יום שני, 21 באוקטובר 2019

לאו מן Leo Man הסדרה החדשה לגבר המטופח מבית לאונרדו קוסמטיקה

עד לפני כמה שנים המילים "גבר" ו"טיפוח" ממש לא הלכו ביחד. היינו צריכים לחכות זמן רב לשינויים שמכתיב לנו דור ה-Y. המגמה משתנה והצעירים של היום מטפחים, משקיעים, ומקפידים על שגרת טיפוח יומיומית. טיפוח הכולל קרמים לעיניים, ג'ל לעור הפנים לזקן ושערות הראש, ולא לשכוח את המרפקים, שעושים את ההבדל בין גבר מטופח לגבר "מוזנח".

חברת "לאונרדו קוסמטיקה" היא השילוב המנצח בין מכשירים ותכשירים מקצועיים שפועלים מצוין ומביאים לתוצאות חסרות תקדים בטיפולי פנים והגוף של כל גבר ואישה.

השילוב  בין המכשירים והתכשירים עם תוצאה מיטבית, שמה את החברה בשורה הראשונה בשוק הקוסמטיקה בארץ ובעולם. לחברה מוצרים ייעודיים לכל סוגי העור שמסייעים בטיפול, שמירה וטיפוח העור ובהשגת מראה עור בריא, קורן וזוהר.


"לאו מן"  Leo Man הסדרה החדשה לגבר המטופח מבית לאונרדו קוסמטיקה. צילום יחצ
"לאו מן"  Leo Man הסדרה החדשה לגבר המטופח מבית לאונרדו קוסמטיקה. צילום: נדיה היבא
בימים אלה יוצאת החברה עם סדרה חדשה של מוצרים לטיפוח בשם "Leo Man" במיוחד עבור הגברים המטרוסקסואלים. 

"Leo" על שם האריה מגלגל המזלות. הגבר החזק, היפה, עם הרעמה שכל היער סוגד לו, הוא המלך אותו מעריצים ופוחדים כאחד. כך המוצרים של "לאונרדו קוסמטיקה" פונים לגבר החזק שלא פוחד להצהיר על היותו "גבר מטופח". כי גם הגברים מבינים שהעור שלנו לא ישמר זוהר וצעיר לנצח אם לא נשמור ונטפח אותו. הגבר המטרוסקסואל של היום הוא זה שמגדל זקן וגם יודע איך לטפח אותו.


השחקן קובי מאור - הפרזנטור של המותג "לאו מן" Leo Man. צילום: נדיה היבא
כפרזנטור של המותג נבחר השחקן קובי מאור, המוכר לכל בית בישראל כמני חסון מסברי מרנן, הבן של סילבן, הלוא הוא יהורם גאון. שיחק ב"מטומטמת" עם בת חן סבג כריבי הטראנסג'נדרית, ב"חברות" עם ליטל שוורץ, ב"עספור", וב"טקסי דרייבר". בסדרה "כפולה" הוא גילם את האבא של נעה קירל וגם הוא זה שדיבב את בנימין נתניהו בסדרה הסאטירית "מדינת הגמדים" בערוץ 11. מופיע שנים בתיאטרון בהצגה "גבעת חלפון אינה עונה" בה הוא משחק את ויקטור חסון ,ב"צמה של אבא", בחייל האמיץ שוויק, ועוד.

הבחירה בקובי לפרזנטור של ” Leo Man" היא אך טבעית עבורו בתור מי שגדל לאימא ספרית ובעלת מכון יופי, כשקרמים וטיפוח הם עניין שבשגרה. הוא דואג שתמיד יראה מצוין. יש לו את כל הקרמים מהסדרה בבית והוא גאה לספר שגם משתמש בהם באופן יומיומי. "קרמים מצוינים" הוא לא שוכח לציין. 

החיבור בין סדרת " Leo Man" וקובי מאור הם כמו כפפה ליד. ביחד עם צוות הקריאטיבי של "לאונרדו קוסמטיקה" הם פיתחו את דמותו של ריקו ביוטי שתוביל את כל מערך הקמפיין, דמות מצחיקה ושנונה המנגישה את עולם הטיפוח לגבר המטרוסקסואל. 

