יום שני, 25 במאי 2020

סנו מחדשת ומשיקה: מסדרת 99.9% נוזל לחיטוי וניקוי רצפות ומטליות לחות לחיטוי וניקוי הרצפה ו-K3 נמלים-פתיון ג'ל קוטל נמלים

מתחילת ימי הסגר וימי הקורונה, אני מחזיקה בבית באופן קבוע את מוצרי החיטוי והניקיון מהסדרה שמשמידים 99.9% מהחיידקים, מנקה, מחטאת ומבריקה בקלות את הבית!

כולנו יודעים ומודעים שבימים אלו יש צורך לשמור ולהקפיד על ניקוי וחיטוי משטחי הבית והסביבה כדי לשמור על בריאותנו ובריאות המשפחה. 

נעזרתי במוצרי הסדרה לניקיון הבית ולחיטוי משטחים מידי מספר שעות. במיוחד את ידיות דלתות הבית והכניסה, משטחי עבודה במטבח, שולחנות ועוד, וכך הייתי רגועה יותר.


חדשים על המדף מסדרת חיטוי 99.9% ודור חדש בהדברה K3  לנמלים מבית סנו. צילום: נדיה היבא
חדשים על המדף מסדרת חיטוי 99.9% ודור חדש בהדברה K3  לנמלים מבית סנו. צילום: נדיה היבא
רוצים לחטא את הרצפה באמת?  
לשמחתי סנו מרחיבה את סדרת 99.9% המצויינת שאני מחזיקה קבוע בבית, ומשיקה שני מוצרים נוספים המיועדים לרצפה:

🐜 נוזל לחיטוי וניקוי רצפות 
🐜 מטליות לחות לחיטוי וניקוי הרצפה.

סדרת 99.9%, מתמחה בהשמדת חיידקים, ניקוי, חיטוי ושמירה על ההיגיינה בבית.


סנו - 99.9% נוזל לניקוי וחיטוי רצפות. צילום: נדיה היבא
99.9% נוזל לחיטוי וניקוי רצפות- הנוזל מתאים לכל סוגי הרצפות ומבטיח השמדה של 99.9% מהחיידקים. מהיום – הרצפה גם נקיה ומבריקה וגם מחוטאת מחיידקים.

נוזל לרצפות 99.9% החדש משלים את סדרת המוצרים 99.9% שפותחה בסנו במטרה לאפשר חיטוי קל ומהיר למשטחים ואזורים בבית ובסביבתו.
מחיר: 18.90 – 26.90 שקלים (לפי אתר פרייסס)


סנו - 99.9% מטליות לחות לחיטוי וניקוי הרצפה. צילום: נדיה היבא
99.9% מטליות לחות לחיטוי ולניקוי הרצפה - המטליות משמידות 99.9% מהחיידקים, מנקות ומבריקות בקלות וביעילות ומתאימות לכל סוגי הרצפות. המטליות נוחות לשימוש, עם פתח מיוחד למגב. הן חד פעמיות, ללא צורך בדלי ובכמויות גדולות של מים. גדולות במיוחד! 70*40 ס"מ.
מתאימות גם כמטליות לניקוי מהיר כשאין זמן לספונג'ה יסודית.
מחיר: 15.90 – 18.90 שקלים (לפי אתר פרייסס)


 סנו - 99.9%  מתז לחיטוי וניקוי יסודי למשטחים. מחטא ומשמיד חיידקים.  . צילום: נדיה היבא
סנו - 99.9%   מטליות לחות לחיטוי וניקוי יסודי. צילום: נדיה היבא
עכשיו הסדרה כוללת:

👈 99.9% מתז לחיטוי משטחים - נוזל לחיטוי מהיר המתאים גם למשטחים עדינים, באריזת 750 מ"ל.

👈 99.9% מתז לחיטוי וניקוי יסודי - חומר חיטוי וניקוי עוצמתי בתוספת חמצן פעיל להסרת שומנים ואבנית, באריזת 750 מ"ל.

👈 99.9% בייבי לחיטוי וניקוי של סביבת התינוק - חומר לחיטוי וניקוי של סביבת התינוק, בטוח לשימוש ומיועד למשטחים הבאים במגע עם התינוק כגון: משטחי החתלה, צעצועים, כיסאות אוכל ועוד, באריזת 750 מ"ל.

👈99.9% מטליות לחות לחיטוי וניקוי יסודי – מטליות לחות לחיטוי ולניקוי יסודי, לנוחות לשימוש גם מחוץ לבית. 150 מטליות לחות ב-3 אריזות של 50 מטליות כל אחת.

👈 נוזל לרצפות מסדרת 99.9% - בבקבוק של 2 ליטר

👈 מטליות לחות לרצפה 99.9%- באריזה של 10 יחידות

להשיג ברשתות השיווק

הקיץ כבר כאן ועם שינוי מזג האוויר והימים החמים מתעוררות בעיות בבית כמו נמלים ותיקנים.
שני מוצרים חדשים נוספים  על המדפים של סנו,  שהם להיטים ושגם אותם ממליצה להחזיק קבוע בבית!!!


