יום רביעי, 18 ביולי 2018

עובדי ובכירי לוריאל ישראל התנדבו במסגרת "יום האזרחות הטובה" למען הקהילה והסביבה

מאות עובדי ובכירי לוריאל ישראל,ובראשם אלי שגיב מנכ"ל החברה, יצאו לפעול ב- 7 מוקדים שונים ברחבי הארץ, למען אוכלוסיות מוחלשות, במסגרת "יום האזרחות הטובה" 2018.

העובדים, ממטה החברה בנתניה, ממרכז ההפצה בקיסריה, ומהמפעל במגדל העמק,התגייסו יחד עם עמותת "ילדים בסיכוי" לטובת פנימיית "עלומים" בכפר-סבא, בה שוהים נערים ממשפחות קשות יום. 

במסגרת זו חידשו העובדים את המבנה בו עתידים לגור הנערים והקימו מטבח. בהמשך יעברו הצעירים סדנת בישול בהנחיית השף אופיר וידבסקי. 


ליאור שמואלי מנכל פנימיית עלומים עודד קרתי מנהל עלומים יעל בנאי אלי שגיב. צילום: אסף רביבו


מימין אלי שגיב דורית וידבסקי וליאור שמואלי מנכל עמותת גדולים מהחיים צלם : אסף רביבו

עובדים נוספים הגיעו לבי"ס היסודי "מורשת זבולון" בנתניה,אליו מגיעים ילדים רבים מהאוכלוסייה האתיופית. במסגרת הפעילות הם, חידשו את מתחם הצהרון ויצרו עבור הילדים מקום נעים, חם וביתי להעביר בו את השעות לאחר סיום הלימודים.

אנשי מקצוע של לוריאל בתחומי האיפור וההגנה מפני השמש התנדבו ב"גן החלומות" בכפר עזר,פרויקט, שהוקם ע"י עמותת "גדולים מהחיים" למען ילדים חולי סרטן בגילאי שנה עד שש. העובדים קיימו פעילות יצירה ומשחק עם הילדים ובמקביל העניקו לאימהות ולסבתות סדנת איפור, טיפוח והגנה מפני השמש.

מומחי לוריאל בתחומי צביעת השיער, טיפוח עור הפנים, איפור וציפורניים, הגיעו למעון לנשים מוכות בהרצליה וערכו עבורן יום טיפוח ויופי, במטרה להקל, ולו במעט על חייהן. צוות נוסף יצא לעזור ולפנק במחלקת הפרעות אכילה בבי"ח תל השומר, והעניק למאושפזות איפור וטיפוח.

עובדי מפעל החברה במגדל העמק לקחו חלק בפרויקט "פותחים עתיד" שמטרתו, להעניק לכל ילד ומשפחה בפריפריה את הביטחון, והזדמנויות שוות וכלים להצלחה. במסגרת הפעילות, שיפצו העובדים את המבנה המשמש לפעילויות אחה"צ לילדים ובני נוער, סדנאות הורים ומפגשים עם הורים. עובדי מרכז ההפצה של החברה בקיסריה התנדבו "בבית חם", בכרכור, שיפצו וחידשו את המועדון ושתלו גינה חדשה.


עובדי לוריאל ישראל צלם אסף רביבו 

עובדי לוריאל ישראל צלם אסף רביבו

לדברי אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל: "זו השנה ה-9 ברציפות שלוריאל ישראל עורכת פעילות זו. אנו גאים לקחת חלק פעיל בקהילה בה אנו חיים ולעזור לשכבות החלשות בחברה מתוך הבנה שכולנו ביחדיש השפעה חיובית על העולם שסביבנו. 

עוד ציין שגיב: "זוהי זכות גדולה עבורנו, עובדים ומנהלים, לפעול למען אחרים ונמשיך לעשות זאת במגוון דרכים בהמשך הדרך".


עובדי לוריאל מתנדבים במורשת זבולון. צילום: יחצ

"יום האזרחות הטובה"  הוא פרויקט עולמי של קונצרן לוריאל הפועל משנת 2010, בו עובדי לוריאל מעמידים בהתנדבות לרשות הקהילות המקומיות, את כישוריהם והאנרגיה שלהם. זהו יום של נדיבות, רוחב לב וחמלה, ערכים העולים לחלוטין בקנה אחד עם הערכים של קונצרן לוריאל.

בתום הפעילות יצאו עובדי החברה וההנהלה לארוחת צהריים והרימו כוס לחיי הקהילה והסביבה.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

בכירי חברת אס. סי. ג'ונסון חוגגים עם הברווזים וטסים למוסקבה

באירוע חגיגי שנערך אתמול, (יום שלישי ה 17.7), השיקו בכירי חברת אס.סי ג'ונסון, בראשות המנכ"לית רוית קלוד ומנהלת השיווק אורית קמחי,את המוצרים החדשים של המותג דאק אקונומיקה מקציפה-מוצר חדשני המשלב שתי פעולות משלימות, ג'ל לניקוי האסלה בתוספת אקונומיקה מקציפה.

באירוע השתתפה שירי אדמון, סמנכ"לית מכירות, סחר ושיווק מוצרי צריכה בחברת דנשר המפיצה את מוצר יאס סי ג'ונסון.