כגבר מטופח המוביל קמפיין טיפוח גברי, קובי מאור מתכנן בעתיד הקרוב להשיק ליין של בגדים לאנשים גדולים כמוהו, גברים שאוהבים אופנה, מעריכים ומשקיעים בלוק שלכם, וכן עובד על סדרת מתח חדשה.
גברים מוכשרים ומטופחים כבר אמרנו??

הסדרה החדשה של "Leo Man" כוללת 4 מוצרים לשגרת הטיפוח היומיומית של כל גבר.


תרחיץ לפנים Freshes - מתאים לכל סוגי העור: לעור פנים רגיל, שמן או בעייתי.
צילום: נדיה היבא
Freshes - תרחיץ (קלינזר) לניקוי עמוק של עור הפנים
הניקוי הוא השלב הראשון בשגרת הטיפוח. יש לנקות את הפנים בין פעם לפעמיים ביום. 
תרחיץ הFreshes- מתאים לכל סוגי העור: לעור פנים רגיל, שמן או בעייתי. 
ייחודו של התרחיץ מעבר לניקיון בכך שהוא גם מאזן את העור, מעשיר אותו בשמנים ומוסיף לו חיוניות.
המוצר נטול SLS, אותם דטרגנטים המשמשים לייצור כ-95% מתעשיית הסבונים והשמפו המשווקים בעולם, והוכח כי בחשיפה ממושכת עשויים לגרום לבעיות עור. מכיל 150 מ"ל
הוראות שימוש: יש לשטוף את הפנים במים, למרוח את הקצף בתנועות מעגליות, ולהסיר במידי.
מחיר מומלץ לצרכן : 115 ₪


ג'ל לחות Facelook להזנת עור הפנים, השיער והזקן. צילום: נדיה היבא
Facelook - ג'ל לחות להזנת עור הפנים, השיער והזקן
ג'ל לחות הינו השלב השני בשגרת הטיפוח,
כן, כן, שמעתם טוב, התכשיר הזה דואג גם לעור הפנים, גם לזקן וגם לשיער הראש. 
מדובר בג'ל לחות המשלב שמנים טבעיים, שמן שקדים, נגזרת של קוקוס, שמן חוחובה, ויטמין E ואנטי אוקסידנט. מרכיבים אלה מן הטבע, מזינים את עור הפנים, השיער והזקן והופכים אותם למבריקים ולנעימים למגע. 
הוראות שימוש: יש למרוח אותו בוקר וערב, בעיקר אחרי ניקוי בתרחיץ. 
מכיל 75 מ"ל. מחיר  מומלץ לצרכן: 138 ₪


קרם ייחודי לעור העיניים  Greenergy אנטי-אייג'ינג . צילום: נדיה היבא
Greenergy – קרם אנטי-אייג'ינג ייחודי לעור העיניים
הפורמולה עשירה בנחושת המעניקה לה את צבעה הירוק והמיוחד, בפחם, במיצוי קינואה ובקומפלקס הפפטידים Matrixy ו-Eyeliss המסייעים בטשטוש קמטים והעלמת שקיות מתחת לעיניים. 
הקרם מעניק תחושת רעננות ומיצוק לעור, תורם לליחוח, נספג במהירות ואינו מותיר תחושת דביקות או שומניות. 
הוראות השימוש: יש למרוח כמות קטנה באזור העיניים בתנועות טפיחה, בבוקר ובערב.
אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד מהמרכיבים. לאחסן במקום מוצל ויבש. 
מכיל 30 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן 152 ש"ח


קרם לריכוך ושיקום עור המרפקים Flexbow . צילום: נדיה היבא
Flexbow - קרם לריכוך ושיקום עור המרפקים
עור מרפקים רך ומטופח הוא ההבדל בין גבר מטופח לזה שלא.
הקרם מכיל פורמולה מהפכנית המטפלת בעור גס ויבש, שמזינה, מרככת ומעשירה אותו באוריאה, חמאת שיאה, חמאת מנגו, שמן קוקוס וויטמין B5.
הדברים הקטנים שעושים את ההבדלים הגדולים.
הוראות שימוש: יש למרוח בנדיבות מדי בוקר וערב באזור המרפקים ולעסות עד לספיגה מלאה. 
מכיל 50 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן 138 ₪