סנו K3 לנמלים - פיתיון ג'ל, קוטל נמלים בבית ובחצר. צילום: נדיה היבא
סנו K3 משיקה: דור חדש בהדברה! K3 נמלים- פיתיון ג'ל, קוטל נמלים בבית ובחצר
קוטל נמלים חדשני לבית ולחצר, יעיל וקל לשימוש, מתאים לקטילת נמלים בקן ומחוץ לקן

מדובר בתכשיר הדברה הנמצא במזרק חדש בעל יעילות מוכחת לקטילת נמלים בבית ובחצר, המהווה פתרון חדשני לחיסול הנמלים בבית ובסביבתו ולמניעת התרבותן בפינות מסתור.

פיתיון ג'ל - קוטל נמלים, מאפשר הדברה ביתית פשוטה בשיטת "עשה זאת בעצמך" ללא מגע יד אדם עם החומרים וללא ריסוס. הפיתיון מושך אליו את הנמלים בחיפוש אחר מזון ומים, הן אוכלות אותו, חוזרות אל הקן ושם מרעילות נמלים אחרות והנמלים בקן נקטלות. השימוש קל ויעיל!

בכל אריזה יחידה אחת.
מחיר: 49.90 שקלים (לפי אתר מייסופרמרקט)


סנו - ויש גם פתיון ג'ל  קוטל תיקנים בבית ובחצר. צילום: נדיה היבא
להשיג ברשתות השיווק
המשרד להגנת הסביבה קובע כי שימוש בתכשיר זה בניגוד להוראות התוית עלול לסכן את בריאותך ואת איכות סביבתך

חברת סנו התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים، שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן.
למידע נוסף היכנסו לאתר סנו - www.sano.co.il
ולפייסבוק: https://www.facebook.com/sano.co.il

ערכה: וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

סוכנות ביטוח דיגיטלית לרכב דו-גלגלי חשמלי מציעה ביטוח החל מ-15 ש״ח לחודש!

לראשונה בישראל:
סוכנות ביטוח דיגיטלית לרכב דו-גלגלי חשמלי מציעה ביטוח החל מ-15 ש״ח לחודש!

מדי שנה מתרחשות בישראל כ-3,000 תאונות בהן מעורבים רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים. הקושי במציאת פוליסת ביטוח שמתאימה לרוכבים אלה נעוצה בעובדה שמרבית חברות הביטוח כלל לא מציעות ביטוח כזה, ובהתאמה לכך שרובו המכריע של הרוכבים על דו גלגלי חשמלי לא מבוטחים בביטוח כלשהו.

אורבן רייד,סוכנות הביטוח המתמחה במתן פוליסות ביטוח לקהל רוכבי האופניים והקורקינטים החשמליים ופועלת בהצלחה כבר שנתיים, מרחיבה בימים אלה את פעילותה ומשיקה אתר חדש המאפשר רכישה אונליין של ביטוח בתהליך פשוט ומהיר. בחברה מתחייבים כי מדובר במחיר הנמוך ביותר בשוק לביטוח עבור דו גלגלי חשמלי.

הביטוח מכסה מקרים של מוות, נכות מתאונה, שברים, סיעוד כתוצאה מתאונה, אשפוז בעקבות תאונה, ניתוח פלסטי בעקבות תאונה וניתוח אורטופדי בשל תאונה.

באתר חברת אורבן רייד מוצע ביטוח לרוכבי קורקינטים או אופניים חשמליים על נזקי גוף ובקרוב יוצע גם ביטוח צד ג' וגניבה.

הביטוח לרוכבי דו גלגלי חשמלי בחברת אורבן רייד כולל פיצוי הנע בין 50 ל-500 אלף ש״ח במקרה של מוות או נכות, בין 10 ל-100 אלף ש״ח במקרה של שברים (פיצוי עבור שבר ביד או ברגל נע בין 3,500 ל-35 אלף ש״ח) במקרים של פגיעה שגרמה למצב סיעודי, הפיצוי ינועבין 10,000 ל-100 אלף, על צורך בניתוח פלסטי זכאי המבוטח לפיצוי של 20 אלף שקל ובמקרה של ניתוח אורטופדיל- 5,000 עד 8,000 שקל.

רמי בכר, מנכ"ל החברה, בעל רקורד של 12 שנים בענף הביטוח והפיננסים, בוגר תואר ראשון במינהל עסקים בעל רישיון סוכן ביטוח של משרד האוצר: "אורבן ריידהיא חלוצה בתחום הביטוח לרכב דו גלגלי חשמלי מתוך הבנה שהסדרה של התחום הזה חייבת להתחיל מהשטח. 250 אלף רוכבים מסכנים את עצמם בכל בוקר כשהם עולים על כלי הרכב הדו-גלגלי החשמלי שלהם בלי ביטוח להם שיגן עליהם במקרה של תאונה ואנחנו באים ומציעים פיתרוןאמיתי שיעניק להם ולמשפחותיהם שקט נפשי וביטחון כלכלי״.

"אנו פועלים בתחום בהתבסס על היכרות רבת שנים עם כל חברות הביטוח הקיימות בשוק והתמחות בשוק פוליסות הביטוח לקהל רוכבי האופניים והקורקינטים החשמליים. התמחות זו מאפשרת לנו להעניקפתרון ביטוחי מותאם אישית ובמחיר המשתלם ביותר: החל מ-15 שקל לחודש לגילאי 21 עד 40, ועד ל-156 שקל לחודש. בנוסף, אנו פועלים לעידוד רכיבה בטוחה ומקדמים שיתופי פעולה עם חברות פרטיות וציבוריות וגורמים שונים בענף הרכב.לאחרונה פתחנו את קבוצת הפייסבוק,'רוכבים על בטוח',שמטרתה להקנות לאנשים הרגלי רכיבה בטוחה״, מוסיף בכר.

