יום חמישי, 24 באוקטובר 2019

מותג האופנה העולמי טימברלנד יוצא בקמפיין יוצא דופן לרגל השקת קולקציית חורף 2020

מותג האיכות והפנאי הבינלאומי טימברלנד יוצא בקמפיין עולמי לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2020, במסגרתו יככבו 11 אושיות מעוררי השראה הפועלים למען שינוי חיובי עבור כדור הארץ בהיבטים שונים בתחום איכות הסביבה.

הקמפיין יעלה משבוע הבא גם בישראל ע"י חברת SBN, המייבאת ומשווקת בארץ את המותג טימברלנד. החברה תשקיעה בקמפיין כחצי מיליון ₪, שיכלול בין הייתר פעילויות הסברתיות, אירועים למען שמירה על איכות הסביבה והטבע בארץ, קמפיין פרסומי שיכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית ובמגזינים, קד"מ בסניפי הרשת, חסויות בטלוויזיה ופעילות ברשתות החברתיות.

TIMOTHEE טימברלנד 2019-20 סתיו-חורף , צילום יחצ חול (2)
מטרת הקמפיין שיעלה תחת הסיסמא: nature needs heroes להדגיש ולהסביר על ערכי איכות הסביבה וחשיבותו, לצד עדכניות ורלוונטיות של המותג.

בין המשתתפים הבולטים בקמפיין: קווין אספיריטו – גנן עירוני מסן דייגו, הפועל למען עידוד גידול פירות וירקות בעיר ובכפר, לצריכה אישית. מרג'אן ואן אובל מאמסטרדם - מהנדסת ומעצבת חפצים סולאריים לשימוש יומיומי המפיקים אנרגיה מן השמש. בין החפצים ניתן למצוא שולחנות, כיסאות, מנורות ופריטים רבים נוספים. מרג'אן היא השראה של אנשים רבים ברחבי העולם בתחום עיצוב וטכנולוגיה.

כמו כן תככב בקמפיין אליס אדי מלונדון- צלמת-עיתונאית ופעילה למען איכות הסביבה. אליס צלמת תיעודית ויוצרת סרטי קולנוע בנושאים חברתיים כולל איכות הסביבה. בעזרת החומר התיעודי שיצרה היא הצליחה להשפיע על מאות אלפי אנשים ולקרב אותם לטבע ועוד.

190402_TIMOHEE & ALICE_COURMA לטימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול
190402_ALICE_COURMA לטימברלנד סתיו-חורף 2019-20
לדברי דיויד בידרמן, מנהל מותג טימברלנד בישראל: " המותג "טימברלנד" הפך לשם נרדף לאופנת פנאי השומרת על איכות הסביבה. טימברלנד, המזוה מאז הקמתו עם קירבה לטבע מייצרת אופנה שאופן ייצורם אינו פוגע באיכות הסביבה, גישה זו באה לידי ביטוי החל מהבדים האורגנים מהם עשויה הקולקציה ועד סוליות הנעליים העשויות מגומי ממוחזר. על כן החלטנו גם בישראל לעלות עם הקמפיין הבינלאומי ולחזק את ההסברה והמודעות לנושא גם בישראל".

190403_MARJAN_SILVER לטימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
#טימברלנד #קמפיין_לחורף_2020 #אופנה_בישראל #אופנת_נשים #אופנת_גברים

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת 

יום רביעי, 23 באוקטובר 2019

רשת Timberland משיקה: קולקציית נשים לסתיו-חורף 2019-20

אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland, משיקה קולקציית נעלי נשים לסתיו-חורף 2019-20 הקולקציה כוללת נעליים איכותיות וטרנדיות במיוחד עם דגמים מפתיעים בגרסה הקלאסית של נעלי טימברלנד. הקולקציה מספקת מבחר נעליים לכל שעות היום והלילה למראה טרנדי וצעיר.

טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, נעליים 449 שח, צילום יחצ חול

הכוכב של קולקציית הסתיו של Timberland הינו הסניקרס עם הסוליה הגסה מעט במראה צעיר במיוחד. משפחה מרכזית בקולקציית החורף היא הבוטס האייקוניאשר מגיע העונה במגוון חדש של עיצובים ביניהם דגמים בשילוב אלמנטים זוהרים בעקב, פונפונים חורפיים ורכים בצבעי פסטל וכן טקסטורות מיוחדות המוטבעות על מגפי העור עם נראות ייחודית ובלעדית לטימברלנד.