את מוצרי "לאונרדו קוסמטיקה" ניתן להשיג באתר הבית ואצל קוסמטיקאיות מובילות.
למציאת הקוסמטיקאית הקרובה לאזור מגוריך info@leonardo-tech.com
או פשוט לחייג *6104


"לאו מן"  Leo Man הסדרה החדשה לגבר המטופח מבית לאונרדו קוסמטיקה. צילום: נדיה היבא

"לאו מן"  Leo Man הסדרה החדשה לגבר המטופח מבית לאונרדו קוסמטיקה. צילום: נדיה היבא
ערכה וצילמה: נדיה היבא
#ליאו_מן  #מוצרי_טיפוח_לגבר  #טיפוח_לעור_הפנים   #ליאונרדו_קוסמטיקה 

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

תערוכה חדשה במוזיאון נחום גוטמן לאמנות: סטייקיישן: גילויו של המוכר

תערוכה חדשה במוזיאון נחום גוטמן לאמנות - סטייקיישן: גילויו של המוכר.
אירוע הפתיחה יערך ב-7.11.2019 בשעה 20:00.

מדובר בתערוכה קבוצתית בהשתתפות: ציקי אייזנברג, דניאל פלאי, רימאן חנדקלו, רוני קרפיול, פאינה פייגין (גיאורגייש), גיא ברנרד רייכמן.
אוצרת התערוכה: טלי קיים.


סטייקיישן - גילויו של המוכר - ציקי אייזנברג - הטיול 
בשיא המשבר הכלכלי העולמי בשנת 2008 נולד טרנד תיירותי חדש המעודד נופש מקומי, ואפילו חופשה של ממש, בתוך הבית. שמו של הטרנד, סטייקיישן, מורכב מהמילים Stay (להישאר) ו-Vacation (חופשה). הוא מאתגר אותנו לפגוש מקום מוכר כאילו הייתה זו פגישתנו הראשונה עמו; להיות תיירים בארצנו, לגלות עולמות חדשים מעבר לפינת הרחוב.

ממכתבים שהשאיר אחריו, כמו גם מספרי המסעות שכתב (״בארץ לובנגולו מלך זולו״, ״שביל קליפות התפוזים״ ו״הרפתקאות חמור שכולו תכלת״), עולה כי נחום גוטמן היה חלוץ גישה זו בישראל. כבר בשנות הארבעים של המאה הקודמת נהג נחום גוטמן לבלות שבועות שלמים במחנות ציור שיזם ברחבי הארץ כדי לרענן את מכחולו.

ניתן אם כן להתייחס אל נחום גוטמן כאל ״אמן הרזידנסי העברי הראשון״; זה שסימן את אחת המגמות הרווחות באמנות העכשווית – תכניות המזמינות אמנים לשהות במקומות שונים בארץ ובעולם, מתוך מטרה לעודד עירוב של אמנים בקהילות מקומיות, ויצירה בנוף ובאקלים החברתי-תרבותי הייחודי למקומות אלה.

טלי קיים, אוצרת התערוכה: "התערוכה הקבוצתית ״סטייקיישן: גילויו של המוכר״ מפגישה מסורת גוטמנית זו עם שישה אמניות/ים ישראליות/ים צעירות/ים, חלקן/ם בראשית דרכן/ם, החוקרים מפגשים ראשוניים עם מקום ומזמינים אותנו להכיר מחדש שש נקודות ציון שסימנו על מפה פרטית. עבודותיהן/ם מציגות לקהל הצופים את המקומות בהם בחרו דרך שימוש בהומור ומשחק, ותוך התעכבות על השולי והמתעתע."


סטייקיישן - גילויו של המוכר - ציקי אייזנברג - הטיול 

סטייקיישן - גילויו של המוכר - ציקי אייזנברג - הטיול
ציקי אייזנברג- הטיול, 2016–2019, תצלום צבע, הזרקת דיו על נייר ארכיוני, 50 גלויות, 13x18 ס"מ כ"א.
* מתקן הגלויות באדיבות חברת פלפוט בע"מ
בתצלומיו של ציקי אייזנברג, דמות המטייל – אייל ארוך קרניים – משולבת בתוך נופי הגלויה. חפץ דומם זה, שיצא לשוטט ברחבי הסטודיו, המיר בנדודיו את צבעו, את צורתו ואת כרי המרעה שלו, ואף איבד את קרניו.