צילם אוהד קפ
לאתר אורבן רייד: https://urbanride.co.il/
לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/urbanride.il/
לאינסטגרם: https://www.instagram.com/urbanride.il/

מאחלת לכולנו הרבה נסיעות טובות ובטוחןת וחג שבועות שמח!

ערכה: נדיה היבא

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

יום ראשון, 24 במאי 2020

אסם משיקה לראשונה פופקו בתיבול מלח ים

מול הטלוויזיה, עם ספר קריאה, בים, בבריכה או בטיול מחוץ לבית תמיד נמצא איתי הנשנוש האהוב עלי - הפופקורן. בין אם הוא בטעמים מלוחים או מתוקים, תמיד יש לי ממנו מלאי במזווה. הולך נהדר עם בירה, ופתרון מהיר לאירוח.

אסם מרחיבה את סדרת הפופקורן שלה ולראשונה משיקה פופקו מלוח, העשוי בתהליך קל ופשוט, ממש כמו בבית.

הפופקו החדש הוא מוצר "תווית נקיה" ומכיל 3 רכיבים בלבד: גרעיני תירס, שמן ומלח ים.

ובנימה אישית!!!
הפופקו החדש שונה מהפופקורן שאנו מכירים. יש בו מעט מאוד מלח ואין בו כמעט שמן כמו שאנחנו מכירים. כאחת שמקפידה על מופחת מלח מבחינה בריאות המוצר עבורי מצויין. חטיף מלוח מופחת קלוריות, שסוגר לי פינה מול הטלוויזיה בלי חששות מעודף מלח.

הפופקו מגיעה פריך, טרי, טעים, בשקית עם משקל מתאים וקל לנשיאה בתיק (נהדר להכניס לתיק לפני שהולכים לקולנוע...). 
רואים כאן שאסם עושה הכל כדי לתת לצרכנים מוצר שהוא מופחת קלוריות והרבה יותר בריא  לקטנים וגם לגדולים.


אסם  פופקו בתיבול מלח ים. צילום נדיה היבא
פופקו עם נגיעות של מלח ים יימכר בן באריזה בודדת במשקל 60 גרם והן במארז של 8 שקיות אישיות המכילות 20 גרם כל אחת - 95 קלוריות בלבד לשקית. זו היא הפעם הראשונה בה חטיף מלוח נמכר באריזה מדודה.

המוצר החדש מיועד לצרכני חטיפים אוהבי הפופקורן וגם לאלו המקפידים על צריכה מדודה של קלוריות, ולא מוכנים להתפשר על הכיף באכילת חטיפים מלוחים. מוצר כייפי וטעים , לצפייה משותפת או לבד בסרט, בילוי ביתי משותף וכנשנוש לאורך היום.

טוב לדעת! פופקורן מלח ים מכיל גרעיני תירס מלאים, הכוללים את כל מלקי הדגן המלא. ללא צבע מאכל וללא חומרים משמרים.

כשרות: בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית קרית גת. כשר - פרווה.
המוצר כשר לפסח

מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 - 14.90 ש"ח לאריזה של 160 גרם (8 שקיות באריזה)


אסם - פופקו בתיבול מלח ים. מגיעה גם במארז של 8 שקיות. צילום: נדיה היבא
אסם - פופקו בתיבול מלח ים. מגיעה גם במארז של 8 שקיות. צילום: נדיה היבא
ערכה וצילמה: נדיה היבא

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

מוזיאון נחום גוטמן פתוח שעריו עם תערוכה קבוצתית חדשה – "מכניקת הזורמות" - 6 אמניות עכשוויות

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות שמח לפתוח את שעריו עם תערוכה קבוצתית חדשה – "מכניקת הזורמות", באוצרותה של מוניקה לביא ובהשתתפות שש אמניות.

כל אחת מן האמניות מציגה בתערוכה עשייה נשית עכשווית שאינה מתקיימת בסבך המבטים בין המינים, אלא פועלת במרחב של שחרור גופני והומור עצמי ומושפעת מהוגות פמיניסטיות רדיקליות לזמנן, שכתיבתן הוטמעה בשדות רבים.

10 min later, נולי עומר, 2019, רקמה ועלים מלאכותיים, 64x56cm
The Stone Breaker - Efrat Rubinstein, 2019, אקריליק על נייר, 78x108  (Custom) (Custom)
האמניות המשתתפות בתערוכה – אפרת רובינשטיין, רקפת וינר עומר, מיכל אורגיל, מיכל בקי, ענבר הורקני ונולי עומר – מציגות ציור חצוף, ילדי, גופני, מיני ומתגסס, המתבונן בתקופת הילדות, הנעורים והבגרות של עצמן ושל דמויות מחייהן. הן מצפצפות על כללי הנימוס, מלגלגות על סמכות, סדר והרמוניה, ומדלגות בקלילות על הדיבר "אל תעשי בושות".

אפרת רובינשטיין, בוגרת מצטיינת של בצלאל העובדת לפרנסתה במועדוני חשפנות, מאתגרת את מושג ההתענגות ומערבלת לתוך ציוריה המסחררים תכנים הקשורים בתרבות פופולרית, מגדר וארוטיקה, מתוך עמדה מורכבת, פארודית ומודעת לעצמה. 

