יום שלישי, 16 ביולי 2019

לראשונה בישראל: מותג האיפור מייבלין ניו- יורק משיק סדרת תוכן דיגיטלי באינסטגרם

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו -יורק, הראשון בישראל שמביא את חדשנות ה-IGTV ומשיק בימים אלה פרויקט תוכן דיגיטלי חדשני ומושקע, בפורמט ריאליטי, באינסטגרם TV.

מדובר בפרויקט ראשון מסוגו שנעשה בישראל, המביא בשורה דיגיטלית: סדרת רשת חדשה באינסטגרם, תחת השם: Make_It_In_NYC#, ריאליטי תחרותי בנושא ביוטי ואיפור.

MAKE IT IN NYC- MAYBELLINE NEW YORK  מימן לשמאל רומי אברג'יל, אור יעקוב, אנג'ל ברנס וליזה ביך
Donovan Loew צילום צילום: דונובאן לואה
MAKE IT IN NYC- MAYBELLINE NEW YORK ליזה ביך Donovan Loew
צילום 
דונובאן לואה
הסדרה צולמה בבירת האיפור והאופנה, ניו-יורק, ומככבות בה 4 משפיעניות רשת מובילות בארץ: אנג'ל ברנס- אושיית רשת אגדית וצבעונית עם 283 אלף עוקבים באינסטגרם, רומי אברג'יל - הטרנסג'נדרית הצעירה ביותר בארץ, אושיית רשת ותוכן עם 59 אלף עוקבים, אור יעקב - אושיית רשת ותוכן עם 87.7 אלף עוקבים וליזה ביך - אושיית רשת ותוכן עם 223 אלף עוקבים ובעלת ולוג מצליח.

במסגרת הסדרה עוברות הארבע משימות הקשורות לעולמות הביוטי והאיפור ברחבי ניו יורק, כמו: איפור תוך כדי נסיעה בטקסי או בסאבווי, לאכול אוכל ניו – יורקי מדוכני רחוב מבלי שיזוז השפתון העמיד, התאמת גוונים של מייק-אפ לעוברי אורח בטיים סקוור, מריחה של ג'ל עמיד לגבות לעוברי אורח ועוד משימות משעשעות... הסדרה כוללת שורת משימות המשודרות בכל פרק, כאשר ניצחון המשימות הוא שמקנה למנצחת מבין הבנות את יתרונה במשימת הגמר.

MAKE IT IN NYC MAYBELLINE NEW YORK  צילום Donovan Loew  רומי אברג'יל 
MAKE IT IN NYC- MAYBELLINE NEW YORK מימן לשמאל אור יעקוב אנג'ל ברנס רומי אברג'יל וליזה ביך
Donovan Loew צילום

MAKE IT IN NYC- MAYBELLINE NEW YORK  ליזה  Donovan Loew צילום ביך2 

בתום שידור הסדרה יתקיים הגמר, בו תיבחר אחת הבנות למנצחת, בבחירה אינטראקטיבית ע"י החלטת העוקבים באינסטגרם. ניצחון במשימת הגמר הוא שיקנה לאחת הבנות את התואר הנחשק: בחירה כנערת ה-IT GIRL של מייבלין ניו -יורק בישראל!

הפורמט כולל 9 פרקים: שבעה פרקי תוכן שיתעדו את המשימות בעיר הגדולה ועוד שני פרקים נלווים: פרק של סרטוני HOW TO'S בו הבנות מדגימות איך ניתן לייצר בעזרת מוצרי מייבלין את מראי האיפור שלהן ופרק נוסף של פספוסים ומאחורי הקלעים בעיר הגדולה.

ליטל חי, מנהלת קטגוריית האיפור של מייבלין ניו-יורק מוסרת : "המחשבה מאחורי בחירת קונספט תוכן עדכני ורלוונטי לצרכנים שלנו, בשילוב פלטפורמה חדשנית ובהשתתפות משפיעניות מובילות, נעשתה במטרה לפנות לקהל הלקוחות הצעיר של מייבלין, אשר צורך תוכן באינסטגרם, באמצעות IGTV – פלטפורמה המספקת תוכן מדליק, עדכני וטרנדי הנותן ערך מוסף. כולן משפיעניות חזקות באינסטגרם ובעלות מאות אלפי עוקבים ומעריצים."

הפרק הראשון יעלה ב – 1 לאוגוסט והסדרה תשודר במתכונת של פרק שבועי.

MAKE IT IN NYC- MAYBELLINE NEW YORK  אנג'ל ברנס (2) Donovan Loew צילום 
MAKE IT IN NYC- MAYBELLINE NEW YORK  אור יעקוב  צילום Donovan Loew )
ומכאן מאחלת לכולם בהצלחה !!!

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ
קרדיט צילום: צילום: דונובאן לואה

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

סוגת משיקה לראשונה שימורי תירס וקטניות מוכנות לאכילה

חדשים על המדף של סוגת:  שימורי תירס וקטניות טעימות ומוכנות לאכילה שחייבים להחזיק אותם קבוע בכל מזווה או ארון מטבח ושתמיד יהיו בהישג יד בשעת ...