מימין שירי אדמון רוית קלוד ומירב מילר צלם ניר פקין 

מימין אורית קמחי רוית קלוד ושירי אדמון צלם ניר פקין

האירוע נערך בבית אנג'לו ונינה, ביפו,שעוצב בסגנון בית המותגים של אס סי ג'ונסון וכל חדר נצבע בLook &Feel של מותגי החברה.

את האירוע פתחה רוית קלוד מנכ"לית חברת אס סי ג'ונסון, שאמרה: 
"אס סי ג'ונסון הינה החברה המובילה בעולם בקטגוריית ניקוי הבית ומחזיקה בכ-20% נתח שוק כספי עולמי. המותג דאק הינו מוביל בעולם בתחום ניקוי וחיטוי חדרי שירותים, ומשווק בכ- 80 מדינות בעולם. בישראל, דאק נחשב לאחד המותגים המובילים בקטגוריה זו ועל כן ישראל נבחרה להיות אחת מהמדינות הראשונות בעולם להשיק את סדרת המוצרים החדשה - בפורמולה חדשה המשלבת לראשונה אקונומיקה מקציפה, בשני ניחוחות: לבנדר וים.

לדבריה: "ההשקה מתמקדת בסדרת הדגל של המותג, בסגמנט נוזל ניקוי אסלות, המגלגל בשנה כ- 102 מיליון ₪ .סגמנט בו דאק מחזיק ב27.8% נתח שוק כספי. אנו מאמינים שמהלך זה יביא לצמיחה מתמשכת במכירות של DUCK בישראל.

עוד ציינה קלוד כי: השבוע יעלה המותג דאק בקמפיין רחב במדיה ובנקודות המכירה לרגל השקת המוצרים החדשים, בעלות של כ-5 מיליון ₪ (במחירי יפעת).

שירי אדמון סמנכ"לית מכירות, סחר ושיווק מוצרי צריכה בחברת דנשר הוסיפה: " ההשקה של דאק אקונומיקה מקציפה מביאה חדשנות מוצרית אמיתית עם ערך לצרכן ולקמעונאי. הצרכן הישראלי שאוהב מאוד אקונומיקה, אוהב גם להתנסות במוצרים חדשניים. המוצר החדש של דאק הוא שילוב מנצח של שניהם. רק מותג מוביל ואהוב כמו דאק מסוגל להוביל שינוי בהרגלי השימוש של הצרכן ולהגדיל את הקטגוריה ע"י מעבר מקטגוריות אחרות וכן ע"י כניסה של צרכנים חדשים לקטגוריה".

מיד לאחר ההשקה תטוס רוית קלוד עם בכירי החברה לכנס של מדינות אירופה, שנערך במוסקבה, במסגרתו תציג את התוצאות העסקיות של ישראל.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

סיאל קוסמטיקס חוגגת עשור ומשיקה ליין מוצרים חדש בשילוב חומרים טבעיים , צמחים, ירקות ופירות

ענת שובל בעלת חברת סיאל קוסמטיקס חוגגת בימים אלו עשור להקמתה.
החברה מפתחת מוצרי קוסמטיקה ייחודיים המשלבים תועלות בריאותיות ואסתטיות יחד עם חוויה חושית ואמנותית של ריחות, מרקמים, צורות וצבעים, הפועלים על כל החושים.


אני עם ענת שובל  בהשקה במלון קראון פלאזה בת"א. צילום נדיה היבא

קוסמטיקה איכותית כחול לבן, בשילוב חומרים טבעיים מצמחים, ירקות ופירות אקזוטיים, המתאימים לעור פניהם של הישראלים.

לכבוד עשור להקמתה, השיקה החברה ליין גדול של מוצרי טיפוח חדשים. ההשקה נערכה במלון קראון פלזה בתל-אביב (עזריאלי ת"א).

לאחר הסבר קצר של ענת על מוצריה, התמסרתי לידיה המקצועיות של הקוסמטיקאית המוכשרת אנסטסייה אבו זייד.


טיפול פנים מפנק עם הקוסמטיקאית המוכשרת אנסטסייה אבו זייד. צילום: נדיה היבא
טיפול פנים מפנק עם הקוסמטיקאית המוכשרת אנסטסייה אבו זייד. צילום: נדיה היבא
בשלב הראשון עברתי ניקוי פנים מרענן עם סבון על בסיס פירות. אנסטסייה הקוסמטיקאית ניקתה את הסבון מפני תוך כדי עיסוי פנים נעים ומפנק. הניקוי בסבון השאיר לי תחושה נעימה מרעננת ביותר.


לאחר ניקוי הפנים בסבון עברנו למסיכת ג'ל אקטיב שהותאמה עבור עורי הבוגר. על פני נפרסה בעדינות מסכה ורודה עם ריח וורדים נהדר, המיועדת לטיפול אנטי אייג'ינג. המסיכה היתה נעימה, מקררת והשאירה על פני תחושה נעימה .

אחרי הטיפול במסכה הפנים שלי נראו זוהרות ורעננות, והעור ללא גירויים וללא אדמומיות.