רקפת וינר עומר מדגימה בציוריה האניגמטיים כיצד הופנמה שפה נשית חדשה, וכיצד זו מועברת אל הבד תוך כדי התכה של גוף, טקסט ודימוי. 

מיכל אורגיל מציגה עולם צבעוני, עם משיחות מכחול פתוחות, מרושלות לעיתים, מטפטפות ונוזליות, ונוגעת במעבר מהילדוּת לנערוּת, תקופה בה הגוף מלא אנרגיה מתפרצת. 

מיכל בקי משרה בציוריה תחושה של חוסר יציבות דרך שימוש בחומרים וצבעים מימיים, ומפנה מבט אל הגוף הנשי, על המוצק ועל הנוזלי בו.
The End - Efrat Rubinstein, 2019, אקריליק פסטל ומרקרים על נייר, 85x68.5    (Custom) (Custom)

rakefet viner omer, self portrait before starting practicing yoga, 100-70 cm ,mixed media, 2011,photographer eran brill (Custom) (Custom)
ענבר הורקני ונולי עומר הן אמניות אוטודידקטיות שהגיעו אל האמנות מעולם הספורט ומעולם התיאטרון. ענבר הורקני למדה משחק והייתה אלופת העולם בקראטה, ויום אחד החלה לצייר. נולי עומר היא שחקנית וסטנדאפיסטית שתמיד עסקה באמנות. ציוריה של ענבר הורקני מתמקדים בדיוקנאות של בני משפחה וחברים. הם מצוירים על דיקטים או נרשמים על נייר, באקספרסיביות נטולת מנייריזם. עבודות הרקמה של נולי עומר מספרות על אהבה, נטישה, סקס, בגידה, ויוצרת מעין תיאטרון מלא פחדים ויופי, בו היא מביימת דמויות המצויות ברגעים דרמטיים ביחסים בין המינים.

שעות פתיחת המוזיאון:
ו': 10:00 - 14:00
שבת: 10:00 - 15:00
או בתיאום מראש בטלפון: 03-5161970 / 3

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, שמעון רוקח 21 נווה צדק ת"א | טלפון: 03-5161970
אתר הבית של המוזיאון: http://www.gutmanmuseum.co.il
עמוד הפייסבוק של המוזיאון: https://www.facebook.com/gutmanartmuseum
עמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/gutman.art.museum/

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

מבצעים פותחים את קיץ 2020 בחוצות המפרץ אאוטלט

מתחם חוצות המפרץ OUTLET יוצא במבצעים אטרקטיביים, לרגל פתיחת קיץ 2020. המבצעים כוללים חנויות אופנה, בגדי ים, עיצוב, כלי בית, אופטיקה, נעלים, קוסמטיקה, מזון, צעצועים ועוד.

בין המבצעים: פקטורי 54- עד 70% הנחה על מגוון מותגים כגון טומי, הוגו בוס, גאנט, ליוויס , פולו ועוד, אורבניקה- שורט גינס ב- 35 שח, פיג'מות עד 50 שח, סקצרס אאוטלט- עד 70% הנחה על כל החנות, ג'ק קובה- 30% הנחה על כל החנות, חגית טסה- עד 70% הנחה, רונן חן- כל החנות החל מ-99 שח, קסטרו- גינסים החל מ-29.90 שח, חולצות טי ב- 39.90 שח, מכנסיים ב-59.90 שח, פרפומרי- מותגים CK ב-119 שח, ארמני קוד ב- 289 שח, מונט בלאן – ב-289 שח ועוד, מגה ספורט ביגוד ריבוק אדידס ב- 30% הנחה, לי קופר קונים ב 500 משלמים 350, כולל ג'ינסים, גולף אנד קו – 30% הנחה על כל מצעי הג'רסי
25% הנחה על טקסטיל וכלי בית .

מתחם חוצות המפרץ אווטלט  מאושר לשימוש - צילום אלכס דרוד _ (Custom)
מתחם חוצות המפרץ אווטלט  מאושר לשימוש - צילום אלכס דרוד (Custom)
כמו כן :
סניף קיווי לילדים- כל החנות ב 30% הנחה, חליפות קיץ 3 ב 100 שח
צילדרנס פלייס- 50 שח מתנה בקנייה מעל 200 שח, קרוקס- 3+1 מתנה 
אפרודיטה- מגוון בגדי ים רק 149 שח במקום 469 שח
בברלי הילס פולו קלאב- פולו- 2 ב 150, מכנסיים 1+1 
בוניטה דה מאס- כל החנות עד 70% הנחה, בגדי ים החל מ-50 שח, חזיות ופיג'מות החל מ-50 שח 
דרדלוקס- פריט שני ב 50% הנחה- הזול מביניהם
סליו- 25% הנחה על הקולקציה החדשה, חולצות מכופתרות- ב-69.90 שח, מכנסיים ב-149.90 שח 
ללין- 40% הנחה על כל החנות 
אמריקן איגל- שני ג'ינסים עודפים ב-179.90 שח
גולברי- חולצות עודפים קיץ- החל מ-40 שח ועוד
פומה עודפים- נעליים החל מ- 100שח
יריד גלי- 3 זוגות נעלי גברים ב-100 שח, כל החנות עד 100 שח
קרייזי ליין- 4 פריטי עודפים ב 199.90, 4 חולצות פרומו ב 199.90
נעלי נמרוד- נעלי בובה וסניקרס – 2 ב 169.90 שח, סנדלים ב-30% הנחה
סבון- ניחוח 250 מ"ל Rose Splash ב-40 שח במקום 99 שח ועוד
טויס אר אס- לגו סיטי 99.90 שח במקום 149.90 שח 
ועוד

המבצעים בתוקף עד 31.5.2020 או עד גמר המלאי

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

סטודנטים ישראלים ייצגו את ישראל בתחרות בינלאומית ויחשפו שמפו מהפכני

לוריאל ישראל בחרה את הסטודנטים המצטיינים שייצגו את ישראל בתחרות הבינלאומית של לוריאל לחדשנות שיווקית –Brandstorm שעסקה השנה באתגר הקיימות –בניית עתיד ללא פלסטיק בתעשיית היופי.