סטייקיישן - גילויו של המוכר - רימאן חנדקלו - הכפר החצוי 

סטייקיישן - גילויו של המוכר - רימאן חנדקלו - הכפר החצוי
רימאן חנדקלו - הכפר החצוי, 2018,מיפוי וידיאו על חיג'אב ו-רדימייד, מידות משתנות.
מצלמתה של רימאןחנדקלו מביטה מצד לצד אל מרחב אשר שינה את גבולותיו במרוצת השנים. הכפר ברטעה נחצה לשניים על ידי הקו הירוק, כאשר חלקו המזרחי השתייך בתחילה לירדן וכיום לרשות הפלסטינית, וחלקו המערבי – למדינת ישראל. עבודת הווידיאו המפוצלת נעה בין שני חלקי הכפר, שוואדי מסולע – גבול טבעי נטול מחסום – חוצץ ביניהם.


סטייקיישין גילויו של המוכר - רוני קרפיול - ארסור (מפת זכרון) 

סטייקיישין גילויו של המוכר - רוני קרפיול - ארסור (מפת זכרון)
רוני קרפיול- ארסור (מפת זיכרון), 2019,סריקה פוטוגרמית והקרנה על חול, 135x180 ס"מ.
עבודה המספרת את סיפורה של עיר אמיתית והיסטורית: ארסור, עיר חוף מבוצרת, המוכרת לנו כיום כגן הלאומי אפולוניה (תלארשף). העבודה מתמקדת במאבק קדום על העיר מבעד למשקפיים עתידניים, בהשראת משחק המחשב הפופולרי, Assassin's Creed. בטכניקת הסריקה הפוטוגרמית, מציגה קרפיול שחזור תלת ממדי של העיר בחלל המוזיאון.


דניאל פלאי_כמו ים_2019_הדפס רשת על טיווק ועץ  סטייקשיין - גילויו של המוכר

דניאל פלאי- כמו ים, 2019,הדפס רשת על טייוק (Tyvek) ועץ, 230x490x70 ס"מ.
עבודה המפגישה בין רגע ההגעה של גוטמן לחופי ישראל לבין ההתיישבות בנווה צדק, השכונה התל אביבית שכה מזוהה עמו. פלאי יצר סירה עשויה משוטים ה"עוגנת" בינות לשברי אריחים מצוירים על גבי נייר, שעוצבו על פי דגמים ממפעלם החלוצי של האחים שלוש בנווה צדק, שהחל לפעול בשנת 1892.


סטייקשיין - גילויו של המוכר - פאינה פייגין- מלון אלהמברה 

סטייקשיין - גילויו של המוכר - פאינה פייגין- מלון אלהמברה
פאינה פייגין גאורגייש - מלון אלהמברה, 2019, מיצב וידיאו, 45X155X60ס"מ.
מיצב וידיאו החושף אותנו לגלגולו הבא של המבנה היפואי ההיסטורי "קולנוע אלהמברה" שלפי חזון האמנית ישמש בעתיד מלון בוטיק ביפו שתהפוך לבירת לייף סטייל ומעצמת בידור יהודית נוסח לאס וגאס.


סטייקשיין - גילויו של המוכר - גיא ברנרד רייכמן 

גיא ברנרד רייכמן Dishabituation: Do you know where your -- children are? 2018,טכניקה מעורבת על לוחות עץ,1.10x1.20x4.80 מ'.
רצפת חדר המשחקים היא המרחב הראשון שבו מתאפשר לנו לצאת למסע מבלי שיצאנו מגבולות חדרנו. בעבודתו פורש בפנינו רייכמן שולחן ערוך למשחק מלחמה. הוא יוצר לא רק את החיילים, אלא גם את שדה הקרב עצמו, שהוא ססגוני ומחולק לאזורים ולתתי-אזורים בסדר כאוטי, שאינו ברור לנו במבט ראשון. חוקיות החלוקה מבוססת על משחק קופסה בשם "קטאן", הזוכה בשנים האחרונות לפופולריות גם במחוזותינו, בעיקר בקרב מבוגרים.