להמשך טיפול: קיבלנו הביתה בקבוקון עם קוקטייל מיוחד שאותו יש למרוח על הפנים כל ערב למשך חצי שעה, כדי לשמור על אפקט המסיכה ולקבלת תוצאות מירביות.


מסכות ג'ל אקטיב של סיאל קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא
מסכות ג'ל אקטיב של סיאל קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא

הכירו את מסכת ג'ל אקטיב
מדובר בסדרת מסיכות חדשות על בסיס ג'ל, חומצות, פרחים וצמחים, הפועלות באינטנסיביות לאורך 168 שעות, ויוצרות שינוי מדהים בעור הפנים.

המסכות מגיעות כפרצופון מוכן הטבול בחומרים עצמם, בהתאם למצב העור, וכוללות ארבעה סוגים:

  • מסכה ורודה לאנטי אייג'ינג המכילה פקעות ורדים ופפטידים, היוצרים יחד אפקט משמעותי של מתיחה
  • מסכה כחולה לעור שמן
  • מסכה לבנה המונחת לאחר טיפול במכשור קוסמטי ליצירת הבהרה
  • מסיכה שקופה העשירה בפרחי קמומיל, להחדרת לחות לעור יבש
המסכות רב שימושיות, ומספיקות לשתי טיפולים. הלקוחה מקבלת הביתה קוקטייל אותו היא ממשיכה לשים אחרי הטיפול למשך שבוע ימים, ואז מוזמנת למכון לטיפול נוסף.

המסכות מושכות ובעלות בולטות ויזואלית, המוסיפה מעבר לתוצאת הטיפול גם את הממד החווייתי.
בנוסף המסכות מאופיינות בנעימות וקרירות, המתאימות מאוד לחודשי הקיץ.


איזה עוד מוצרים חדשים בסל של ענת?


מוצרי טיפוח חדשים מבית סיאל קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא


מוצרי טיפוח חדשים מבית סיאל קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא

פילינג קריסטל לרגליים מסדרת פרח הלוטוס -      מוצר שפותח על ידי ענת שובל, המשיל את התאים המתים ללא צורך בסכין וללא חשש לפציעות או לדימום. מסייע במיוחד לחולי סוכרת בפציעות הנגרמות במגע עם הסכין (העלולות לגרום לזיהומים ולדימומים עקב הפרעות אצל חולי סוכרת בתהליכי קרישת הדם), ומשמש להשלת העור היבש והמת בעדינות וביעילות. משיל את העור היבש מכף הרגל ללא סכין, אינו יוצר כוויות, ופועל בהדרגה על העור היבש (קאלוס). הפילינג מועשר בתמציות פרח הלוטוס, בעלות תכונות ריפוי גבוהות לעור.


פילינג גרגירי לוטוס–      מסיר את התאים המתים מעור כפות הרגליים והגוף, ומקנה עור חלק, רך ונעים. מחזק את המערכת החיסונית של העור, ומשפר את הטקסטורה שלו. פורמולה ידידותית, בטוחה לשימוש וללא כוויות. בעלת ערכים גבוהים של מגוון ויטמינים המזינים את העור.


קרם רגליים מולטי ויטמין E–     מוצר הדגל של סיאל עם הקמתה, שלאחר 10 שנים עובר שדרוג משמעותי, מקרם רגליים ויטמין E למולטי ויטמין E, בעל מינונים גבוהים וחזקים יותר של ויטמינים ורכיבים מזינים לעור, הדורש כמות חומר קטנה יותר בכל שימוש. מאחה סדקים וחתכים מכפות הרגליים, ובעל טקסטורה נעימה ומרוכזת. מוצר טבעי המכיל מגוון של 32 סוגי שמנים (מוצר ייחודי בישראל), המצמצם את הסדקים ברגליים תוך ארבעה ימים.
מוצרי טיפוח חדשים מבית סיאל קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא

מוצרי טיפוח חדשים מבית סיאל קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא

סוכריות הפלא –    אמפולות מרוכזות לכפות הרגליים. שילוב של מדע ואמנות באריזה ייחודית של עטיפת סוכריה. בעל מרקם חמאה, הנמרח אחת לשבוע (במקום אחת ליום אצל המוצרים המתחרים), והוכח כאפקטיבי ביותר בשמירה על לחות והיעדר יובש בעור כף הרגל. לאחר מחקרים רבים, שודרג המוצר שפותח לפני ארבע שנים, בתמציות מרככות ומאחות נוספות, המשפרות משמעותית את יעילות הפורמולה. המוצר מורכב מאמפולות לכף הרגל בריכוז גבוה יותר מבקרם רגליים סטנדרטי, ומגיע בשני צבעים – כסף וסגול. אמפולת הכסף משילה עור יבש מכפות הרגליים, בין השאר עבור אלו הסובלים מקאלוסים, לעומת האמפולה הסגולה הסוגרת חתכים וסדקים מכפות הרגליים.


BALANCE SEBOM -    סדרת מוצרים וטיפולים לעור מעורב עד שמן. מוצרי הסדרה מבוססים על מדע הננו טכנולוגיה, להגברת ריכוז המולקולות בחומר הפעיל, להפחתת החומציות בעור, ולחדירה אפקטיבית יותר לשכבות העור העמוקות. למניעת תהליכי חמצון, נמכרת הסדרה באריזות נוחות של בבקבוקים (במקום בקופסאות) השומרים על יעילות וחיוניות החומר הפעיל לאורך זמן.


