יום שבת, 20 ביולי 2019

מותג השוקולד M&M מחלקים לכם זוג כרטיסים לסרט

מותג השוקולד M&M, יוצאת בשיתוף פעולה עם מותג "ספיידרמן", גיבור-העל האייקוני שחוזר למסכים בסרט המדובר של השנה: "ספיידרמן: רחוק מהבית".

במסגרת הפעילות , מרס ישראל תעניק במתנה כרטיס זוגי לסרט ברשת yes PLANET,לכל הרוכשים 2 אריזות 300 גרם של M&M*. בנוסף לכך, לרוכשים תינתן הזדמנות לזכות בהקרנה עם החברים, לסרט החדש של ספיידרמן

מותג חטיפי השוקולד האהוב M&M,נבחר להשלמת החוויה לעלילת סרטו החדש של ספיידרמן, שיוצא עם חבריו למסע באירופה. חטיפי M&M נחשבים על ידי צרכנים לנשנוש מפנק שניתן לחלוק עם חברים ולקחת לכל מקום - גם רחוק מהבית.

על מנת לקבל את הכרטיסים לסרט יש לרכוש 2 חבילות M&M 300 גרם, לאחר הרכישה יש לעלות את החשבונית לאתר ייעודי  http://mnmsmovies.co.il   ולקבל את הכרטיסים המיוחלים תוך יממה, ישירות למייל.

ובנוסף -M&M אף מציעים לכל רוכש שייכנס לאתר לכתוב מדוע מגיעים לו עוד 5 כרטיסים לסרטו של ספיידרמן, כאשר 200 המשיבים המקוריים ביותר יזכו בהקרנה פרטית וסגורה ב-yes PLANET, עבורם ועבור בני המשפחה והחברים שיבחרו להביא איתם.

כדי שאתם, בניגוד לספיידרמן, לא תטפסו על הקירות, במתחמי הקולנוע של yes PLANET תוכלו לקבל חבילת M&M של 90 גרם, עבור כל רכישת פופקורן במזנונים באולמות הקולנוע, במחיר אטרקטיבי.

ממרס ישראל נמסר: אנחנו שמחים לשתף פעולה עם מותג "ספיידרמן" הבינלאומי והאהוב על כל המשפחה. בדיוק כמו חווית הקולנוע, M&M הינו חטיף כיפי שאפשר לחלוק עם החברים והמשפחה".

פעילות M&M תתקיים לאורכו של כל חודש יולי 2019. להשיג ברשתות השיווק השונות.
*עד גמר המלאי וכפוף לתקנון שבאתר.

דמות אדומה -  מותג השוקולד M&M מחלקים לכם זוג כרטיסים לסרט. צילום יחצ חול
מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ -100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים. עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VAמרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

מועדון joy 365 של קניון הקוסמטיקה-אונליין הגדול בישראל מביא חידושים בתחום מכירות מוצרי הטיפוח

מזל טוב ובשעה טובה נולד מועדון ביוטי חדש בישראל ושמו יקרא: מועדון joy 365 של קניון הקוסמטיקה.

מועדון JOY 365 שהוקם רק לפני 6 חודשים מוכיח שעדיין ניתן להכניס חידושים בתחום צריכת הקוסמטיקה. המועדון משלב קונספט שיווקי ייחודי ובבסיסו שתי עובדות:

💦 מעל 90% מהמוצרים הנמכרים בחנות האונליין הגדולה הינם מוצרים קוסמטיים מקצועיים שצרכן/ית הקצה יכול לרכוש כיום רק במכונים הקוסמטיים או אצל הקוסמטיקאיות.
💦העובדה הנוספת היא ההנחות שמקבלות חברות המועדון.

מועדון joy 365 של קניון הקוסמטיקה-אונליין הגדול בישראל מביא חידושים בתחום מכירות מוצרי הטיפוח
הקופסה הורודה. צילום: נדיה היבא

מועדון joy 365 של קניון הקוסמטיקה-אונליין הגדול בישראל מביא חידושים בתחום מכירות מוצרי הטיפוח
הקופסה הורודה. צילום: נדיה היבא

השמועה על המועדון החדש וקבוצת הפייסבוק החזקה 'עושה לה כנפיים' מה שהופך לשחקן חדש ובולט בתחום הביוטי בישראל. הנה כמה מהסיבות:

💦מדובר על סינרגיה ושילוב של קבוצת פייסבוק אליה הצטרפו בחודשים ספורים בלבד כ- 10 אלפים חברות. גם אני נמנת בין חברות המועדון!!!

💦יעוץ אישי -קיים קשר ישיר של חברות המועדון עם נשות מקצוע בתחום הקוסמטיקה בדרך ישירה בווצאפ שם הן מקבלות יעוץ והכוונה מהם סוגי התכשירים המתאימים לעורן.