כחלק מהצגת התערוכה יקיים מוזיאון נחום גוטמן לאמנות מספר אירועים שעוסקים בנושאים העולים ממנה:   ידיעת הארץ, תיירות פנים, שוטטות ודמיון מודרך. הראשון שבהם הוא סיור בתערוכה בהובלת האוצרת טלי קיים ובהשתתפות האמניות/ים המציגות/ים שיתקיים ביום שבת ה-9.11 בשעה 12:00, כחלק מאירועי "אוהבים אמנות - עושים אמנות", המבשרים את פתיחות עונת האמנות בתל אביב-יפו.

עדכונים אודות האירועים הנלווים לתערוכה יפורסמו באתר ובעמוד הפייסבוק של המוזיאון.

שעות פתיחת המוזיאון:
יום א': סגור, ב'-ה': 10:00-16:00, ו': 10:00-14:00, שבת: 10:00-15:00

מחירי כניסה למוזיאון:
הכניסה לילדים עד גיל 18 ללא תשלום
מבוגר: 24 ₪ // גמלאי: 12 ₪ // סטודנט: 12 ₪ // תושב ת"א: 18 ₪
* ביום ו' הכניסה ב-50% הנחה

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, שמעון רוקח 21 נווה צדק ת"א |
טלפון: 03-5161970.

עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/gutmanartmuseum
אינסטגרם: instagram/gutmanartmuseum
אתר הבית של המוזיאון: http://www.gutmanmuseum.co.il

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
#מוזיאון_נחום_גוטמן  #אמנות #תערוכה #תרבות_ופנאי

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

הזמנה לסרט להורה ולתינוק מקניון עופר רחובות

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, מזמין את ההורה ותינוקו לסרט + קפה ועוגיות ביום שני ה-28.10.

במסגרת הפעילות המיוחדת שמוקדשת כולה להורה ולתינוק, קניון רחובות בשיתוף "הפלטפורמה" יקרין את הסרט: "אחרי החתונה" ויציע כיבוד של קפה ועוגיות באווירה כיפית ומגניבה!

להלן תכנית:
יום שני, 28.10.19:
9:30-10:00- התכנסות ברחבת בית הקולנוע "גלובוס" וכיבוד קל.
10:00-12:00- הקרנת הסרט "אחרי החתונה".


קניון עופר רחובות - "HOT CINEMA" סרט "אחרי החתונה". צילום: משרד יחסי ציבור 
תקציר הסרט: איזבל הקדישה את חייה לעבודה בבית יתומים בכלכותה שבהודו, והיא מסורה לילדים אותם היא מלווה כאילו היו הילדים שלה עצמה. כשמגיעה אליה הצעה לתרומה גדולה מארצות הברית, היא מחליטה לנסוע לפגוש את התורמת המסתורית, תרזה – אשת עסקים יפה ועשירה. אך כשתרזה מזמינה אותה לחתונה של בתה שנערכת באותו השבוע, מגלה איזבל כי בינה לבין תרזה קיים קשר שיוביל אותה למסע מפתיע לעברה.

* מומלץ להגיע עם מנשא או סלקל
* הפעילות מיועדת להורים ופעוטות עד גיל שנתיים
* כניסת כל צופה מעל גיל שנתיים כרוכה ברכישת כרטיס

האירוע יתקיים ברחבת בית הקולנוע "HOT CINEMA"
*מחיר הכרטיס: 32 ₪ עבור שני מושבים להורהולתינוק


קניון עופר רחובות צלם שי ווליץ (Custom) (2)
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
#קניון_עופר_רחובות  #סרטים #תרבות_ופנאי  #פעילות_בקניונים

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

מתכון להכנת פסטה עגבניות שילדים אוהבים

לקראת חגיגות יום הפסטה שיתקיים ב- 25.1019, משתפת מתכון להכנת פסטה עגבניות מפנק במיוחד המתכון פשוט וקל להכנה כך, ובדיוק כמו שהילדים אוהבים.

מרכיבים:
200 גר פסטה ספגטי
4 עגבניות
2 שיני שום כתוש
מלח לפי טעם
חצי כפית סוכר
קופסת רסק עגבניות

קפה גרג תפריט ילדים פסטה צלם דן פרץ (Custom)
אופן הכנה לפסטה:
🍅להרתיח סיר מים עם כף מלח
🍅להוסיף את הפסטה למים
🍅בישול של 7 דק
🍅להוציא את הפסטה למסננת , להוסיף כף שמן ולערבב את הפסטה ולהניח בצד.