WRINKLES FREE -   סדרת מוצרי וטיפולי 'זהב' אנטי אג׳ינג לעור רגיל עד יבש. הסדרה כוללת 'פילינג קוקטייל' מיוחד עם מזרק ללא מחט (קונספט ייחודי בישראל), המאפשר טיפול ממוקד ומילוי אפקטיבי יותר, בשילוב מדע הננו טכנולוגיה, המגביר את ריכוז המולקולות בחומר הפעיל, מפחית את החומציות בעור, וחודר באופן יעיל יותר לעומק העור. גם סדרה זו נמכרת באריזות בקבוקי נוחות ייחודיות (לא בקופסאות) למניעת תהליכי חמצון, ולשמירה על יעילות וחיוניות החומר הפעיל לאורך זמן.


My little lab –   מוצר הדגל של החברה. סדרת מסכות מתקלפות, מזינות את העור ובעלות רכיבים טבעיים, העשויות מפירות וירקות בנוסחאות ייחודיות, בעלות צבעים וריחות אקזוטיים. 
ההרכב הייחודי של הפורמולה עשיר במיצוי מיוחד של פירות, ירקות, צמחים, קוויאר שחור, וצמחי מרפא ייחודיים בעלי סגולות ריפוי כגון סרפד, עלי מנטה, קורנית, עלי ורדים, מקלות וקינמון. 
המסכות משלבות תועלות בריאותיות יחד עם חוויה חושית, אמנותית ואסתטית של ריחות, מרקמים וצבעים ססגוניים הפועלים על כל החושים.


מוצרי טיפוח חדשים מבית סיאל קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא


מוצרי טיפוח חדשים מבית סיאל קוסמטיקס. צילום: יחצ

ולא שכחנו את היתרון האמנותי...

מסכת הפירות והירקות מתקלפת בשלמותה, תוך שמירת דמות פניה של המטופלת, כך שבסיום הטיפול היא מקבלת במתנה מסכה אמנותית בשלל ריחות וצבעים של פירות וירקות אקזוטיים, המכילה את תווי פניה הייחודיים. 
כל מסכה מזינה מותאמת לסוג ולגוון העור הרלוונטי, ומכילה רכיבים טבעיים של פירות וירקות טריים ומשובחים. בניגוד לקרמים ומשחות הנשמרים לאורך זמן בקופסא וכך מאבדים מחיוניותם ומרמת האפקטיביות של החומרים הפעילים, האבקה הופכת לפעילה ברגע בו היא באה במגע עם מים ומיד נמרחת על עור הפנים. 

האבקה משמשת למעשה כ'מעבדה בתוך קופסא', המרכזת בתוכה את כל חומרי הגלם ההופכים לפעילים ברגע השימוש, ומכילים רכיבים טבעיים של פירות, ירקות, קפה ושוקולד, העשירים בוויטמינים (A,C,E) וברכיבים חיוניים לעור הפנים. 

המסכות מורכבות משלושה סוגי חימר (אדום, ירוק ולבן) הידוע כחומר הדומה ביותר בהרכבו הכימי לעור האדם, ולכן אינו חשוף לרגישויות, אלרגיות ותופעות לוואי. החימר משמש כמנקה עור טבעי וכמחדיר מינרלים אפקטיבי, המותאם בצבעו ובמרקמו לצרכים הבריאותיים ולסוגי העור השונים. 

החימר הירוק הוא בעל תכונות סופחות ומשמש לניקוי ולריפוי פצעים, החימר הלבן נחשב לחומר ניטרלי (לא חם ולא קר) ומשמש לניקוי רעלים, והחימר האדום משמש לחימום לצורך חדירה אפקטיבית של חומרי מתיחה למסיכות ליפטינג. 

מעבר לירקות ולפירות, משולבים במוצרים צמחי מרפא ייחודיים בעלי סגולות ריפוי כגון סרפד, עלי מנטה, קורנית, עלי ורדים, מקלות קינמון ועוד. הצמחים עוברים תהליך ייבוש וכתישה יסודי ואינטנסיבי, כך שבסופו אבקת המסכה מכילה ריכוז גבוה ביותר של החומר הטבעי הפעיל, העשיר בוויטמינים ובמינרלים חיוניים. הטיפולים מתבצעים במרכזי הקוסמטיקה המובילים ברחבי הארץ, על ידי קוסמטיקאיות מורשות.

סדרת My little lab כוללת 12 מסכות המותאמות במדויק לפי סוג העור:   
מסיכת דלעת מחליפה צבעים, מסיכת פינה קולדה, קוקוס ואננס, מסיכת פולי קפה – שוקולד, מסיכת תות ודובדבן, מסיכת בננה, מסיכת אוכמניות, מסיכת קיווי תפוח, ומסכות חדשות המושקות בימים אלו: מסכת תמציות ים, מסכת פפאיה תפוז ומסיכה אפורה.