הזוכים בישראל בתחרות לשנת 2020:
שחר ששון, אריאל סגל ונמרוד שרגא, סטודנטים לתואר ראשון בניהול מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב - שהציגו פתרון מהפכני:ELVIVE VIRIDI - שמפו בתצורה של גלילי אבקה דחוסה, שניתן לגרוס באמצעות מכשירי יעודי רב פעמי.

הצוות הזוכה,בהנחיית ד"ר עירית ניצן, חוקרת בתחום השיווק ונורית הוד, ייצגו את ישראל בתחרות הגמר הבינלאומית שתיערך השנה באופן מקוון בחודש יוני, ויתחרו מול סטודנטים מאוניברסיטאות מובילות בעולם.

כ-60 סטודנטים מישראל מ-3 מוסדות אקדמיים (אונ' תל אביב, האונ' העברית והבינתחומי הרצליה) השתתפו השנה בתחרות הבינלאומית של קונצרן לוריאל לחדשנות שיווקית –BRANDSTORM והצטרפו ל40,000 סטודנטים שהשתתפו בתחרות בכל העולם. נושא התחרות השנה עסק בקיימות: BUILD A PLASTIC-LESS FUTURE IN THE BEAUTY INDUSTRY (בניית עתיד ללא פלסטיק בתעשיית היופי), בשיתוף חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל.

מימין דר עירית ניצן, שחר ששון, נמרוד שרגא, אריאל סגל_צילום אסף לוי
18 סטודנטים מצטיינים עלו לשלב הגמר המקומי, ובשבוע שעבר (19.5.20) נערכה תחרות הגמר, כשהצוות הזוכה מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באונ' תל אביב, הציע פתרון מהפכני וחדשני –שמפו בתצורה של גלילי אבקה דחוסה שניתן לגרוס באמצעות מכשיר רב ייעודי. פתרון זה מצמצם דרמטית את השימוש במים, את הצורך בשינוע,אחסון והובלה של מים ומבטל את השימוש בבקבוקי השמפו והמרכך מפלסטיק.

משחק העסקים הבינלאומי של קונצרן לוריאל – ברנדסטורם,הוא מהתחרויות הגדולות בעולם המיועדות לסטודנטים ומתקיים מזה 27 שנים, בהשתתפות כ-65 מדינות, כולל ישראל. בגמר העולמי של שנה שעברה נאספו כ-10,000 רעיונות חדשנות עסקית מהסטודנטים. בגמר אתמול הציגו הסטודנטים את הפתרונות החדשניים שלהם לאתגר שהוצב בפניהם בפני צוות השופטים שכלל את אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל; אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה; ליבי אנגל-קזס,סמנכ"ל משאבי אנוש; דניאלה פרוסקי-שיאון סמנכ"לית תקשורת תאגידית וקיימות, הילה חטקביץ' מנהלת שיווק ומאיה גבעון, מייסדת שותפה ומנהלת הקיימות בארגון THE NATURAL STEP ישראל.

ברנדסטורם לוריאל ישראל_סטודנטיות מאונ' תל אביב ושופטים צלם אסף לוי
לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "תחרות עולמית זו, מעניקה לסטודנטים מצטיינים התנסות מעשית והתמודדות אמיתית עם אתגרים קיימים בעולם העסקים התחרותי, כמו גם הזדמנות נדירה לזוכים להשתלב ב-Station F בפריז, חממת החדשנות של לוריאל העולמית. עבור לוריאל, התוכנית מהווה הזדמנות לזהות טאלנטים ולגייסם לשורותיה. אני גאה ברעיונות היצירתיים והחדשניים שהציגו לנו הסטודנטים הישראליםומאחל להם הצלחה בתחרות הבינלאומית של לוריאל".

לדברי הסטודנטים הזוכים: "ההשתתפות בתחרות הברנדסטורם של לוריאל היתה עבורנו הזדמנות להתמודד עם אתגר אמיתי, ולהוביל תהליך משלב הרעיון ועד לפיתוח אסטרטגיה שיווקית עבורו. התחרות היא פלטפורמה ייחודית שמעודדת סטודנטים לחשיבה ויצירתיות עסקית מחוץ לקופסא. הזכייה מבחינתנו הינה נקודת פתיחה מעולה להשתלבות בעולם העסקי".