בנוסף בקולקציה מגפונים, מגפיים גבוהות עד הברך ונעליים מקצועיות עמידות במים המיועדות לטיולים וכן מגוון רחב של נעליים ספורטיביות עם טכנולוגיות המעניקות נוחות.

קולקציית טימברלנד 2019-20 סתיו-חורף , צילום יחצ חול 
DELPHIVILLE
קטגוריה חדשה של נעלי סניקרס שהגיעה העונה ותמשיך לעונות הבאות היא נעלי דלפיוויל. הנעליים עשויות מעור איכותי ומשלבות שלושה צבעים. הנעליים מתאימות לכל אישה באשר היא: מהאישה הספורטיבית עד לאשת הקריירה העמוסה. נעליים אלו מקנות סטייל, נוחות ומורשת של המותג.

A21CY201 טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול, מחיר 799 שח 
A23JY015-טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול, מחיר 749 שח (Custom)
A23GT544 טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול, מחיר 649 שח (Custom)
המותג Timberland, ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע שחרט על דיגלו. גישה שבאה לידי ביטוי בשימוש גם העונה בבדים העשויים מ 100% כותנה אורגנית, סוליות מגומי ממוחזר, תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל, קופסאות נעליים מפסולת ממוחזרת ועוד. כמו גם בחנויות המותג, המעוצבות עם מתקנים העשויים מחומרי גלם טבעיים ולא מזיקים לסביבה.

טווח מחירי נעליים: החל מ-450 ₪

A21V7231 טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול,מחיר 849 שח 
A21V7231 טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול,מחיר 849 שח 
A23CC001טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול, מחיר 599 שח 
A211C001  -טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול, מחיר 449 שח 
להשיג ברשת טימברלנד, רשת אימפוריום ורשת ברנדז:
להשיג אונליין באתר טימברלנד www.timberland.co.il
ובאתרBRANDz: www.brandz.co.il

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
#טימברלנד #נעלי_נשים #אופנה_בישראל Timberland#

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת 

קובי מאור הפרזנטור החדש של סדרת הטיפוח לגבר Leo Man

קובי מאור מי שהפך לאורח קבוע אצלנו בסלון בכל ששי בערב בסדרה הפופולרית "סברי מרנן" בה הוא מגלם את מני חסון, הבן של יהורם גאון, נבחר להיות הפרזנטור של מותג טיפוח חדש לגבר Leo Man.

מאור, 38, נשוי לדנה ואבא לאריאל, שחקן עסוק ומבוקש בסדרות טלוויזיוניות כמו סברי מרנן, "מטומטמת" עם בת חן סבג כריבי הטראנסג'נדרית, ב"חברות" עם ליטל שוורץ, ב"עספור", וב"טקסי דרייבר". 

בסדרה "כפולה" הוא גילם את האבא של נעה קירל וגם הוא זה שדיבב את בנימין נתניהו בסדרה הסאטירית "מדינת הגמדים" בערוץ 11. מופיע שנים בתיאטרון כמו ב"גבעת חלפון אינה עונה" כויקטור חסון, ב"צמה של אבא", בחייל האמיץ שוויק, ועוד.


קובי מאור הפרזנטור של מותג הטיפוח " Leo Man" חברת  לאונרדו קוסמטיקה
צילום: נדיה היבא
קובי נולד וגדל בירושלים, בן לאימא ספרית ולאבא שף. "אני גבר מטופח ותמיד הייתי כזה. זה התחיל אצלי עוד בילדות" הוא מעיד על עצמו. כילד, אחרי הלימודים נהג ללכת למספרה של אמו שניסתה עליו תסרוקות חדשות והקוסמטיקאיות שעבדו אצלה ניסו עליו קרמים חדשים. כשהלך למסעדה של אביו היה זה מנסה עליו את התבשילים החדשים שבישל.

מרקע זה צמח גבר שהוא חלומה של כל אישה. גבר מטופח שמודע לעצמו וללוק שלו, שחקן וסטנדפיסט מצחיק, וגם מי שאוהב לאכול ולבשל. חולה על תוספי בריאות וויטמינים, חולה ניקיון וזה כולל גם פנלים, ומעדיף מוסיקה קלאסית ואופרות. 

קובי מאור. צילום חלי פרידמן 
יש לו תכנית אוכל בטלוויזיה המשודרת באיטליה "אכול כפי יכולתך" שהצטלמה בטוסקנה ופירנצה וחושפת מקומות טובים לאכול, החל מ5- יורו, 50 יורו ועד 500 יורו. בקרוב עונה שנייה, הפעם הצילומים יהיו בנפולי הקסומה.