כל מוצרי וטיפולי החברה מאושרים ע"י משרד הבריאות, ותחת בקרה ופיקוח מטעת מעבדות NSP.


 השקת מוצרים חדשים של חברת סיאל קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא

קצת על ענת שובל...
בוגרת לימודי קוסמטיקה אצל הלן פוגל (שהייתה מחלוצות הקוסמטיקה הצרפתית בישראל), אותם סיימה כתלמידה המצטיינת של בית הספר (הצטיינות ארצית) וקיבלה מיד בסיומם, בהיותה בת 20 בלבד, הצעה לפתוח ביה"ס לקוסמטיקה בירושלים. לאחר שסירבה, קיבלה הצעה לשמש כמרצה לקוסמטיקה מטעם משרד העבודה והרווחה. 

את מערכי השיעורים וההרצאות גיבשה בעצמה, תוך לימוד אינטנסיבי של תחומי האנטומיה, הפיזיקה והכימיה. במהלך הרצאותיה נחשפה לעולם הכימיה שמשך אותה מאוד, ונרשמה לתואר ראשון בכימיה באוניברסיטת בר אילן. 

במהלך לימודי הכימיה נפצע סבה (שהיה חולה סכרת) מחוט תיל דוקרני, ולאורך הטיפולים בו נחשפה לפציעות הנגרמות לחולי סכרת מהסכינים המשמשים להשלת העור היבש והמת, העלולים לגרום לזיהומים ולדימומים עקב הפרעות בתהליכי קרישת הדם. 


טיפול פנים מפנק עם חומרי סיאל קוסמטיקס. צילום: יחצ

טיפול פנים מפנק עם חומרי סיאל קוסמטיקס. צילום: יחצ
בזכות הידע הרב שרכשה, פיתחה בעצמה מוצר רפואי וקוסמטי מהפכני בשם 'פילינג קריסטל' המשיל את התאים המתים ללא שימוש בסכין וללא פציעות או דימום. המוצר שפיתחה הוביל אותה להבנה, שעליה לנצל את שילוב הידע שרכשה בעולמות הכימיה והקוסמטיקה, יחד עם חושיה האסתטיים והאמנותיים המפותחים, כדי לפתח מוצרי קוסמטיקה המשלבים תועלות בריאותיות יחד עם הנאה אסתטית וחושית. 

כדי לממש את חלומה, חברה למעבדת כימיה בחדרה (NSP) בה היא מפתחת בעצמה את מוצריה הבלעדיים של חברת 'סיאל קוסמטיקה' שבבעלותה.  במקביל לניהול החברה, שימשה לאורך שנים כמורה בבתי ספר לקוסמטיקה (ויצו, עמל הישגים, ג'י גי, רווית אסף) ובנוסף ניהלה את ביה"ס גלרי אקדמי.


טיפול פנים מפנק עם חומרי סיאל קוסמטיקס. צילום: יחצ
 כמרצה בימי עיון וכנסי קוסמטיקה, וכמנחת קורסים להעצמה אישית ועסקית עבור קוסמטיקאיות, שיתפה בידע הרב שרכשה לאורך השנים בתחומי השיווק, הפרסום והניהול, מתוך מטרה לשמש כמודל לחיקוי בתחום ההצלחה העסקית וההעצמה הנשית.  לאורך 18 שנה הכשירה ענת שובל מעל 4,000 קוסמטיקאיות ברחבי הארץ.

מספר הטלפון  להזמנת מוצרים  0775151522


ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים באישור שימוש היחצ

מתכונים להכנת טחינות צבעוניות - חגיגה של טעמים וצבעים בכל שולחן אירוח

ממליצה לגזור ולשמור!!!

הפעם אגלה לכם כיצד מכינים את הממרחים הנהדרים והצבעוניים, שלא פעם טעמתם כשהתארחתם, ולא העזתם לשאול את המארחת  כיצד מכינים ומהו המתכון.  

כן... הכוונה לממרחים שמוסיפים המון צבע לכל שולחן, וכולנו אוהבים לטבול בהם את  רצועות המלפפון או הגזר.
הפעם תכינו אותם בעצמכם בקלי קלות...

את הממרחים ניתן להכין מראש, כדי לחסוך לכם זמן בעבודה , ולהגיש ביום האירוח או סתם להינות מהם ביום יום.

ליבשו סינרים וכנסו איתי למטבח..... המתכונים כאן למטה....


טחינה בצבעים - חגיגה של טעמים וצבעים בכל שולחן אירוח.  צילום סיגל לנדהיים

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה המובילה בישראל, מגישה לרגל הקיץ מבחר טחינות צבעוניות - טחינה ירוקה, צהובה, אדומה, סגולה ולבנה, מבוססות טחינה גולמית ללא תוספת מלח של "אחוה", שמהוות יחד קשת מרהיבה של טחינות בצבעים. 

לכל טחינה טעם עשיר ומיוחד, בשילוב רכיבים המתאימים לצבע, שיוצרים יחד חגיגה של צבעים וטעמים. מתאים להגשה בחודשי הקיץ לצד ארוחות קלילות, אירוח ובילוי בחוץ.