אופן הכנת הרוטב:
🍅שמים בסיר כף שמן זית
🍅מוסיפים את השום הכתוש ומטגנים מספר שניות
🍅קוצצים עגבניות לקוביות קטנות ומוסיפים למחבת
🍅 מוסיפים חצי כפית סוכר
🍅 מוסיפים חצי כפית מלח
🍅מבשלים על אש נמוכה 20 דק
🍅מוסיפים את רסק העגבניות ומערבבים היטב
🍅 מוסיפים 10 כפות מים
🍅טועמים ומוסיפים מלח לפי הצורך
🍅שופכים את הפסטה לסיר הרוטב ומבשלים כ5 דק'
🍅מומלץ להוסיף 3-4 עלי בזיליקום לרוטב

ב ת י א ב ו ן!

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור משרד יחסי ציבור
המתכון באדיבות רשת קפה גרג

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

פודטראק חדש של חומוסיית אבו חליל מתחם עופר בילו סנטר

בשורה משמחת לאוהבים לנגב חומוס!!!

מתחם הקניות והבילוי עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני העופר, ממשיך להתרחב ולהתחדש ופותח בימים אלה את חומוסיית אבו חליל, בסגנון פודטראק (Food Truck) במתחם האוכל החדש.

בחומוסייה ניתן למצוא את כל סוגי החומוס: פול, פטריות, צנובר, בשר, טאבולה ועוד.


פודטראק חומוסיית אבו חליל במתחם העופר בילו סנטר. צילום רותם לוי גלאם
אבו חליל מצטרפת לשורה של משאיות האוכל במתחם האוכל המחודש של המתחם המשתרע על שטח של כ 700 מ"ר המציע עסקי מזון מהיר בניהם: בורגראנץ', דומינו פיצה, meetruck ועוד... כמו כן, בשבתות יש משאיות Food truck מיוחדות של תירס חם, בלינצסים, קרפ צפרפתי, נקניקיות, גלידות, פיתה דרוזית ועוד.

לפרטים: עופר בילו סנטר, קריית עקרון 08-9411959/ http://bilucenter.co.il/


מתחם האאוטלט עופר בילו סנטר -צלם- עמית גרין -הלד צילום  (17)
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי ציבור
#קניון_עופר_בילו_סנטר  #פודטראק  #חומוסיית_אבו_חליל

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

יום שבת, 19 באוקטובר 2019

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית: "תזונה לאפס רעב"

חברת הרבלייף נוטרישן, חברת תזונה גלובלית מובילה הודיעה החודש (אוקטובר 2019) על השקת יוזמה עולמית מתחייבת למלחמה ברעב העולמית- תזונה לאפס רעב (Nutrition for Zero Hunger), ומתחייבת להשקעה בגובה שני מיליון דולר במטרה לשים קץ לרעב העולמי, להבטיח גישה לתזונה טובה ולטפל בהשמנת יתר. 

היוזמה, בסיוע שותפים הפועלים ללא מטרות רווח, תתמקד במתן גישה למזון בריא, שיפור החינוך התזונתי, איתור משאבי מזון בר-קיימא והעלאת המודעות למשבר העולמי.

למרות שכולם יכולים ליהנות מתזונה בריאה יותר, ההשפעה עשויה להיות משנת חיים עבור אוכלוסיות פגיעות הסובלות מתת-תזונה. ממדי הרעב העולמי, אי הביטחון התזונתי ותת-התזונה צומחים ועמם גם הסיכון לבריאות.

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (6)
הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (6)
ארגון המזון והחקלאות של האו"ם מעריך ששני מיליארד בני אדם עלולים לסבול מתת תזונה עד שנת 2050. בנוסף, חוסר הביטחון התזונתי (היעדר גישה מתמשך למזון מזין),תורם לעלייה בשיעורי עודף המשקל והשמנת היתר, כמו גם להפרעות תזונה ולהפרעות התפתחותיות.

תת-תזונה היא מגפה כלל עולמית הכוללת שלוש בעיות שונות: תת-תזונה, מחסור במיקרו-נוטריאנטים והשמנת יתר. והתוצאה - אחד מכל תשעה בני אדם ברחבי העולם סובל ממחסור תזונתי, אחד מכל שלושה מושפע מסוג כלשהו של תת-תזונה, ואחד מעשרה סובל מהשמנת יתר.