חברת "לאונרדו קוסמטיקה" המתמחה בשילוב מנצח בין מכשירים ותכשירים מקצועיים הפועלים באופן סינרגי לתוצאות חסרות תקדים בטיפולי פנים וגוף, והשיקה בימים אלה סדרה טיפוח חדשה לגבר "Leo Man"בחרה בקובי להוביל את הקמפיין של ליין המוצרים. 

היה זה אך טבעי במיוחד עבור קובי, כמי שגדל על קרמים וטיפוח, וכמי שמקפיד שתמיד יראה מצויין, שהוא האיש הנכון לתפקיד. יש לו את כל הקרמים בבית והוא גאה לספר שהוא משתמש בהם באופן יומיומי. "קרמים מצוינים" הוא לא שוכח לציין. 




" Leo Man" וקובי מאור הם כמו כפפה ליד. ביחד עם הצוות הקריאטיבי של  "לאונרדו קוסמטיקה" עם כישורי הסטנדאפ של קובי, הם פיתחו את דמותו של ריקו ביוטי שתוביל את כל מערך הקמפיין, דמות מצחיקה ושנונה המנגישה את עולם הטיפוח לגבר החדש.

כגבר מטופח המוביל קמפיין טיפוח גברי, קובי מאור מתכנן בעתיד הקרוב להשיק ליין של בגדים לאנשים גדולים כמוהו, גברים שאוהבים אופנה, מעריכים ומשקיעים בלוק שלכם., וכותב דרמת פשע חדשה.
גברים מוכשרים ומטופחים כבר אמרנו??

ערכה וצילמה: נדיה היבא
הסרטונים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
#לאו_מן  #לאונרדו_קוסמטיקה #קובי_מאור #טיפוח_לגבר

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת 

יום שלישי, 22 באוקטובר 2019

סניפים חדשים של המותג אקסימיווג-סניף הדגל הראשון יפתח בקניון עזריאלי

חצי שנה (אפריל 2019) לאחר שרכשו רוני ופרדי אינסנז, בעלי רשת SCOOP 75% מזיכיון המותג למוצרי פיצ'פקעס לתחום הבית: אקסימיווג, (XIMI VOGUE),בישראל, פותחת הרשת היפנית 17 סניפים בהשקעה של כ 16 מיליון ₪.

הסניפים החדשים מצטרפים ל 7 הסניפים הקיימים ויפתחו על שטחים המשתרעים בין 150מ"ר ל 250 מ"ר, בקניונים ומרכזים אסטרטגים: קניון עזריאלי ת"א, עופר גרנד קניון – באר שבע, סינימה סיטי ירושלים, קניון עזריאלי חיפה, עופר לב חדרה, קניון עזריאלי עכו, קניון עזריאלי קריית אתא, תחנה מרכזית באר-שבע, תחנה מרכזית עפולה, קניון צים סנטר נתיבות, צים בית שאן, ברחוב הרצל – חיפה, קניון חאן ראש פינה, אשקלון גיראון, רחוב ביאליק ברמת-גן, תחנה מרכזית באר שבע ותחנה מרכזית עפולה.

סניף הדגל הראשון של המותג בישראל יפתח בתחילת נובמבר, בקניון עזריאלי ת"א, על שטח של 200 מ"ר, בהשקעה של 1 מיליון ₪.

סניף  אקסימי ווג   צלם אסף לוי 
לדברי רוני אינסאנז, מבעלי הרשת: "בשנים האחרונות נכנסו לישראל 3 רשתות המתמחות בתחום אך המותג אקסימיווג הוכיח בחצי שנה האחרונה עם פדיון של חצי מיליון ₪ לסניף, שהיא כיום הרשת המובילה בתחום, עם תמהיל מוצרים המותאם לצרכן הישראלי, ניתוח אנליסטי המתבצע מידי ותמחור המוצרים במחירים הטובים ביותר בשוק". לדבריו: "עכשיו עם פריסת סניפים רחבה, אין ספק שהרשת תהייה הגדולה והמובילה בישראל, בתחום זה".

עוד מסר אינסאנז כי הצפי להגיע עד סוף שנת 2020 ל 50 חנויות ברחבי הארץ.

רשת אקסימיווג נמצאת בבעלות של האחים רוני ופרי אינסאנז (75%) והיתר בידי האחים אשר וליאור מתתיהו. המותג פועל ב-77 מדינות עם 1,400 חנויות ומחזור שנתי של מיליארד דולר. 

