יום שבת, 20 ביולי 2019

מותג השוקולד M&M מחלקים לכם זוג כרטיסים לסרט

מותג השוקולד M&M, יוצאת בשיתוף פעולה עם מותג "ספיידרמן", גיבור-העל האייקוני שחוזר למסכים בסרט המדובר של השנה: "ספיידרמן: רחוק מהבית".

במסגרת הפעילות , מרס ישראל תעניק במתנה כרטיס זוגי לסרט ברשת yes PLANET,לכל הרוכשים 2 אריזות 300 גרם של M&M*. בנוסף לכך, לרוכשים תינתן הזדמנות לזכות בהקרנה עם החברים, לסרט החדש של ספיידרמן

מותג חטיפי השוקולד האהוב M&M,נבחר להשלמת החוויה לעלילת סרטו החדש של ספיידרמן, שיוצא עם חבריו למסע באירופה. חטיפי M&M נחשבים על ידי צרכנים לנשנוש מפנק שניתן לחלוק עם חברים ולקחת לכל מקום - גם רחוק מהבית.

על מנת לקבל את הכרטיסים לסרט יש לרכוש 2 חבילות M&M 300 גרם, לאחר הרכישה יש לעלות את החשבונית לאתר ייעודי  http://mnmsmovies.co.il   ולקבל את הכרטיסים המיוחלים תוך יממה, ישירות למייל.

ובנוסף -M&M אף מציעים לכל רוכש שייכנס לאתר לכתוב מדוע מגיעים לו עוד 5 כרטיסים לסרטו של ספיידרמן, כאשר 200 המשיבים המקוריים ביותר יזכו בהקרנה פרטית וסגורה ב-yes PLANET, עבורם ועבור בני המשפחה והחברים שיבחרו להביא איתם.

כדי שאתם, בניגוד לספיידרמן, לא תטפסו על הקירות, במתחמי הקולנוע של yes PLANET תוכלו לקבל חבילת M&M של 90 גרם, עבור כל רכישת פופקורן במזנונים באולמות הקולנוע, במחיר אטרקטיבי.

ממרס ישראל נמסר: אנחנו שמחים לשתף פעולה עם מותג "ספיידרמן" הבינלאומי והאהוב על כל המשפחה. בדיוק כמו חווית הקולנוע, M&M הינו חטיף כיפי שאפשר לחלוק עם החברים והמשפחה".

פעילות M&M תתקיים לאורכו של כל חודש יולי 2019. להשיג ברשתות השיווק השונות.
*עד גמר המלאי וכפוף לתקנון שבאתר.

דמות אדומה -  מותג השוקולד M&M מחלקים לכם זוג כרטיסים לסרט. צילום יחצ חול
מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ -100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים. עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VAמרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

תרמוס משאבה מנירוסטה מבית סולתם

הוא הולך איתי לכל מקום ואני לא מוותרת עליו!!!  לעבודה, לפגישות, ברכבת, לטיולים, לנסיעות ארוכות ואפילו קצרות, וגם לא מוותרת עליו ליד המחשב!!!...