הרבלייף מאמינה כי המפתח להתמודדות עם אתגרים גלובליים קריטיים אלה טמון בגישה לתזונה טובה,וגאה להכריז על היוזמה הגלובלית החדשה שלה, "תזונה לאפס רעב".

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (2)
הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (3)
כיצד היוזמה מטפלת ברעב העולמי:
היוזמה "תזונה לאפס רעב" תתמודד עם הרעב העולמי באמצעות השקעה של 2 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות, במקביללמתן התחייבות להגדלת הגישה למזון בריא וחינוך תזונתי לאוכלוסיות פגיעות ברחבי העולם.

יוזמה זו משלימה את מטרת הפיתוח בר הקיימא מספר 2 של האו"ם: סיום הרעב, ביטחון תזונתי, שיפור איכות התזונה וקידום חקלאות בת קיימא. ההחלטה קוראת לפעולה נועזת למיגור תת-התזונה על כל ביטוייה עד שנת 2030, ומציעה פתרונות למיגור הרעב העולמי ולשיפור התזונה בכל רחבי העולם.

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (4)
"תזונה לאפס רעב" כוללת התחייבויות גלובליות:

1. שותפויות גלובליות: כדי להעצים את השפעתה, הרבלייף חברה לארגונים בין-לאומיים המתמקדים בטיפול ברעב, אי-ביטחון תזונתי ותת-תזונה. החברה יצרה שיתופי פעולה עם ארגונים הפועלים בשטח כדי לסייע בתמיכה בגישה למזונות מזינים ובצמצום חוסר ביטחון תזונתי. המומחיות התזונתית של הרבלייף תסייע בהרחבת היקף הפעילות וההשפעה של שותפינו.

במסגרת היוזמה, הרבלייף גאה לשתף פעולה עם Feed the Children, ארגון הפועל למיגור הרעב בקרב ילדים בכל רחבי העולם.

היוזמה מטפלת בבעיות אוניברסליות, ובאמצעות העבודה עם השותפים דוגמת Feed the Children, הרבלייף פועלת כדי לבנות עולם בו לכל אדם יש גישה למזון איכותי ותזונה טובה.

Feed the Children הוא ארגון ללא מטרות רווח הפועל בארה"ב ובעשר מדינות נוספות ומציע תמיכה במשפחות וקהילות באמצעות מתן סיוע ומשאבים תזונתיים. בשנת 2018,Feed the Children חילקה 40 מיליון ק"ג מוצרי מזון חיוניים כדי לסייע ל-6.5 מיליון בני אדם ברחבי העולם.

2. תרומות מוצרים: כמובילה עולמית בתחום התזונה עם כמעט 40 שנות ניסיון בפיתוח מוצרי תזונה מגובים במדע, הרבלייף תספק תרומות מוצרים בעלי צפיפות תזונתית גבוהה.

צפיפות תזונתית (מדד לחומרים המזינים המסופקים עבור כל קלוריה) הוא גורם חשוב בתזונה בריאה, וקריטי במיוחד בהקשר של תת-תזונה. כאשר בוחרים בין שני פריטי מזון המכילים אותה כמות קלורית, פריט אחד עשוי לספק קלוריות ריקות מסוכר ושומן רווי ללא חומרים מזינים אחרים, ואילו הפריט השני עשוי לספק לגוף את החלבון, הסיבים, השומנים הבריאים, הוויטמינים והמינרלים שאנו זקוקים להם מדי יום.

מוצרי הרבלייף מיוצרים תוך הקפדה על צפיפות תזונתית. השייקים העשירים בחלבון של הרבלייף מספקים את כל החומרים המזינים ויוצרים ארוחה מאוזנת בשלמות המכילה עד 21 ויטמינים ומינרלים, נוגדי חמצון דוגמת הוויטמינים A, C ו-E, 9 גרם חלבון ממקור צמחי וסיבים תזונתיים.

דוגמה נוספת להשפעתן החיובית של תרומות המוצרים היא השותפות של הרבלייף עם הצלב האדום האמריקני (ARC). מאז 2015 החברה תומכת בצלב האדום באמצעות גיוס כספים לתמיכה באסונות עולמיים וסיוע בתרומות דם, אך גם על ידי חלוקת חטיפי החלבון המזינים של החברה,הן לתורמים והן לנפגעים.