לרשת בישראל 7,000 פריטים במגוון קטגוריות, כמו ציוד משרדי, אביזרים לבית וגאג'דטים אלקטרוניים, כשהמחירים נמוכים מהמתחרים בישראל, ונעים מ– 4 ₪ שקלים ועד 49 שקל. 

קסימי ווג בקניון עופר לב חדרה. צילום שני בריל 
מחירים לדוגמא: כוסות, צלחות, מפיות, עכבר למחשב ב – ₪, משקפי שמש, תיקים ותיקי גב החל מ-19.9 שקלים, בובות ענק, כריות לבית ומוצרי נוי מ-39.9 שקלים, בשמים וכריות צוואר לנסיעות מ-29.9 שקלים, כובעים החל מ-9.9 שקלים ועוד.

כיום הרשת מפעילה 6 סניפים בישראל: בקניון עופר השרון – נתניה, קניון רוטשילד – ראשון לציון, בקניון צים ארד, ברחוב הרצל – רחובות, בקניון לב הפסגה – ירושלים, במתחם סבן מול – אום אל פאחם.

סניף  אקסימי ווג   צלם אסף לוי 
ערכה: נדיה היבא
צילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
#אקסימיווג  #עיצוב_וטיפוח_הבית

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת 

לקראת יום הפסטה הבינלאומי - עובדות על אכילת הפסטה בישראל ובעולם

לקראת יום הפסטה הבינלאומי שיחול ב – 25.10, הנה מספר עובדות על הרגלי אכילת פסטה בישראל ובעולם, וגם עובדות מעניינות על אודות הפסטה.

המידע באדיבות חברת פסטה נונה (משווקת פסטה טריה ואיכותית עם ביצים. מיוצרת מקמח חיטת דורום מיובא מאיטליה. עשויה מרכיבים טבעיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל).

🌸חוקרים קובעים שהפסטה הוצגה לראשונה במאה ה- 13 על ידי מרקו פולו, לאחר שנחשף אליה לראשונה באחת מנסיעותיו לסין.

🌸פירוש המילה פסטה באיטלקית הינו בצק.

🌸 על פי הערכה ישראלי ממוצע צורך בשנה כ- 5 ק"ג פסטה לעומת האיטלקי הצורך כ- 29 ק"ג פסטה ו-15 ק"ג שצורך האמריקאי.

אלי פדידה מנכל פסטה נונה צילום מורג ביטן
🌸 הפסטה בישראל מוגשת כמנה עיקרית ( הישראלי אוכל בממוצע בין מנה למנה וחצי פסטה בשבוע).
האיטלקים אוכלים את הפסטה כמנה ראשונה ולעיתים אוכלים כשתי מנות פסטה ביום.

🌸 סוג הפסטה המועדף ביותר בקרב הישראלים הוא פוזלי סוג הפסטה המועדף ביותר בקרב האיטלקים הוא ספגטי וסוג הפסטה המועדף בקרב תושבי ארה"ב מקרוני.

🌸 באיטליה נהוג להתאים בין צורת הפסטה לרוטב לדוג': פסטה דקה ועדינה מתאימה לרוטב קל כגון: רוטב עגבניות, שמן זית ובזיליקום לעומת פסטה עבה המתאימה לרוטב כבד וסמיך כמו: שמנת פטריות, רוטב רוזה עגבניות ושמנת, ואת הפסטות בעלות הקפלים כמו הפפיון ופוזלי מגישים בשילובי ירקות ובשר.

🌸 יום הפסטה הבינלאומי הראשון התקיים בשנת 1995, ברומא, השתתפו בו כ- 40 מומחים ויצרני פסטות מכל העולם על מנת לחלוק להחכים ולהעשיר את הידע בכל הנוגע לפסטה על כול סוגיה.

🌸 הרוטב הפופולרי ביותר למנת פסטה בקרב הישראלים הוא שמנת פטריות לעומת האיטלקיים המעדיפים את רוטב העגבניות למנת הפסטה שלהם, לאמריקאים המעדיפים למנת הפסטה שלהם את רוטב ארבע גבינות.

🌸 יש כ- 200 צורות פסטה שונות אך הנמכרת והמועדפת על כולן בעולם הינה ספגטי.

🌸 הטרנד הגדול בקרב אכילת פסטות בשנים האחרונות הוא פסטות בצבעים שונים כאשר משלבים ירקות בחומרי הגלם דבר המשפיע על טעמן וצבען כגון פסטה סלק בצבע סגול, פסטה עגבנייה בצבע אדום, פסטה תרד בצבע ירוק, פסטה פטריות בצבע חום, ופסטה כמהין בצבע חום כהה, וכן הלאה.