💦חוות דעת אובייקטביות–חברות קבוצת הפייסבוק מעלות חוות דעת אישית ואובייקטיבית על המוצרים בהם התנסו.

💦הטבה יחודית : "הקופסא הוורודה" –קופסא ורודה ומפנקת, במארז מהודר, שנשלחת לכל מי שמבצעת רכישה בחנות האונליין וגם למי שמצטרפת לקבוצה בפייסבוק ללא התנייה של רכישה בחנות. 
בקופסא מוצרי קוסמטיקה וטיפוח בגדלים מוקטנים להתנסות לפי סוג העור והשיער של הנמענות. 
הקופסה אהודה ביותר וסוחפת אחריה רבות להצטרף לקבוצה ולמועדון.

לאתר מועדון joy365 :https://store.joy365.co.il/
לקבוצת הפייסבוק מועדון joy365 נסייניות קוסמטיקה, טיפוח ויופי: https://www.facebook.com/groups/joy365/

מועדון joy365 מועדון צרכנות ראשוני וייחודי בתחום הביוטי
צילום: נדיה היבא
חדש: מועדון joy365 הינו מועדון צרכנות ראשוני וייחודי בתחום הביוטי אשר פועל בפלטפורמות משולבות של אתר קניה ומועדון נסייניות אובייקטיבי רחב היקף. 

יזמית המיזם ובעלת המועדון היא אושיית הקוסמטיקה מיה ארזי בראניקס, אשר חיה במוסקבה ב- 13 השנים האחרונות וניהלה חברת הפצה בתחום הקוסמטיקה בבירת הטיפוח – מוסקבה, מביאה משב רוח מרענן של חידושים והפתעות בתחום שיווק מוצרי קוסמטיקה וטיפוח גוף לצרכן הסופי.

חנות האונליין של קניון הקוסמטיקה JOY 365 מנגישה אלפי מוצרים איכותיים עם הטבות מיוחדות והנחות לחברות המועדון. 

💦הרכישה באתר קלה ובטוחה והמשלוח מגיע עד הבית או לנקודת חלוקה קרובה. 
💦לכל הזמנה מצורפת "הקופסה הורודה" ובהזמנה מעל 250 שקלים, המשלוח חינם.

מיה ארזי בראניקס יזמית ובעלת המועדון מסרה: "מועדון365JOY מביא בשורה הן בתחום צרכנות הטיפוח על ידי הנחיה אישית ומקצועית לרכישה נכונה וחווית קניה אמיתית והן בתחום הקהילות החברתיות על ידי גיבוש קבוצתי לעשיה חברתית.

אני נרגשת להיענות הגבוהה מנשים בכל הגילאים שמצטרפות לקהילה ומבינה שקיים צימאון אדיר ליחס אישי ומקצועי ושירות כערך משמעותי בתהליך. אני מגלה שהגינות, שקיפות ויושרה עודם ערכים משמעותיים בעולם שלנו. 

ה"קופסא הורודה" הפכה ל"גיים צ'יינג'ר" בכך שעצם קבלתה סוחף נשים גם להצטרף אלינו וגם רותם אותן לכתיבת חוות דעת בקבוצה. 

אין ספק שתחום השיווק והפרסום בעולם הביוטי עבר שינוי גדול בשנים האחרונות כתוצאה מהתפתחות המסחר אונליין, ובעולם מזוייף של פייק ניוז וחוות דעת ממומנות שגורמות לנו לא פעם לקנות מוצר שלא עובד, הרי שלקבוצת פייסבוק עם חוות דעת כנות של נשים אמיתיות ללא אינטרס – יש ערך גבוה. "

מוצרי טיפוח לשיער ולעור הפנים - הקופסה הורודה. צילום: נדיה היבא

מוצרי טיפוח לשיער ולעור הפנים - הקופסה הורודה. צילום: נדיה היבא
מוצרי טיפוח לשיער ולעור הפנים - הקופסה הורודה. צילום: נדיה היבא

מוצרי טיפוח לשיער ולעור הפנים - הקופסה הורודה. צילום: נדיה היבא
חבילת ההתנסות החינמית כוללת דוגמיות של חברות ישראליות מובילות כגון אנה לוטו ו royal care ועוד.

אז מה יש בחבילת ההתנסות  הורודה?
השבוע קיבלתי את הקופסה הורודה שגרמה לי להתרגשות רבה וסקרנות גדולה אצל בנותיי. כבר עם פתיחת המכסה נגלה לעיני פתק אישי עם שמי הפרטי שמתנוסס עליו. התחלה טובה חשבתי לעצמי...
בקופסה היו מונחות מספר חבילות קטנות ארוזות בעטיפה ורודה עם סרט, שרואים שנארזו באהבה רבה. גם האריזות הקטנות נפתחו בהתלהבות ומתוכן נשפכו המון דוגמיות של מוצרי טיפוח ומסכות לעור הפנים.