המתכונים באדיבות חיים שתיים


טחינה בצבעים - חגיגה של טעמים וצבעים בכל שולחן אירוח.  צילום סיגל לנדהיים
מצרכים (ל-5 מנות טחינה צבעוניות):
טחינה ירוקה‬
1 כוס טחינה גולמית "אחוה"
3/4 כוס מים
מיץ מחצי לימון
1 כוס עלי כוסברה
1 כוס עלי פטרוזיליה
5-6 עלי נענע
1 כפית מלח ים


טחינה בצבעים - חגיגה של טעמים וצבעים בכל שולחן אירוח.  צילום סיגל לנדהיים
טחינה צהובה
1 כוס טחינה גולמית "אחוה"
3/4 כוס מים
מיץ מחצי לימון
1 כף גדושה אבקת כורכום טחון
1 כפית כורכום חי מגורד דק
1 כפית שטוחה ג׳ינג׳ר מגורד דק
1 כף שטוחה גזר מגורד דק
1 כף דבש
חצי כפית מלח ים
מעט פלפל לבן טחון


טחינה בצבעים - חגיגה של טעמים וצבעים בכל שולחן אירוח.  צילום סיגל לנדהיים
טחינה אדומה
1 כוס טחינה גולמית "אחוה"
3/4 כוס מים
מיץ מחצי לימון
1 כף פפריקה מרוקאית מתוקה
1 כף פפריקה הונגרית חריפה
1 כף רסק עגבניות מרוכז
1 כפית מלח ים
חצי כפית כמון
4 עגבניות שרי חתוכות דק דק


טחינה בצבעים - חגיגה של טעמים וצבעים בכל שולחן אירוח.  צילום סיגל לנדהיים
טחינה סגולה
1 כוס טחינה גולמית "אחוה"
3/4 כוס מים
מיץ מרבע לימון
2 שיני שום מגורדות
חצי סלק מבושל ומגורד דק
1 כף סומק
1 כפית מלח ים


טחינה בצבעים - חגיגה של טעמים וצבעים בכל שולחן אירוח.  צילום סיגל לנדהיים
טחינה לבנה
1 כוס טחינה גולמית "אחוה"
3/4 כוס מים
מיץ מחצי לימון
2 שיני שום מגורדות
1 כפית מלח ים
1 כפית כמון


טחינה בצבעים - חגיגה של טעמים וצבעים בכל שולחן אירוח.  צילום סיגל לנדהיים
אופן ההכנה:
1. לטחינה צהובה/אדומה/סגולה/לבנה: יוצקים בקערה את הטחינה, מוסיפים את המים ומערבבים. מוסיפים את שאר המרכיבים ומערבבים עד לקבלת סמיכות רצויה. מוסיפים מים אם הטחינה סמיכה מדי, טועמים ומתקנים לפי העדפה אישית.

2. לטחינה ירוקה: יוצקים בקערה את הטחינה. מוסיפים מים, לימון, מלח ומערבבים. טוחנים את הירוקים בבלנדר מוט עד לקבלת מחית אחידה סוחטים את הנוזלים לתוך קערת הטחינה ומערבבים. מוסיפים את העלים הטחונים לאט וטועמים, כל אחד לפי טעמו. מערבבים עד קבלת סמיכות רצויה. מוסיפים מים אם הטחינה סמיכה מדי, טועמים ומתקנים לפי העדפה אישית.

אירוח  נעים, טעים ושמח!!!


ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

המותג Alpro (אלפרו) משיק משקה שקדים אורגני - ללא תוספת סוכר

בשורה משמחת לאוהבי המשקאות הצמחיים ולשומרי הכשרות !!!
מהיום תוכלו למצוא על המדפים את משקה  השקדים  הנפלא, אורגני, פרווה  וללא סוכר.

המותג הבינלאומי Alpro (אלפרו), המוביל בשוק המשקאות הצמחיים (ללא סויה), ממשיך להרחיב את קטגוריית המשקאות מן הצומח ומשיק בימים אלה  בישראל משקה שקדים אורגני, ללא תוספת סוכר.

המשקה בטעם שקד עדין, טבעי בעל מרקם קרמי ועשיר, ללא כולסטרול, דל מאוד בקלוריות (15קלוריות ל100- מ"ל), ללא לקטוז, מקור לסידן וויטמינים ועשיר במיוחד בסיבים תזונתיים. מתאים גם לבישול ולאפיה.

משקה שקדים אורגני ללא תוספת סוכר צילום יחצ חול


המשקה החדש יצטרף לסדרת השקדים של אלפרו הכוללת: משקה שקדים רגיל, משקה שקדים בטעם וניל, משקה שקדים שוקולד מריר, משקה קוקוס שקדים ומשקה שקדים ושיבולת שועל.

משהו בנימה אישית:  למשקה טעם נהדר של שקדים ללא טעמי לוואי. אני משתמשת בו  בבית באופן  קבוע. נוהגת לפתוח את הבוקר עם כוס נס קפה במקום החלב הרגיל, מוסיפה אלפרו בטעם שקדים, שמשפר  פלאים את טעם הקפה שלי. 