🌸 בתחילת דרכה נחשבה הפסטה כמזון ל"עניים" באיטליה מאחר וחומרי הגלם היו זולים וזמינים.

🌸 רבים חושבים שהפסטה הינה מאכל משמין אך הפסטה עשירה בפחמימות ודלה משומנים 100 גרם פסטה מכילה כ- 150 קלוריות

אלי פדידה מנכל פסטה נונה צילום מורג ביטן
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי ציבור
#יום_הפסטה_הבינלאומי #פסטה_נונה

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

מתכון להכנת פסטה פנה ברוטב פסטו תרד ושמנת

מה אתם מתכננים להכין לקראת חגיגות הפסטה הבילאומי שיחול השנה ב-25.10.2019?
חשבתם שהחגים נגמרו אבל החג הכי טעים כבר כאן.

מציע לכם מתכון משגע (לא רק טעים אלה גם מרשים במראה) להכנת פסטה פנה ברוטב פסטו ושמנת. מנה מהירה להכנה עם רוטב ירקרק בטעמים נהדרים.
המתכון באדיבות המותג ברילה.

פסטה פנה ברוטה פסטו שמנת צילום אנטולי מיכאל
מרכיבים ל-4 מנות:
1חבילה פסטה פנה ברילה

לפסטו תרד:
1 כוס עלי תרד שטופים
1/4 כוס צנוברים
1/4 -1/3 כוס שמן זית
1/4 כוס גבינת פרמזן
1 שן שום
מלח, פלפל
2 כפיות מיץ לימון טרי
2 מיכלי שמנת מתוקה 32-38% (500 מ"ל)
1 כף שמן זית
2 שיני שום, כתושות

להגשה:
גבינת פרמזן
צנוברים קלויים

ברילה. פסטה פנה 500 גרם. טווח מחירים -5.90-7.90  ש''ח. צילום- ברילה
אופן הכנה:
1. במעבד מזון טוחנים יחד תרד, צנוברים, שמן זית, פרמזן, לימון, מלח, פלפל למחית אחידה (אם צריך מוסיפים שמן). מניחים בצד.

2. מבשלים את הפסטה לדרגת אל דנטה לפי ההוראות על גבי האריזה.

3. בסיר רחב / מחבת עם שוליים מחממים שמן ושום (נזהרים שלא ייחרך) מוסיפים את השמנת.

4. כשהיא מתחילה לבעבע מוסיפים את כל כמות הפסטו. מערבבים, טועמים ומתקנים תיבול.

5. מביאים שוב לרתיחה עדינה. כשהפסטה מוכנה, מסננים ומוסיפים לרוטב. מערבבים היטב ומגישים עם גבינת פרמזן וצנוברים.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי ציבור
#אוכל #מתכונים #פסטה_פנה #ברילה #יום_הפסטה_הבינלאומי

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

הסופר מודל הבינלאומית טיירה בנקס נבחרה כפרזנטורית החדשה של המותג ניין ווסט

הסופר מודל, המנחה ואייקון האופנה הבינלאומית: טיירה בנקס, נבחרה להיות הפרזנטורית והשגרירה העולמית של המותג NINE WEST .

טיירה, דוגמנית על מגיל 15 עד היום (45), פורצת הגבולות האולטימטיבית, מנטורית והיוצרת של תוכנית המצליחה "טופ מודל הבאה של אמריקה" ומייסדת ModelLand, אייקון אופנה ידועה, תהיה פרזנטורית החדשה של המותג בסתיו-חורף 2019-20.

הסופר מודל הבינלאומית טיירה בנקס  נבחרה כפרזנטורית  החדשה של המותג ניין ווסט 
צילום חו"ל JAMES MACARI
הסופר מודל הבינלאומית טיירה בנקס  נבחרה כפרזנטורית  החדשה של המותג ניין ווסט 
צילום חו"ל JAMES MACARI
לדברי איתי ישי, מנהל חטיבת NINE WEST ישראל : "בעונת החורף הקרובה המותג ניין ווסט שם בפרונט נשים חזקות ששוברות מוסכמות, בעלות עוצמה פנימית וחיצונית, וסטייל חסר תקדים. לדבריו: "כאישיות ידועה וחזקה וכדמות אייקונית באופנה, בנקס מביאה את האותנטיות והסטייל שטבועים בה, מייצגת באופן מושלם את המשימה של ניין ווסט- לעודד ולקדם נשים לכבוש את העולם בסגנונן האישי".