היום אספר לכן את חוות דעתי האישית  על 2 מוצרים שבהם התנסתי!

קרם לחות לשיער סרום שיאה וארגן לשיער פגום, מתולתל ויבש – דניאלס - DANIEL'S
דוגמית להתנסות במוצר. צילום נדיה היבא

קרם לחות לשיער סרום שיאה וארגן לשיער פגום, מתולתל ויבש – דניאלס - DANIEL'S  
שילוב מנצח של חמאת שיאה המשקמת שיער יבש ופגום,  ללא מקציף כימי וללא מלחים ומתאים  גם לשיער שעבר החלקה.

יש ריכוז של ויטמינים A,E,F, קרטין וחומצת אמינו. שמן הארגן מעושר בחומצה אולאית, אומגה 6 וויטמין E. הלחות מעניקה לשיער ברק, מראה זוהר, בריא וסוגרת קצוות מפוצלים. מתאימם גם לכל סוגי ההחלקות ואיננו מכילה S.L.S (סודיום, לאוריל, סולפט) וללא מלחים. מתאים לשיער פגום, שיער מתולתל ושיער יבש.

אופן השימוש: יש למרוח מהקרם לחות על השיער לח או יבש ולעצב לפי הצורך. ללא שטיפה.
מחיר מבצע : 48 ש"ח (במקום 61 ש"ח) לתכולה של  500 מ"ל. 

הסרום עשה יופי של עבודה על השיער המתולתל שלי. השיער חזר להיות מלא ברק והיה מאוד קל ומהיר לעצב אותו כמו שאני אוהבת.

קרם אנטי אייג'ינג- קארט – KART Age Control
דוגמית להתנסות במוצר. צילום: נדיה היבא

קרם אנטי אייג'ינג- קארט – KART Age Control
הקרם הינו קרם במרקם קליל ולא שמנוני המטפל בכל סימני הזדקנות העור, מעודד חילוף חומרים ותהליכי התחדשות, מחזק את מערכת ההגנה הטבעית של העור, מעדן קמטים וקמטוטים ומאחד את גוון העור. 

השימוש בקרם אנטי אייג'ינג שלKART Age Control ממצק את העור ומעניק גמישות, מעודד ייצור קולגן ואלסטין ותורם לחיזוק מיבנה שכבות העור, להחלקת קמטים ולמראה עור צעיר וחיוני.

הקרם מכיל Meadowfoam Seed Oil- תמצית שמן זרעי מדובם, הידועה כנוגד חמצון רב עוצמה המבוסס כל שילוב ייחודי ויציב של חומצות שומן למניעת חמצון. תמצית השמן מעודדת התחדשות תאים, מעכבת את ההזדקנות העור ומעודדת גמישותו. השמן נספג בקלות בעור, אינו משאיר תחושה שמנונית והנו בעל יכולת גבוהה בשימור לחות העור ובמניעת איבוד מים (TEWL). הקרם מכיל ויטמין E, חומצה היאלורונית ומרכיבי לחות והרגעה התורמים להענקת לחות מוגברת, הגנה מנזקים סביבתיים והאטת תהליכי הזדקנות העור.

מתאים לשימוש באזור הפנים, הצוואר והדקולטה כבסיס יום יומי לאיפור. השימוש בקרם תורם למראה עור גמיש, חלק, בריא וצעיר יותר.
הוראות שימוש: למרוח מעט מהקרם אנטי אייג'ינג של חברת קארט (KART Age Control) על עור נקי בתנועות סיבוביות קלות עד לספיגה מלאה. להגברת היעילות מומלץ להשתמש בשילוב עם סרום מסדרת -Unicare Complex Recovery.
מחיר מבצע: 209 ש"ח (במקום 240 ש"ח) תכולה: 50 מ"ל.

השימוש בקרם על עור הפנים משאיר תחושה נעימה, העור נראה חלק יותר, בריא ונעים הרבה יותר.
כדי לשמור על עור הפנים יש צורך  להשתמש בקרם על בסיס יומיומי.

ערכה וצילמה: נדיה היבא

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל


יום שישי, 19 ביולי 2019

אסם חוגגת את הקיץ ומשיקה מגוון חטיפים חדשים במהדורות מיוחדות

הקיץ הזה הולך להיות חם, חם מאוד, לוהט!!!
אסם פותחת רשמית את עונת הקיץ ומשיקה שישה חטיפים חדשים במהדורות מיוחדות - כל הטעמים החדשים  נחטפו ונאכלו בהנאה רבה אצלי בבית כולל החריפים.