אני גם נוהגת לשמור במטבחי על כשרות ולכן בכל הקינוחים שאני מכינה: עוגות, פחזניות, מוסים למיניהם , קצפות ועוד אני משתמשת במשקה אלפו אגוזים או במשקה אלפרו בטעם קוקוס שקדים שמשבח את הטעמים של הקינוחים. המשקאות הם פרווה וללא לקטוז, כך שכולם יכולים להינות מקינוחים נהדרים, שומרי הכשרות וגם הרגישים לחלב.

טרנד הבריאות בישראל הוא כבר מזמן לא טרנד אלא מגמה שממשיכה לגדול ולתפוס תאוצה, בארבע השנים האחרונות חלה עלייה חדה במכירות קטגוריית המשקאות מהצומח שצמחה ב- 120%. כיום אחד מכל שלושה ממשקי הבית בישראל צורכים משקאות מהצומח (תחליפי חלב).

כשרות: בד"ץ בית יוסף

טווח מחיר ממוצע לצרכן: 16.9 ₪ -17.9 ₪
את מוצרי המותג "אלפרו" ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות מתמחות.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ


יום שלישי, 17 ביולי 2018

"הנוסחה לעיצוב " ספרה החדש של האדריכלית רחל ורשבסקי

עיצוב לפי ה- DNA יש דבר כזה !

"הנוסחה לעיצוב" הינו ספרה החדש של האדריכלית רחל ורשבסקי, ספר שיעזור לכולנו לתכנן את הבית לפי 4 טיפוסים עיקריים: האגרן, הסטייליסט, הוורסטילי והרציונאליסט והכל מבוסס על ה-DNA שלנו.

באמצעות הספר מבקשת  האדריכלית רחל ורשבסקי,  לעזור לציבור לתכנן את הבית שלהם, כדי שירגישו בו כמו מלכים ומלכות, בהתאם לייחודיות של הדי־אן־איי שלהם. 


רחל ורשבסקי צילום נטלי שור
כריכה לספר הנוסחה לעיצוב. צילום: יחצ

הספר מלמד לעצב את הבית באופן המדויק ביותר עבור הקורא, ויש סיכוי מצוין שהתכנון המדויק יביא עמו תהליך נפשי עמוק וכנראה גם תובנות עמוקות כיוון שהחוץ משקף את המצב הפנימי שלנו.

רחל ורשבסקי בוגרת בצלאל לתואר ראשון ושני באדריכלות ועיצוב אורבני , בעלת משרד עצמאי משנת 2010. רחל אוצרת תערוכות, מרצה למתווכים ,שמאי נדל"ן ומשקיעים בישראל. עד היום תכננה יותר מ- 6500 מ"ר של עיצוב משרדי ומתמחה בשיפוץ ותכנון ועיצוב בר קיימא בישראל.

לדברי רחל "הקוד האישי שלנו מורכב מארבעה טיפוסים שונים: אגרן, רציונליסט, ורסטילי וסטייליסט. 
לכל אחד מאתנו יש סגנון טיפוסי ראשי וסגנונות משניים".לכל אחד מאתנו יש סגנון התנהלות חיצוני וסגנון התנהלות פנימי, ולעתים קרובות יש סתירה בין ההתנהלות החיצונית לבין הנטייה הפנימית האותנטית אשר תביא לתחושת אי נוחות ותחושת ניכור בסביבת המחיה שלנו שאינה מתאימה לצרכינו האמיתיים.

מי אנחנו ואיזה עיצוב משפיע עלינו –הכירו את שיטת 4 הטיפוסים לפי הספר "הנוסחה לעיצוב":


טיפוס האגרן - צילום: יחצ

האגרן -     האדם שאוהב לאסוף ,לאגור ,לחוות חוויה של אדם ,החוויה עבורו היא זיכרון ומשפחתיות. ישנה חשיבות לפרטים הקטנים ומתן תשומת לב לרגש מאחורי כל חפץ ורהיט. האגרן אוהב אוספים, חובב פריטי וינטג', ומטבע הדברים הוא אוהב לטייל לאורך ולרוחב של שוק הפשפשים, לסרוק כל פיסת קרטון בכל סמטה, ומתחבר לרעיון האלוהי שלכל חפץ יש סיפור. 

המוטו שלו: "תנו לחפצים לחיות". האגרן לא חושב על תכנון, והקניות שלו נעשות באופן רגשי. רק אחרי ביצוע הקנייה הוא חושב מה לעשות עם הפריט שקנה או איפה למקם אותו. האגרן אוהב לחוות את ביתו כהמשך לאישיותו. לרובנו יש מידה של אגרנות: ניירת, חפצים מהסבים. 

טיפוס האגרן החדש קונה, האגרן הישן מוצא כל מיני חלקים בבית ובחוץ ושומר אותם. תחשבו על אגירה כעל מסע ציורי, מסע שמספר סיפור אישי. כל חפץ מספר סיפור. למעשה, יש לכם מאגר של סיפורים. סיפור החיים שלנו שזור בתוך הרקמה של הבית.


טיפוס הרציונאלי - צילום: יחצ

הרציונליסט-     אדם שאוהב פונקציונליות, הגדרה ממשית, לכל חפץ יש את המקום והייעוד המדויק עבורו, צורך לכל פריט יהיה מקום מוגדר ולא יזוז ממנו ,עדיפות לשליטה בלו"ז ותקציב. 