עוד מסר איתי ישי: "בסוף חודש אוקטובר בנקס צפויה לחשוף את קולקציית החורף החדשה באירוע גאלה חגיגי של המותג בניו-יורק".

בישראל, יצא המותג בקמפיין רחב עם כוכבת העל טיירה בנקס, בהשקעה של 1 מיליון ₪, שכולל קמפיין דיגיטלי, מיתוג ב –33 סניפי הרשת בישראל, שלטי חוצות ומודעות במגאזינים מובילים.

הסופר מודל הבינלאומית טיירה בנקס  נבחרה כפרזנטורית  החדשה של המותג ניין ווסט 
צילום חו"ל JAMES MACARI
רשת האופנה NINE WEST הינו מותג נעלי אופנה בינלאומי המוביל בתחום ההנעלה והאקססוריז לנשים שנוסד בעיר ניו יורק בשנת 1978, משמש מאז ועד היום חברה שבה נפגשים סגנונות ואופנה שמשתנים במהירות. ניין ווסט ממשיכה להציע לאישה המודרנית

ורבת העיסוקים תחושת הביטחון ורב צדדיות שילוו אותה במהלך חייה המשתנים והדינמיים. הרשת מונה בישראל כ- 30 סניפים.

הסופר מודל הבינלאומית טיירה בנקס  נבחרה כפרזנטורית  החדשה של המותג ניין ווסט 
צילום חו"ל JAMES MACARI
על טיירה לין בנקס (Tyra Lynne Banks):
נולדה ב-4 בדצמבר 1973 , נחשבת לדוגמנית על, שחקנית ומנחת תוכנית הריאלטי האמריקנית "הטופ מודל הבאה" וזוכת שני פרסי אמי.

בנקס החלה לדגמן בגיל 15, כאשר למדה בלוס אנג'לס, באמצעות סוכנות הדוגמנות עלית. הופיעה על שערי מגזינים מובילים בניהם: Elle , GQ וווג וכן דגמנה בתצוגות אופנה של מיטב המעצבים: שאנל, ולנטינו, פנדי ועוד. היא הופיעה בקמפיינים של דולצ'ה וגבאנה, איב סאן לורן, ראלף לורן ונייק. היא הייתה לאמריקאית-אפריקאית הראשונה שהופיעה בתמונות שער של מגזינים רבים נחשבים כמו, גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד וקטלוג ויקטוריה'ס סיקרט.

בשנת 1997, זכתה בפרס "VH1" בקטגוריית "דוגמנית העל של השנה".

הופעתה הראשונה בקולנוע הייתה ב-1995 כשכיכבה בדרמה עתירת השבחים "ללמוד מהחיים". בנוסף שיחקה לצד לינדזי לוהאן בסרט של דיסני "בובה אמא". היא השתתפה גם בשנת 1999 בסרט "אהבה גורלית", בשנת 2000 ב"חופשיות על הבר" ובשנת 2002 בסרט השמיני בסדרת סרטי ליל כל הקדושים - "ליל כל הקדושים: תחיית המתים". כמו כן, בנקס הופיעה בסרטים בתפקיד עצמה, כמו "רעם טרופי" ו"האנה מונטנה: הסרט"

קריירת הטלוויזיה של בנקס התחילה ב-1993, העונה הרביעית של "הנסיך המדליק מבל אייר" בה שיחקה את ג'קי, חברה של וויל. בשנת 1999, היא הופיעה בסדרה תהרוג אותי וזהו בתפקיד עצמה. ב-2000 היא שיחקה בסדרה "פליסיטי", והשתתפה בפרק של התוכנית "מד טי.וי". בנוסף, היא התארחה בתוכניות הטלוויזיה: חלומות אמריקאים, אחת שיודעת (בעונה השלישית), שייק וGlee. בשנת 2005 עלתה תוכנית האירוח היומית שלה, "המופע של טיירה בנקס".