בקיץ הקרוב תוכלו ליהנות כמו בני המשפחה שלי, ממותגי החטיפים באווירה קיצית המביאה איתה מוצרים חדשים ומרעננים ובטעמים מפתיעים.

אסם חוגגת את הקיץ ומשיקה מגוון חטיפים חדשים במהדורות  מיוחדות. צילום: נדיה היבא
אסם חוגגת את הקיץ ומשיקה מגוון חטיפים חדשים במהדורות  מיוחדות. צילום: נדיה היבא
חטיפי הקיץ שהצטרפו לחגיגה:
😎במבה במבובים - חטיף במבה הקלסי והמוכר בצורת אבובים ענקיים. 60 גרם.

😎במבה במילוי קרם בטעם "אייסשייק" תות - מומלף להקפיא לפני האכילה. 60 גרם.

😎אח של ביסלי מבלה במסיבה - חטיף תירס בטעם סלסה פיקנטית עם חטיף תירס בטעם ברבקיו - שילוב מושלם של טעמים. 60 גרם.

😎אח של ביסלי מבלה בהופעה - חטיף תירס בטעם מעושן עם פופקורן בטעם חמאה ודבש. חטיף נהדר המשלב טעמים של מלוח מתוק ופיקנטי 60 גרם.

ולאמיצים שביננו - לאלה שאוהבים חריף במיוחד:
😎ביסלי וואסאבי - חטיף חיטה  בצורת ביסלי גריל ענקי עם טעם חריף שאי אפשר לפספס. 60 גרם.

😎בייגלה עיגולים צ'ילי פיקנטי" - בסדרת הבייגלה מתחדש אסם לקראת הקיץ עם מהדורה מיוחדת. 300 גרם. 

האמיץ ביותר אצלנו בבית הוא בעלי,  שחייב חריף עם כל דבר - עבורו הביסלי וואסאבי והבייגלה עיגולים צ'ילי פיקנטי הייתה חגיגה גדולה של טעמים חריפים. עבור יתר בני הבית היה חריף מדי.

אסם חוגגת את הקיץ ומשיקה מגוון חטיפים חדשים במהדורות  מיוחדות. צילום: נדיה היבא

אסם חוגגת את הקיץ ומשיקה מגוון חטיפים חדשים במהדורות  מיוחדות. צילום: נדיה היבא
אסם חוגגת את הקיץ ומשיקה מגוון חטיפים חדשים במהדורות  מיוחדות. צילום: נדיה היבא
לדברי גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "עם בוא הקיץ והחופש הגדול, הציפייה לחטיפים חדשים גוברת בקרב הצרכנים החלטנו גם אנחנו להצטרף לחגיגה עם מהדורות קיציות וכיפיות. הצרות המיוחדים והטעמים המפתיעים הותאמו לעונה החמה ואנו משוכנעים שירעננו לכם את הבית הקרוב".

ולאלה שיוצאים לחופשה - אל תשכחו לקחת איתכם את החטיפים החדשים!!!

כשר פרווה- בד"צ העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית, חרל"פ

ערכה וצילמה: נדיה היבא

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

יום רביעי, 17 ביולי 2019

מותג טיפוח הפנים סימפל Simple מביא את טרנד הסקוויזים לעולם הטיפוח

בשורה משמחת לנוסעות לחו"ל!!!
מהיום לא תצטרכי יותר לחפש אריזות מוקטנות ונוחות של מוצרי טיפוח לשים במזוודה (במקום האריזות הגדולות שמשתמשים בבית), או לנשיאה בתיק האישי לשימוש יומיומי בשעת הצורך.

מהיום ניתן להשיג מוצרים נבחרים מסדרת הדגל של Simple באריזות מיני שוות, המתאימות לנשיאה בכל תיק, וגם לא תופסות מקום במזוודה.

מותג טיפוח הפנים סימפל Simple מביא את טרנד הסקוויזים לעולם הטיפוח. צילום: נדיה היבא

מותג טיפוח הפנים סימפל Simple מביא את טרנד הסקוויזים לעולם הטיפוח. צילום: נדיה היבא
סימפל לדרך: בשורה חדשה נוספת מסימפל, מותג טיפוח הפנים מספר 1 בבריטניה, אשר מתרחב ומשיק פורמט חדש במהדורה מוגבלת, ומביא את טרנד הסקוויזים לעולם הטיפוח.

הסקוויזים, אריזות לחיצות עם פקק;  טרנד המוכר מעולם המזון שמאפשר לקחת יוגורטים, מחיות וגבינות לדרך, מגיע כעת לראשונה גם לעולם הטיפוח. אריזת הסקוויז הינה שקית לחיצה עם פקק, הניתנת לסגירה חוזרת, לשימוש ממש עד הטיפה האחרונה, והיא מיועדת לנשיאה בתיק.