לדברי ד"ר עירית ניצן, מנחת הצוות הזוכה, מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב: "אני רואה חשיבות גדולה בתרומה שלנו לחדשנות בתחום הקיימות. הפתרון שהציגו הסטודנטים משנה דרמטית את צריכת הפלסטיק בעולם הקוסמטיקה ומהווה הזדמנות עיסקית משמעותית ללוריאל הקורס שנערך כל שנה חושף את הסטודנטים לאתגרים שיווקיים אמיתיים, ומאפשר להם להתנסות בגיבוש פתרונות יצירתיים לאתגרים אלה. אני גאה בסטודנטים הזוכים ובטוחה שיביאו לתחרות הגלובלית את החדשנות והיצירתיות הישראלית".

למעלה מימין מאיה גבעון למטה מימין אילן נקש  ומשמאל סטודנטים הבינתחומי_צלם אסף לוי
הסטודנטים הזוכים ייצגו את ישראל בחודש יוני הקרוב בתחרות הגמר הבינלאומית שתיערך השנה באופן מקוון, ויתחרו מול מאות סטודנטים מאוניברסיטאות בכל העולם. לקבוצה הזוכה בתחרות הגלובלית תינתן הזכות להשתלב בחממת החדשנות של לוריאל STATION F בפריז למשך 3 חודשים במימון מלא של החברה, בהם יעבור הרעיון הזוכה בדיקת היתכנות מקיפה במטרה להשיק פיילוט. בנוסף, הם יצטרפו למפגש הפורום הבינלאומי של לוריאל One young World Summit, חוויה מאירת עיניים בה ייחשפו לאתגרים הגדולים ביותר בתחום הקיימות.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

יום שבת, 23 במאי 2020

ג'אהה דוקורה (JAHA DUKUREH) נבחרה לדוברת החדשה של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי: לוריאל פריז

מותג הביוטי המוביל בעולם ובישראל L’OREAL PARIS מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית חדשה: ג'אהה דוקורה, פעילה חברתית שהצליחה לשנות סדרי עולם. דוקורה היא דמות מובילה בתנועה העולמית למיגור מילת נשים ונישואי קטינות, היא נבחרה לשגרירת רצון טוב של האו"ם באפריקה והייתה מועמדת לפרס נובל לשלום, כל זאת לפני שמלאו לה 30 שנה.

היום ג'אהה הופכת לראשונה להיות שגרירת המותג העולמי לוריאל פריז, המזכה אותה בתואר "Woman of Worth"–מתוך רצון להעניק לנשים את הכוח להחליט על חייהן עצמן: להאמין בערך העצמי שלהן – זה כוח.

מנישואי קטינות ועד מילת נשים - דוקורה, ילידת גמביה, עברה "מילה" (כריתת איבר המין הנשי) כשהייתה בת קצת יותר משבוע. בגיל 15 נאלצה להתחתן עם גבר מבוגר ממנה בארה"ב. בגיל 17 הצליחה להימלט ממוסד הנישואים ולמדה לתואר ראשון ותואר שני בניהול ללא מטרות רווח מאוניברסיטת פלורידה. ג'אהה שמה לעצמה מטרה בחייה – למגר את מערכת האמונות המנציחות מילת נשים ונישואי קטינות, מהן סבלה כילדה.

בשנת 2013, בגיל 24 ג'אהה הקימה את עמותת "ידיים בטוחות לצעירות" למיגור מילת נשים ונישואי קטינות ולהענקת מרחב בטוח לניצולות מהתופעה התרבותית הזו. 

בשנת 2015, לוריאל פריז זיהתה את ג'אהה כאישה בעלת ערך עצמי והעניקה לה פרס למימון הארגון כדי להגדיל את השפעתו. ההערכה היא כי העמותה הצליחה להציל למעלה ממיליון בנות לערך ולמנוע מהן לעבור מילה, כולל אחותה. העמותה הצליחה גם למנוע קרוב ל-15 מיליון נישואים בהם מעורבים ילדים הודות לקמפיינים גדולים בנושא.

BEAUTY PORTRAIT 2_ ג'אהה דוקורה  שגרירת לוריאל פריז צילום יחצ חול  (1)
שינוי תפיסות עולם - הנחישות והמסירות של ג'אהה סייעו לה לשנות את החוק. ימים ספורים לאחר שנפגשה עם גורמי ממשלה בגמביה, ארץ מולדתה, הכריז הנשיא דאז כי "מילת הנשים" היא מחוץ לחוק. 

פעילותיה הרבות זכו להכרה רבה; היא נבחרה לאחת ממאה הנשים המשפיעות של מגזין "TIME" בשנת 2016, הייתה מועמדת לפרס נובל לשלום בשנת 2018, ובאותה שנה מונתה לשגרירת רצון טוב של האו"ם באפריקה. בשנת 2017 השתתפה בסרט תיעודי שבו חשפה את הרגישות המיוחדת שבעזרתה הצליחה לשנות תפיסות עולם ולמגר נורמות תרבותיות פוגעניות במשך דורות רבים.

דלפין וייר-הובאס,נשיאת המותג העולמית של L’OREAL PARIS מסרה: "אנו שמחים לקבל את ג'אהה דוקורה למשפחת לוריאל פריז כדוברת עולמית. כמועמדת לפרס נובל לשלום ופרס "Women of Worth", דוקורה שינתה את חייהן של יותר ממיליון נערות ונשים הודות לפעילותה חסרת המורא. הנחישות והחוזק שלה גרמו לנשים רבות לקום, לדבר ולדרוש את הזכויות לגורל משל עצמן. דוקורה היא קול חזק ועצמתי המקדם את כל הנשים באשר הן. "

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש משרד יחסי הציבור

שבועות 2020 לכל המשפחה בגן הבוטני הקסום בירושלים

שבועות 2020 לכל המשפחה בגן הבוטני הקסום - כולם מוזמנים!!!
שבת 30.5.2020 בין 10:00-15:00
שזירת שיבולים והכנת זרים *   הכנת פיתות על הטבון *   סיורים ייחודיים *   סיור ברכבת הגן * החממה הטרופית

לרגל חג הקציר המתקרב, מזמין הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים ביום שבת 30/5/2020 את הקהל הרחב להכיר את סיפורה של החיטה, ליהנות מסיור לילדים בעקבות החיטה עד הפיכתה ללחם, לשזור בשיבולים ולהכין פיתות על הטבון. 