הסופר מודל הבינלאומית טיירה בנקס  נבחרה כפרזנטורית  החדשה של המותג ניין ווסט 
צילום חו"ל JAMES MACARI
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
#ניין_ווסט  NINE_WEST# #אופנה_בישראל 

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

יום שני, 21 באוקטובר 2019

לאו מן Leo Man הסדרה החדשה לגבר המטופח מבית לאונרדו קוסמטיקה

עד לפני כמה שנים המילים "גבר" ו"טיפוח" ממש לא הלכו ביחד. היינו צריכים לחכות זמן רב לשינויים שמכתיב לנו דור ה-Y. המגמה משתנה והצעירים של היום מטפחים, משקיעים, ומקפידים על שגרת טיפוח יומיומית. טיפוח הכולל קרמים לעיניים, ג'ל לעור הפנים לזקן ושערות הראש, ולא לשכוח את המרפקים, שעושים את ההבדל בין גבר מטופח לגבר "מוזנח".

חברת "לאונרדו קוסמטיקה" היא השילוב המנצח בין מכשירים ותכשירים מקצועיים שפועלים מצוין ומביאים לתוצאות חסרות תקדים בטיפולי פנים והגוף של כל גבר ואישה.

השילוב  בין המכשירים והתכשירים עם תוצאה מיטבית, שמה את החברה בשורה הראשונה בשוק הקוסמטיקה בארץ ובעולם. לחברה מוצרים ייעודיים לכל סוגי העור שמסייעים בטיפול, שמירה וטיפוח העור ובהשגת מראה עור בריא, קורן וזוהר.


"לאו מן"  Leo Man הסדרה החדשה לגבר המטופח מבית לאונרדו קוסמטיקה. צילום יחצ
"לאו מן"  Leo Man הסדרה החדשה לגבר המטופח מבית לאונרדו קוסמטיקה. צילום: נדיה היבא
בימים אלה יוצאת החברה עם סדרה חדשה של מוצרים לטיפוח בשם "Leo Man" במיוחד עבור הגברים המטרוסקסואלים. 

"Leo" על שם האריה מגלגל המזלות. הגבר החזק, היפה, עם הרעמה שכל היער סוגד לו, הוא המלך אותו מעריצים ופוחדים כאחד. כך המוצרים של "לאונרדו קוסמטיקה" פונים לגבר החזק שלא פוחד להצהיר על היותו "גבר מטופח". כי גם הגברים מבינים שהעור שלנו לא ישמר זוהר וצעיר לנצח אם לא נשמור ונטפח אותו. הגבר המטרוסקסואל של היום הוא זה שמגדל זקן וגם יודע איך לטפח אותו.


השחקן קובי מאור - הפרזנטור של המותג "לאו מן" Leo Man. צילום: נדיה היבא
כפרזנטור של המותג נבחר השחקן קובי מאור, המוכר לכל בית בישראל כמני חסון מסברי מרנן, הבן של סילבן, הלוא הוא יהורם גאון. שיחק ב"מטומטמת" עם בת חן סבג כריבי הטראנסג'נדרית, ב"חברות" עם ליטל שוורץ, ב"עספור", וב"טקסי דרייבר". בסדרה "כפולה" הוא גילם את האבא של נעה קירל וגם הוא זה שדיבב את בנימין נתניהו בסדרה הסאטירית "מדינת הגמדים" בערוץ 11. מופיע שנים בתיאטרון בהצגה "גבעת חלפון אינה עונה" בה הוא משחק את ויקטור חסון ,ב"צמה של אבא", בחייל האמיץ שוויק, ועוד.

הבחירה בקובי לפרזנטור של ” Leo Man" היא אך טבעית עבורו בתור מי שגדל לאימא ספרית ובעלת מכון יופי, כשקרמים וטיפוח הם עניין שבשגרה. הוא דואג שתמיד יראה מצוין. יש לו את כל הקרמים מהסדרה בבית והוא גאה לספר שגם משתמש בהם באופן יומיומי. "קרמים מצוינים" הוא לא שוכח לציין. 

החיבור בין סדרת " Leo Man" וקובי מאור הם כמו כפפה ליד. ביחד עם צוות הקריאטיבי של "לאונרדו קוסמטיקה" הם פיתחו את דמותו של ריקו ביוטי שתוביל את כל מערך הקמפיין, דמות מצחיקה ושנונה המנגישה את עולם הטיפוח לגבר המטרוסקסואל. 

כגבר מטופח המוביל קמפיין טיפוח גברי, קובי מאור מתכנן בעתיד הקרוב להשיק ליין של בגדים לאנשים גדולים כמוהו, גברים שאוהבים אופנה, מעריכים ומשקיעים בלוק שלכם, וכן עובד על סדרת מתח חדשה.
גברים מוכשרים ומטופחים כבר אמרנו??

הסדרה החדשה של "Leo Man" כוללת 4 מוצרים לשגרת הטיפוח היומיומית של כל גבר.


