולם. המפעל ממוקם כיום באזור תעשייה שגיא 2000 (ליד כפר ברוך).

קרדיט לצילומים: יח"צ טחינת אל ארז - השימוש בתמונות ללא תמורה, נדיה היבא

יום חמישי, 6 ביוני 2024

אופנה ואוכל לקראת חג השבועות SERVED WITH STYLE

לרגל חג השבועות יעלה השבוע קמפיין חדש של בית האופנה GOLBARY בכיכובה של מנחת טלוויזיה והפרזנטורית של המותג, אילנית לוי, שלצידה יככבו נבחרת של משפיעניות אוכל מובילות, שנבחרו בקפידה: תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויונית צוקרמן. 

הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ-700 אלף שקלים תחת הסיסמא: SERVED WITH STYLE והוא כולל מסע פרסום דיגיטלי, פרסום בנקודות המכירה ובפלטפורמת הכנסים הדיגטלים של המותג גולברי: אינסטגרם, פייסבוק וטיק טוק.

קמפיין שבועות של גולברי צילום: שי יחזקאל


קמפיין שבועות של גולברי צילום: שי יחזקאל
הקמפיין החדש יחשוף שולחן חגיגי בו ואת כל אחת מכוכבות הרשת יוצרת את המנה המיוחדת שלה לחג הביכורים. כמו כן כל אחת מהמשתתפות לבושה בלוק לבן וחגיגי במיוחד לשבועות, עפ"י בחירתה מקולקציית קיץ 2024 של גולברי. 

במסגר הקמפיין, בית האופנה גולברי יאגד את כל המתכונים של המנות שיוצגו בקמפיין על ידי הכוכבות, במטרה שהצרכניות יוכלו להשתמש במתוכנים לחג.

קמפיין שבועות של גולברי עם הפרזנטורית המותג אילנית לוי.
צילום: שי יחזקאל

קמפיין שבועות של גולברי עם הפרזנטורית המותג אילנית לוי.
צילום: שי יחזקאל
לדברי אורלי פרנקו גולברי, סמנכ"ל השיווק של גולברי: "כבית אופנה מוביל אנו תמיד מחפשים מקורות חדשים להשראה, אם בעבר מצאנו את ההשראות שלנו בשיתוף פעולה עם אמנים, מוזיקאים, ומעצבים מובילים, הפעם מצאנו את החיבור לנשים חזקות בתחום הקולינריה. ידוע שהישראליות אוהבות מאוד אופנה ואוכל, אז החלטנו לשלב את שתי האהבות וליצור לחג השבועות קמפיין מפתיע, שימושי, מעניין ומלא בתוכן". 

בית האופנה גולברי, נמצא בבעלות דוד, משה ויעקב גולברי. הרשת מונה נ-80 סניפים ברחבי הארץ.

קרדיט לצילומים: שי יחזקאל - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

ד"ר צחי שלקוביץ - חלוץ בתחום האסתטיקה ומוביל את קדמת רפואת העור

בעולם האסתטיקה המודרני, בו התחדשות והמצאות חדשניות מהוות חלק בלתי נפרד מהעבודה היום-יומית, ד"ר צחי שלקוביץ בולט כאחד המובילים והמשפיעי...