הרציונליסט אוהב מאוד שהדברים נמצאים במתווה מוגדר. לא אוהב לאגור. אוהב סדר וניקיון. אופן החשיבה שלו: רוצה לדעת איפה נמצא כל דבר, איפה עושים כל פעולה, איפה הוא שותה קפה, איפה מונח כלי האוכל של הכלב. 

לרציונליסט יש תכנון ותכנית לכל דבר. גם לבית שלו הוא זקוק לסביבה מאורגנת ומדויקת, גם סביבה פיזית וגם סביבה מקצועית. לכן רבים מהרציונליסטים הם עורכי דין או רואי חשבון. רציונליסט פונה לאדריכל מתוך צורך בתכנון מראש, איפה כל דבר עתיד להיות. יתרה מזאת: איפה כל דבר חייב להיות. זאת כדי לחסוך לו זמן ולאפשר לו לתכנן את זמנו באופן מדויק ויעיל.


טיפוס הוורסטלי - צילום: יחצ

הורסטילי-     האדם שאוהב לאהוב את הכל ואוהב לאהוב ולשנות את דעתו ,אינו בטוח במעשיו ואולי פועל מתוך לחץ ומתוך הבנה כי הוא יהיה חייב לפעול בצורה מסוימת עד שיגיע לידי פתרון. 

הורסטילי -רב סגנונות, טיפוס בדרך כלל צעיר. לעתים אלה בני משפחה צעירים שקיבלו ריהוט שהיה בדירה של הסבתא או של הדודה . אנשים מהטיפוס רב הסגנונות מרגישים שהדירה לא מדברת בשפה שלהם, ולא יודעים להגדיר מה מפריע להם. הם לא מבינים מדוע לא נוח להם בסביבת החיים שלהם? מה לא עובד? מה לא מדויק? 

אדם רב סגנונות הוא למעשה אדם שסופח אליו סגנונות שונים שאינם מדויקים לו. לכאורה. רחל דואגת להציג ללקוח כמה אופציות שיהיו מדויקות ומתאימות ככל האפשר לסגנון שלו. היא מגבשת את האופציות האלה בעזרת שאלונים שיש בהם שאלות שחוזרות על עצמן בגרסאות שונות, זאת כדי להבין במדויק ככל האפשר מה הסגנון של הלקוח. 

אז אם אתם ורסטילים, תשאלו את עצמכם שוב ושוב מה אתם רוצים בדיוק. ומֵעבר לזה — מה בדיוק אתם צריכים. נסו להבין מה יעזור לכם להגיע אל קו הסיום של עיצוב הבית בסגנון המדויק לכם. עיצוב הבית מתחיל ונמשך בתהליכים עמוקים שאינם מסתכמים רק ברכישת כרית או בהזזת הספה. זה תהליך נפשי ורגשי עמוק.


טיפוס הסטייליסט - צילום: יחצ

הסטייליסט      האדם האימפולסיבי ,הרגשי ,החוויתי ,אדם שאוהב להרגיש חומר ,מונע מתוך טרנדים וחולם על בית מושלם. 

סטייליסט הוא אדם שאוהב סטייל. הוא ממש נושם סטייל. בדרך כלל זה אדם שעוסק בעיצוב. הוא בוחר אזור מסוים בדירה, למשל אזור ציבורי כמו סלון או חדר אמבטיה, ומעצב אותו כך שפנימיותו באה לידי ביטוי, אך שאר הבית נזנח לחסדי המצב הקיים. 

הסטייליסט מושפע מהעיצוב השליט באופנה העכשווית. החיסרון הגדול בכך הוא שאין לו סגנון משלו. הסטייליסט יהיה מעודכן לגבי כל סגנון אופנתי שיש בשוק. בדרך כלל תהיה לו ראיית מיקרו — לעומת ראיית מאקרו. 

הבית מעוצב לפרטי פרטים, אך אין תקשורת בין האביזרים השונים, והבית לא משדר אחידות או רהיטות של שפה סגנונית אחת. כך נוצרת תחושה של חוסר בהירות עיצובית. תחשבו על ההוויה של סטייליסט. הוא אוהב מהירות וזרימה ומחליט במהירות, ואולי מתעייף עד מהרה מסגנון מסוים. מאפיינים אותו אימפולסיביות ברכישת חפצים ותשומת לב למה שיגידו השכנים על העיצוב החדש. אדם כזה יהיה נחרץ בהחלטותיו, אך עם זאת ישנה את דעתו (הנחרצת!) כמה וכמה פעמים.

מחיר לצרכן: 100 שח
מדיה 10 - הוצאה לאור בע"מ
עיצוב עטיפה: ג'קי וינוקור לובלין


את ספרה החדש של רחל ורשבסקי "הנוסחה לעיצוב" ניתן למצוא ברשת חנויות סטימצקי וצומת ספרים וניתן גם לרכוש אותו ישירות מרחל בטלפון 052-2448087 
או באמצעות מייל rachel@roxarc.com
לפרטים נוספים ניתן להכנס לאתר הבית של האדריכלית http://roxarc.com

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...