סדרת המוצרים החדשה מציעה 4 מוצרים אהובים של Simple, שהושקו לאחרונה בארץ, והם נבחרו בקפידה מתוך סדרת הדגל הירוקה של המותג,Kind to Skin, המציעה מוצרים למראה עור בריא.

מותג טיפוח הפנים סימפל Simple מביא את טרנד הסקוויזים לעולם הטיפוח
אריזות ה-50 מ"ל הגמישות של סדרת מוצרי המיני הינן ידידותיות יותר לסביבה: הן מאפשרות לסחוט כל מוצר עד הטיפה האחרונה ואף מכילות 62% פחות פלסטיק*. 
גודל האריזה מאפשר לשאת אותן בתיק, בכל תיק, גם עליה למטוס.

סדרת המוצרים באריזות הגמישות מרכיבה שגרת טיפוח מלאה המתאימה לנשיאה לכל מקום ובכל זמן:

💦מיני מסיר איפור עיניים - תערובת של מולטי-ויטמינים וחומרי ניקוי עדינים המסירה ביעילות גם מסקרה עמידה במים. Oil Free.

💦מיני מים מיסלרים- עם מולטי-ויטמינים ומים מטוהרים. מנקה בעדינות, מסיר איפור ומזין את העור בלחות.

💦מיני תרחיץ פנים מזין- תערובת של מולטי-ויטמינים ורכיבים ידידותיים לעור לשמירה על עור נקי ומלא לחות. מקציף, 100% אל-סבון.

💦 מיני קרם לחות קליל - עם מולטי-ויטמינים ורכיבים ידידותיים לעור כדי לשמור על העור מלא לחות ובתחושה מפנקת עד 12 שעות.

Simple, שהגיע לאחרונה לישראל, הביא עמו בשורה חדשנית: מוצרים עדינים ואפקטיביים על בסיס רכיבים פעילים המכבדים את האיזון הטבעי בעור, ללא בישום או צבע מלאכותיים, ללא כימיקלים חזקים העלולים לגרות את העור, ללא אלכוהול, ללא פראבנים וללא רכיבים מן החי. מוצרי Simple עטורי שבחים ופרסים ממגזינים נחשבים כמו "Allure" ו-"Elle" .

מותג טיפוח הפנים סימפל Simple מביא את טרנד הסקוויזים לעולם הטיפוח. צילום: נדיה היבא
מותג טיפוח הפנים סימפל Simple מביא את טרנד הסקוויזים לעולם הטיפוח. צילום: נדיה היבא
את הסדרה החדשה, כמו כל מוצרי המותג Simple,
ניתן להשיג בסופר - פארם און-ליין ובסניפים

שתהייה לכן נסיעה טובה ובטוחה וחופשה מהנה ונעימה!

ערכה וצילמה: נדיה היבא
הצילום בכתבה באישור שימוש היחצ

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל


מרס ישראל יוצאת בפעילות למותג אורביט-OrbitCar לשיפור חוויית הנסיעה

"Orbit מרענן לנו את הרכב"!!!
מרס ישראל יוצאת בפעילות לחיזוק מותג המסטיקים המוביל בארץ ובעולם –אורביט.
אורביט מרענן לכם גם את הרכב ומשפר את חוויית הנסיעה!

במסגרת הפעילות,  ב- 30 נקודות מכירה ברחבי הארץ יחכו לצרכנים דיילות אשר יציעו להם לשחק במשחק דיגיטלי אשר יאפשר לזכות בפרס: שטיפה לרכב, ערכת מולטימדיה,עצי ריח ובקבוקוני מסטיק. 

ההשתתפות במשחק מותנית בקניית 2 מוצרי Orbit מכל סוג כאשר כל משתתף זוכה!
בנוסף לכך, Orbit תקדם גרסה אינטרנטית של המשחק בכתובת orbitcar.co.il

מרס ישראל יוצאת בפעילות למותג אורביט-OrbitCar לשיפור חוויית הנסיעה. צילום: נדיה היבא
משיווק מרס ישראל נמסר כי : "החלטנו לייצר חוויה צרכנית עבור המותג המוביל בישראל תוך שמירה על המסר העיקרי כי לעיסת מסטיק Orbitמסייעת בשמירה על ערנות במהלך נסיעה, גורמת לתחושת רעננות ומשפרת את חוויית הנסיעה כולה".

מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ -100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים. עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VAמרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.