בנוסף, יפתח הגן את החממה הטרופית שהיתה סגורה לציבור למעלה משלושה חודשים ונמצאת כעת בפריחה מרהיבה.

הגן הבוטני צילום יהודית מרכוס
נציין כי הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים פתח את שעריו בפני הקהל על פי הנחיות משרד הבריאות. דאג לחיטוי אזורי הקהל והשירותים הציבוריים ומבקר את כמות הנכנסים ואת התנהלות הקהל במהלך הביקור, על פי הנחיות משרד הבריאות.

המבקרים יכולים להיכנס לגן במהלך כל השבוע בתיאום ובהרשמה מראש באתר https://bit.ly/35wPckl

בשל הצורך בבקרה על כמות המבקרים ורמת מיגונם, מחויבים המבקרים בהנחיות הבאות:
מכירת הכרטיסים מתבצעת מראש באתר בימות וכך גם התשלום והיא לפי שעות; המבקרים יתבקשו לנוע בגן תוך שמירה על מרחק בין משפחות ולהימנע מהתקהלות של למעלה מ- 50 איש; כל מבקר מחויב במדידת חום שמבוצעת בכניסתו לגן (לא תותר כניסה למי שחום גופו עולה על 38מעלות); כל מבקר חייב להצטייד במסכה אישית ומומלץ גם שימוש בכפפות (למעט הפטורים מהחובה על פי הנחיות שבתוקף).

אפשר לטייל בגן הבוטני בכל החלקות, כולל החממה הטרופית. נציין כי הגן משתרע על 120 דונם וניתן להכניס בו מאות רבות של אנשים בו זמנית על פי הנחיות משרד הבריאות.
בשלב זה, הברזיות בגן סגורות ומומלץ מאד להגיע עם בקבוקי שתייה אישיים.

גן בוטני שבועות צילום צביה אדלר
הגן הבוטני פורח מאי 2029 צילום צביה אדלר
להלן הפעילויות:
סדנאות שזירה בשיבולים והכנת זרים לשבועות:
סדנאות יצירה בחומרים טבעיים במיוחד לכבוד חג השבועות!
הילדים ילמדו לשזור בשיבולים ולהכין זרים לכבוד חג השבועות.

סדנת הכנת פיתות
בסדנת הפיתות נכין ביחד פיתות על הטבון

ביקור בחממה הטרופית מכניס את מבקרי הגן לתוך פנינת יופי טבעית בה ניתן לגעת,להריח ולפעמים אפילו לטעום את הצמחים ופירותיהם. בחממה הטרופית כ-300 מיני צמחים שונים ומיוחדים בעלי צורות, צבעים ושימושים שונים ביניהם צמחים בסכנת הכחדה, עצי בננה מרהיבים, שיחי קפה, סחלבים וקקטוסים החממה מחולקת לשני אזורים:

הראשון הגדול הוא אזור טרופי, בעוד החלק השני הוא אזור המדבר; שניהם מאופיינים בצמחייה עשירה המותאמת לאקלים לפי אזורים גיאוגרפיים בעלות סביבות אקולוגיות המציגות מנעד גדול של בתי גידול.

סיור לכל המשפחה בחממה הטרופית. צילום תום עמית
סיור ברכבת הגן (יוצא כל שעה עגולה 10:00-15:00(לוקח את קהל המבקרים לסיבוב באוויר הצח כדי לראות את נוף מפעים וייחודי בעל מגוון עצום של פרחים, עצים ועוד 6,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). 
הרכבת תפעל על פי הנחיות משרד הבריאות * מתאים לגיל 2 ומעלה.

סיורים מודרכים - אורך הסיור כ40 דקות.
במהלך הסיורים יכירו המבקרים את ההיסטוריה של החיטה, החל מגילויה על ידי הציידים וכיצד השפיעה על חייהם ועד להשפעת החיטה על חיינו כיום, המבקרים ילמדו כיצד מגדלים את החיטה, איך הופכת החיטה ומשמשת אותנו לאפיית לחמים ומהם סוגי החיטה השונים ועוד. לקינוח יכינו המשתתפים פיתות טעימות אותן יאפו על הטאבון.

ההדרכות והסדנאות יתקיימו בקבוצות קטנות ובהזמנת כרטיסים מראש.
מחיר: 
מחיר כניסה רגיל לגן: 35 ₪ 
ילד ירושלמי: 10 ₪ 
מנויים: חינם
להזמנת כרטיסים - https://bit.ly/35wPckl
לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012 http://www.botanic.co.il/

חממה הטרופית - גזע בו גדל 20 צמחים שונים. צילום צביה אדלר
הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הינו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם,ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ-6,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות ורובן פורחות כעת (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות נופים מרהיבים לאורך כל השנה.