תרחיץ לפנים Freshes - מתאים לכל סוגי העור: לעור פנים רגיל, שמן או בעייתי.
צילום: נדיה היבא
Freshes - תרחיץ (קלינזר) לניקוי עמוק של עור הפנים
הניקוי הוא השלב הראשון בשגרת הטיפוח. יש לנקות את הפנים בין פעם לפעמיים ביום. 
תרחיץ הFreshes- מתאים לכל סוגי העור: לעור פנים רגיל, שמן או בעייתי. 
ייחודו של התרחיץ מעבר לניקיון בכך שהוא גם מאזן את העור, מעשיר אותו בשמנים ומוסיף לו חיוניות.
המוצר נטול SLS, אותם דטרגנטים המשמשים לייצור כ-95% מתעשיית הסבונים והשמפו המשווקים בעולם, והוכח כי בחשיפה ממושכת עשויים לגרום לבעיות עור. מכיל 150 מ"ל
הוראות שימוש: יש לשטוף את הפנים במים, למרוח את הקצף בתנועות מעגליות, ולהסיר במידי.
מחיר מומלץ לצרכן : 115 ₪


ג'ל לחות Facelook להזנת עור הפנים, השיער והזקן. צילום: נדיה היבא
Facelook - ג'ל לחות להזנת עור הפנים, השיער והזקן
ג'ל לחות הינו השלב השני בשגרת הטיפוח,
כן, כן, שמעתם טוב, התכשיר הזה דואג גם לעור הפנים, גם לזקן וגם לשיער הראש. 
מדובר בג'ל לחות המשלב שמנים טבעיים, שמן שקדים, נגזרת של קוקוס, שמן חוחובה, ויטמין E ואנטי אוקסידנט. מרכיבים אלה מן הטבע, מזינים את עור הפנים, השיער והזקן והופכים אותם למבריקים ולנעימים למגע. 
הוראות שימוש: יש למרוח אותו בוקר וערב, בעיקר אחרי ניקוי בתרחיץ. 
מכיל 75 מ"ל. מחיר  מומלץ לצרכן: 138 ₪


קרם ייחודי לעור העיניים  Greenergy אנטי-אייג'ינג . צילום: נדיה היבא
Greenergy – קרם אנטי-אייג'ינג ייחודי לעור העיניים
הפורמולה עשירה בנחושת המעניקה לה את צבעה הירוק והמיוחד, בפחם, במיצוי קינואה ובקומפלקס הפפטידים Matrixy ו-Eyeliss המסייעים בטשטוש קמטים והעלמת שקיות מתחת לעיניים. 
הקרם מעניק תחושת רעננות ומיצוק לעור, תורם לליחוח, נספג במהירות ואינו מותיר תחושת דביקות או שומניות. 
הוראות השימוש: יש למרוח כמות קטנה באזור העיניים בתנועות טפיחה, בבוקר ובערב.
אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד מהמרכיבים. לאחסן במקום מוצל ויבש. 
מכיל 30 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן 152 ש"ח


קרם לריכוך ושיקום עור המרפקים Flexbow . צילום: נדיה היבא
Flexbow - קרם לריכוך ושיקום עור המרפקים
עור מרפקים רך ומטופח הוא ההבדל בין גבר מטופח לזה שלא.
הקרם מכיל פורמולה מהפכנית המטפלת בעור גס ויבש, שמזינה, מרככת ומעשירה אותו באוריאה, חמאת שיאה, חמאת מנגו, שמן קוקוס וויטמין B5.
הדברים הקטנים שעושים את ההבדלים הגדולים.
הוראות שימוש: יש למרוח בנדיבות מדי בוקר וערב באזור המרפקים ולעסות עד לספיגה מלאה. 
מכיל 50 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן 138 ₪

את מוצרי "לאונרדו קוסמטיקה" ניתן להשיג באתר הבית ואצל קוסמטיקאיות מובילות.
למציאת הקוסמטיקאית הקרובה לאזור מגוריך info@leonardo-tech.com
או פשוט לחייג *6104


"לאו מן"  Leo Man הסדרה החדשה לגבר המטופח מבית לאונרדו קוסמטיקה. צילום: נדיה היבא

"לאו מן"  Leo Man הסדרה החדשה לגבר המטופח מבית לאונרדו קוסמטיקה. צילום: נדיה היבא
ערכה וצילמה: נדיה היבא
#ליאו_מן  #מוצרי_טיפוח_לגבר  #טיפוח_לעור_הפנים   #ליאונרדו_קוסמטיקה 

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...