מרס ישראל יוצאת בפעילות למותג אורביט-OrbitCar לשיפור חוויית הנסיעה. צילום: נדיה היבא
מרס ישראל יוצאת בפעילות למותג אורביט-OrbitCar לשיפור חוויית הנסיעה. צילום: נדיה היבא
ערכה וצילמה: נדיה היבא

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל


יום שלישי, 16 ביולי 2019

לא חוזרים לבית הספר בלי המותגים של "אליטל"

שנת הלימודים החדשה כבר בפתח, וחשוב להתכונן לה מבעוד מועד ולא לחכות לרגע האחרון. היערכות מראש מורידה לחצים מיותרים הן מההורים והן מהילדים, בעיקר אלה שעולים לכיתה א' וזו להם השנה הראשונה בין כתלי בית הספר.

איך והיכן עושים קניה נכונה וחכמה מבלי לבזבז זמן וכסף מיותר? 
אני כאן כדי לספר לכם על רשת "אליטל" שמרכזת עבורכם את רוב הקניות תחת קורת גג אחת ובמחירים הכי טובים שיש. 

ילקוטים, בגדי ספורט ואופנה, ומבחר עצום של נעלי ספורט ממיטב המותגים המובילים בעולם. "אליטל" הוא המקום למצוא מוצרים איכותיים במחירים הכי אטרקטיביים הקיימים בשוק.

חוזרים לבית הספר עם אליטל. צילום יחצ אליטל

"אליטל" היא רשת מותגי ספורט לכל המשפחה המציעה מבחר גדול של מותגים לנעלים, הלבשה ולציוד ספורט ובמחירים מוזלים. מותגי-על מובילים כמו אדידס, ריבוק, קונברס, דיאדורה ורבים אחרים. 

שנים שהחנות של "אליטל" בבני ציון הייתה מוסד ואייקון למותגי הספורט המובילים ובמחירים נמוכים. החנות בבני ציון נסגרה וצמחה לרשת בת 6 סניפים כחלק מקבוצת MGS שהיא קבוצת הספורט הגדולה בישראל.

 100,000 פריטים בכל סניף ו-1000 מ"ר של כל חנות. ויותר מזה, חווית הקניה הייחודית לא השתנתה וגם אותו היחס האישי והמקצועי שמקבל כל לקוח הנכנס בשערי הרשת.

מדיניות המותג הייתה תמיד ונשארה גם כיום, לשמור על רמת מחירים נמוכים בכל אחד מהסניפים. הרשת מתחייבת למחירים הוגנים כל השנה ולכבוד החזרה לבית הספר – למבצעים שלא תמצאו במקום אחר.

בתחום הנעלים -רק ב"אליטל" תמצאו נעלים לילדים של כל מותגי הספורט הכי מוכרים ומובילים בעולם כמו : אדידס, נייק, קונברס, ריבוק, קאפה, דיאדורה, אסיקס, אולסטאר, סקצ'סומיזוני, לצד מותגי נוספים כמו ניו-באלנס, בלנסטון, טימברלנד, סטיב מאדן, מורל ועוד ועוד. 

מנעד הדגמים של כל מותג הוא רחב ויכול להציע את הנעל המושלמת לכל ילד. כי מי לא רוצה שהילד שלו יהיה הכי קול, מדליק ומעודכן כבר ביום הראשון ללימודים?

מבצע מיוחד לקראת החזרה לבית הספר, 2 זוגות נעלים לילדים רק ב-200 ₪, על מגוון מותגים כמו קאפה, דיאדורה, ריבוקסקצ'רס ועוד.

ב"אליטל" לא שוכחים את ההורים, וזה הזמן לפנק גם אותם במבצע של2 זוגות נעלים של מותגי העל כמו ריבוק, אדידס,נייק,וסקצ'רס, במחיר של 400 ₪ בלבד.

ומה עם תיקים וילקוטים לבית הספר? פה תמצאו את התיקים הקולים והמעודכנים שכל הילדים רוצים, אלו של מותגי-העל כמו אדידס, נייקי, ריבוק ועוד, עם הדגמים המעודכנים,ובמחירים של 79-249 ₪ בלבד.

בתחום ביגוד הספורט והאופנה הרשת מובילה בכל הקשור לאיכות, למותגים, למחירים ולמגוון האפשרויות שעומדות בפני הקונה. אדידס, קאפה, ריבוק, בגדי הים של המותג ארנה ועוד.

לוזרים לבית הספר עם אליטל. צילום יחצ אליטל
כי אין ילד שלא ירצה להגיע ביום הראשון ללימודים לבוש ב:
🎊חליפות כדורגל מקוריות של קבוצות הכדורגל ברצלונה, ריאל מדריד ויובנטוס, ובמחיר של 3 פריטים רק ב-99.90 ₪. 
🎊חליפות דמויות של סופרמן, באטמן, פרוזן ועוד – 3 פריטים ב-99.90 ₪.
🎊מכנסים וחולצות ספורט של המותג "סטרטר" 3 פריטים 3 פריטים ב-99.90 ₪. 
🎊חליפות דיאדורה לילדים ונוער 2 מוצרים במחיר של 99.90 ₪, 
🎊חליפות פוליאסטר לילדים ונוער במחיר של 39.90 ₪ בלבד.