כיום הגן נמצא בתקופת האביב ופורח. בכניסה לגן תצוגת פרחי בר מסחררת ומרבדי טופח ריחני בריח משכר.

בחלקת דרום אפריקה שלל שיחי מרווה ואינסוף צמחים בשרניים מיוחדים ואחרים.
בחלקת אסיה תוכלו ליהנות מדגנים שונים יפים, אל תפספסו את חלקת החקלאות, שם תוכלו לראות חיטה, שעורה, פול ועוד. חלקת הים התיכון בקצה הגן מוצלת ויפה, כאן פורחים שיחי לוטם, שלהבית ושלל פרחי בר.

לפרטים נוספים: הגן הבוטני האוניברסיטאי טל. 02-6794012 באתר ובעמוד הפייסבוק של הגן
ניתן להזמין כרטיסים רק דרך אתר בימות https://bit.ly/2YvXqHZ

חג שבועות שבועות שמח לכל המשפחות!!!

צמחי המדבר בחממה. צילום צביה אדלר
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

חנות אונליין PIX מוצרי דפוס ומיתוג תומכת בעסקים הקטנים בישראל תעניק מארז כרטיסי ביקור בעיצוב אישי

חנות האונליין למוצרי דפוס, מיתוג ופרסום בעיצוב אישי– PIX, יוצאת במבצע לרגל החזרה לשגרה בצל הקורנה, על מנת לעודד ולתמוך בעסקים קטנים ובינוניים.

במסגרת המבצע יעניק אתר האונליין PIX מתנה, ללא תשלום: מארז של 48 כרטיסי ביקור בעיצוב אישי!

המבצע מיועד לצרכן הסופי ולעסקים.

לרגל השקת חנות האונליין פיקס בכל הזמנה מארז כרטיסי ביקור מתנה צילום יחצ 
להזמנות באתר: https://pix.co.il/gift-business-card/

המבצע בתוקף החל מ 18.5.2020עד 31.05.2020

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

מבצע "סלי ביכורים" למען קשישים ונזקקים

רשת "ויקטורי" וארגון הצלת המזון "לקט ישראל" יוצאים לקראת חג השבועות במבצע משותף לחלוקת פירות וירקות לקשישים ולנזקקים. במסגרת המבצע המשותף, יתאפשר ללקוחות "ויקטורי" לתרום בקופה סכום של 10 שקלים למימון העברת "סל ביכורים" ברוח חג השבועות באמצעות ארגון "לקט ישראל" לקשישים ולנזקקים שרבים מהם נפגעו כלכלית במהלך תקופת הסגר.

מבצע סלי הביכורים המשותף ייפתח השבוע ויימשך עד ליום ראשון 31.5, לאחר חג השבועות. בתום המבצע, כל הכסף שייאסף מהלקוחות שתרמו במהלך קנייתם ב-60 סניפי הרשת ברחבי הארץ, יועבר ל"לקט ישראל" למימון פעילות החלוקה של תוצרת חקלאית טרייה לקשישים ולנזקקים.

עם הצעדים הראשונים שעושה המשק לקראת חזרה לשגרה בצל הקורונה, מתברר מספרם הרב של הנזקקים בחברה הישראלית שרק הולך וגדל, כיוון שאנשים רבים אבדו את פרנסתם ונפגעו כלכלית במהלך תקופת הנחיות החירום, וזמן רב ידרש עד שישובו לעבודתם או עד שעסקיהם יתאוששו. בנוסף, קשישים רבים עדיין מוגבלים בתנועה עקב הסכנה המיידית עבורם בחשיפה אפשרית לנגיף. לצד מבצע "סלי הביכורים" המשותף עם רשת "ויקטורי", ממשיך ארגון "לקט ישראל" במבצע שיזם עם כניסתן לתוקף של הנחיות החירום לרכישת וחלוקת מזון מבושל לעשרות אלפי קשישים ונזקקים ברחבי הארץ.

מבצע סלי ביכורים למען קשישים ונזקקים  - שיתוף פעולה בין רשת ויקטורי לארגון לקט ישראל
אייל רביד, מנכ"ל ובעלים, רשת "ויקטורי": "בימים לא פשוטים אלה, עלינו לזכור שבעוד המשק מתחיל להראות סימנים של חזרה לשגרה בצל הקורונה, המשבר שמדינת ישראל חוותה בחודשיים האחרונים לצד כל העולם הותיר אנשים רבים שלהם אין שגרה לחזור אליה והם חייבים לקבל סיוע. ערכי חג השבועות מכתיבים לנו עזרה הדדית ותמיכה באמצעות פרי העץ והאדמה שלנו. אנו שמחים לחבור ל'לקט ישראל' במבצע חשוב זה".

גידי כרוך, מנכ"ל "לקט ישראל": "אנו מודים לרשת 'ויקטורי' על שיתוף הפעולה החשוב והמשמעותי. מבצע 'סלי הביכורים' יסייע לנו מאוד בחלוקת תוצרת חקלאית טרייה על ידי הארגון לקשישים ולנזקקים רבים שגם בשעה שהמשק מתחיל לחזור לשגרה, נמצאים עדיין במצב חירום, מתגוננים מסכנות הנגיף ומתמודדים עם ההשלכות הכלכליות. שיתוף פעולה חשוב זה, מראה יותר מכל על העמדה הערכית החשובה ש'ויקטורי' בחרה לקדם"

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...