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (1) 
3. מומחיות תזונתית: הרבלייף זכתה בתואר"חברת התזונה המובילה בעולם"הודות למחויבות נטולת הפשרות שלה לייצור מוצרים איכותיים ושמירה על שרשרת אספקה מתקדמת. עם מוצרים הנמכרים ב-94 מדינות ברחבי העולם ורשת גלובלית הכוללת למעלה מ-300 מדענים, חוקרים, רופאים ותזונאים, החברה מפתחת ומספקת תזונה איכותית ברחבי העולם כדי להבטיח שמיליוני הלקוחות וחברי הרבלייף העצמאיים ייהנו מגישה למוצרי תזונה איכותיים.

יוזמת Seed to Feed של הרבלייף מבטיחה שהמרכיבים בהם היא עושה שימוש מופקים בתנאים הטובים ביותר באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם חקלאים שותפים וספקים ברמה עולמית, בנוסף לבדיקות קפדניות שעוברים המוצרים לפני שהם מגיעים לצרכנים.

הרבלייף תשתמש במומחיות שלה בפיתוח ויצירת תזונה איכותית ברחבי העולם כדי לתמוך בשותפים שלהולייצרגישה לתשתיות מזון ואספקה,ובמקביל תייצר שיתופי פעולה כדי להרחיב תוכניות לתזונה נכונה.

4. משאבים לחינוך תזונתי: להקפדה על תזונה נכונה וקיום אורח חיים בריא ופעיל עשויה להיות השפעה מכרעת על הבריאות, אך לעיתים קרובות מודעות עלולה להוות אתגר עבור אלה שאולם אינם יודעים כיצד להתחיל או מוצפים במידע סותר. 

באמצעות שיתוף הפעולה עם רשת מומחי התזונה המוסמכים שלנו ברחבי העולם, הרבלייף פיתחה כלים שיעצימו אנשים לביצוע בחירות בריאות. החברה תפעל עם שותפים כדי לספק כלים מותאמים אישית ומשאבים לשיפור החינוך התזונתי לקהילות בכל האזורים הגיאוגרפיים, השפות והגילים.

הרבלייף נוטרישן משיקה יוזמה גלובלית- תזונה לאפס רעב צילום יחצ חול (5)
5. מאמצי התנדבות גלובליים: הרבלייף תשתמש ברשת העובדים הגלובלית הרחבה, חברי הרבלייף העצמאיים והלקוחות הרבים שלה כדי למגר את הרעב. טביעת הרגל הגלובלית של החברה מעניקה לה את ההזדמנות הייחודית להגיע לנזקקים רבים. חודש ההתנדבות העולמי לשנת 2019, אירוע עולמי לעידוד ההתנדבות, הביא למעלה מ-11,000 שעות התנדבות בשירות הקהילות המקומיות.

6. העלאת המודעות: באמצעות שילוב מובילי דרך, מומחים, שותפים ללא כוונת רווח, התקשורת והקהל הרחב כחלק מקמפיינים חיצוניים, הרבלייף שואפת לגייס מיליוני אנשים בשנה שייקחו חלק וישתפו מידע על יוזמת 'תזונה לאפס רעב'.

רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל: "הרבלייף הוקמה כדי לשפר חיים בכל רחבי העולם באמצעות גישה לתזונה נכונה. עם "תזונה לאפס רעב", החברה תטפל באתגרים המרכזיים שנוצרו בשל מגפת הרעב ותסייע בהצבת יעדים, כדי ליצור עולם שבו לכל אחד יש גישה למזון איכותי. אני יותר מגאה על היוזמה הכה חשובה של חברת הרבליף נוטרישן העולמית, המתחייבת למלחמה ברעב העולמי. גם כאן, הרבלייף ישראל תורמת יותר מ- 30 אלף דולר בשנה ל"בית חם" ביפו של אגודת יד ביד, כדי להבטיח תזונה מספקת ובריאה לילדים מעוטי יכולת במדינת ישראל".

הכתבה נערכה באדיבות הרבלייף.


ערכה: נדיה היבא
הצילומים והסרטון באישור שימוש משרד יחסי הציבור

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...