עכשיו זה הזמן להצטרף למועדון החברים של רשת "אליטל" בעלות חד פעמית של 20 ₪ בלבד ותקבלו 40 ₪ מתנה לקנייה הבאה, וכן שפע הטבות ומתנות בלעדיות לחברי מועדון החברים.

פותחים את השנה עם המותגים האופנתיים והמעודכנים של רשת "אליטל" ובמחירים הכי זולים. למה אתם מחכים?

רשת "אליטל" סניפים: אשדוד צומת עד הלום 08-8649500, באר שבע, מתחם יס פלנט, ברוך קטינקא 2, 08-9393944 חיפה, מתחם חוצות המפרץ, הקיטור, 04-8845545 יוקנעם, קניון G התמר 2, 04-9598363 כפר סבא, קניון G ויצמן 207, 09-7677700 וראשון לציון, סינמה סיטי משה דיין 32, 03-7166330

לאתר הבית https://elital.co.il/
לדף הפייסבוק https://www.facebook.com/elital2014

חוזרים לבית הספר עם אליטל. צילום יחצ אליטל
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל


מי ידאג לך בחופשה הבאה שתיראי מיליון דולר?

מי ידאג לך בחופשה הבאה שתיראי מיליון דולר?
כמובן ש"סוד הנעורים" - סדרת האנטי-אייג'ינג של מותג הפרמיום,  פרי פיתוח ישראלי, כולו כחול לבן.

אלו המוצרים היחידים בשוק הדרמו-קוסמטיקה אשר מבוססים על 11 פירות וירקות שלמים.
העיסה, הקליפה וזרעי הפירות והירקות המכילים חומרים פעילים ובשילוב חומרים נוגדי חמצון, ויטמינים, ומינרלים עוזרים לשיקום העור וטיפוחו ומעניקים לו זוהר, חיוניות וגם שמירה והגנה מפני נזקי הסביבה.

"סוד הנעורים" - סדרת האנטי-אייג'ינג של מותג הפרמיום.  צילום יחצ

"סוד הנעורים" - סדרת האנטי-אייג'ינג של מותג הפרמיום.  צילום יחצ
במיוחד בחופשת הקיץ עם השמש הקופחת, הזיעה והחום, חשיפה למזגנים, למלח של הים ולכלור של הבריכה, אסור לך לשכוח לקחת את המוצרים האיכותיים והמותאמים לך בתחום הטיפוח והיופי של סדרת האנטי אייג'ינג, אלה שישמרו עליך הכי טובוידאגו שתראי במיטבך.

סדרת האנטי אייג'ינג נלחמת בסימני הגיל והסביבה ומעניקה לעור את הנחוץ לו לטיפוח, שיקום ושיפור מראה העור. 

הסדרה מכילה7 מוצרים לשגרת טיפוח המתחלקת לשני שלבים עיקריים: 
שיקום אקטיבי (Boost) בעזרת מסכות וסרומים לפנים ולעיניים, והשלב השני (Revive), שימור מראה העור והזנתו בעזרת קרם לחות, קרם לילה וקרם עיניים.

כשאת אורזת לחופשה, אל תשכחי לארוז בתיק הרחצה , סרום משקם לפנים וסרום משקם לעיניים, בעלי אפקט מתיחה פותחו במיוחד לעור יבש ומבוגר והם בעלי יכולת הפחתה של קמטים ושיפור אלסטיות העור. 

וכמובן גם את קרם הפנים וקרם עיניים,בעלי אפקט מתיחה המספקים לחות והזנה ומשפרים את האלסטיות של העור, ואת מסכת הפילינג המסירה לכלוך ותאים מתים, מחליקה את העור, ומפחיתה סימני גיל. 
המסכה מעודדת התחדשות התאים ומסייעת בתמיכה בקולגן השומר על העור ומשקמו. 

שימו לב!! אחרי שימוש במסכת הפילינג יש להימנע מחשיפת יתר לשמש. 
אם את בחופשת בטן גב אי שם באיי יון, הקפידי להיות בצל, לחבוש כובע להגנה על עור הפנים והכי חשוב מקדמי הגנה.

עכשיו כשאת מצוידת כהלכה במוצרים הנכונים והאיכותיים של "סוד הנעורים" את מוכנה לחופשה המושלמת, לנו לא נותר אלא לאחל לך חופשה נעימה, כי ברור לנו שאת הולכת להיות הכי יפה בעיר.

"סוד הנעורים" - סדרת האנטי-אייג'ינג של מותג הפרמיום.  צילום יחצ
"סוד הנעורים" - סדרת האנטי-אייג'ינג של מותג הפרמיום.  צילום יחצ
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל


לראשונה בישראל: מותג האיפור מייבלין ניו- יורק משיק סדרת תוכן דיגיטלי באינסטגרם

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו -יורק, הראשון בישראל שמביא את חדשנות ה-IGTV ומשיק בימים אלה פרויקט תוכן דיגיטלי חדשני ומושקע, בפורמט ריאליטי, באינסטגרם TV.

מדובר בפרויקט ראשון מסוגו שנעשה בישראל, המביא בשורה דיגיטלית: סדרת רשת חדשה באינסטגרם, תחת השם: Make_It_In_NYC#, ריאליטי תחרותי בנושא ביוטי ואיפור.

MAKE IT IN NYC- MAYBELLINE NEW YORK  מימן לשמאל רומי אברג'יל, אור יעקוב, אנג'ל ברנס וליזה ביך
Donovan Loew צילום צילום: דונובאן לואה
MAKE IT IN NYC- MAYBELLINE NEW YORK ליזה ביך Donovan Loew
צילום 
דונובאן לואה
הסדרה צולמה בבירת האיפור והאופנה, ניו-יורק, ומככבות בה 4 משפיעניות רשת מובילות בארץ: אנג'ל ברנס- אושיית רשת אגדית וצבעונית עם 283 אלף עוקבים באינסטגרם, רומי אברג'יל - הטרנסג'נדרית הצעירה ביותר בארץ, אושיית רשת ותוכן עם 59 אלף עוקבים, אור יעקב - אושיית רשת ותוכן עם 87.7 אלף עוקבים וליזה ביך - אושיית רשת ותוכן עם 223 אלף עוקבים ובעלת ולוג מצליח.

במסגרת הסדרה עוברות הארבע משימות הקשורות לעולמות הביוטי והאיפור ברחבי ניו יורק, כמו: איפור תוך כדי נסיעה בטקסי או בסאבווי, לאכול אוכל ניו – יורקי מדוכני רחוב מבלי שיזוז השפתון העמיד, התאמת גוונים של מייק-אפ לעוברי אורח בטיים סקוור, מריחה של ג'ל עמיד לגבות לעוברי אורח ועוד משימות משעשעות... הסדרה כוללת שורת משימות המשודרות בכל פרק, כאשר ניצחון המשימות הוא שמקנה למנצחת מבין הבנות את יתרונה במשימת הגמר.

MAKE IT IN NYC MAYBELLINE NEW YORK  צילום Donovan Loew  רומי אברג'יל 
MAKE IT IN NYC- MAYBELLINE NEW YORK מימן לשמאל אור יעקוב אנג'ל ברנס רומי אברג'יל וליזה ביך
Donovan Loew צילום

MAKE IT IN NYC- MAYBELLINE NEW YORK  ליזה  Donovan Loew צילום ביך2 

בתום שידור הסדרה יתקיים הגמר, בו תיבחר אחת הבנות למנצחת, בבחירה אינטראקטיבית ע"י החלטת העוקבים באינסטגרם. ניצחון במשימת הגמר הוא שיקנה לאחת הבנות את התואר הנחשק: בחירה כנערת ה-IT GIRL של מייבלין ניו -יורק בישראל!

הפורמט כולל 9 פרקים: שבעה פרקי תוכן שיתעדו את המשימות בעיר הגדולה ועוד שני פרקים נלווים: פרק של סרטוני HOW TO'S בו הבנות מדגימות איך ניתן לייצר בעזרת מוצרי מייבלין את מראי האיפור שלהן ופרק נוסף של פספוסים ומאחורי הקלעים בעיר הגדולה.

ליטל חי, מנהלת קטגוריית האיפור של מייבלין ניו-יורק מוסרת : "המחשבה מאחורי בחירת קונספט תוכן עדכני ורלוונטי לצרכנים שלנו, בשילוב פלטפורמה חדשנית ובהשתתפות משפיעניות מובילות, נעשתה במטרה לפנות לקהל הלקוחות הצעיר של מייבלין, אשר צורך תוכן באינסטגרם, באמצעות IGTV – פלטפורמה המספקת תוכן מדליק, עדכני וטרנדי הנותן ערך מוסף. כולן משפיעניות חזקות באינסטגרם ובעלות מאות אלפי עוקבים ומעריצים."

הפרק הראשון יעלה ב – 1 לאוגוסט והסדרה תשודר במתכונת של פרק שבועי.

MAKE IT IN NYC- MAYBELLINE NEW YORK  אנג'ל ברנס (2) Donovan Loew צילום 
MAKE IT IN NYC- MAYBELLINE NEW YORK  אור יעקוב  צילום Donovan Loew )
ומכאן מאחלת לכולם בהצלחה !!!

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ
קרדיט צילום: צילום: דונובאן לואה

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
 

"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...