יום שבת, 1 ביוני 2024

מותג השיער L'OREAL PROFESSIONNEL משיק :סדרת טיפוח לשיקום ובנייה מחדש של שיער פגום Absolut Repair Molecular

מותג השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל משיק לקיץ 2024, סדרת טיפוח פורצת דרך המשלבת טכנולוגיות מתקדמות לשיקום ובנייה מחדש של המבנה המלקולרי של השערה: Absolut Repair Molecular (אבסולוט ריפר מולקולר).

הסדרה מיועדת לשיקום יעיל של שיער פגום מאוד, או כזה שעבר תהליכים כימיים מרובים, כגון צבע, הבהרות, שימוש תכוף במכשירי עיצוב חמים שהשאיר חותם, ועוד. כאשר השיער ניזוק, המבנה המולקולרי שלו, המורכב מפפטידים, נפגע.פפטיד הוא שילוב של חומצות אמינו רבות, המחוברות למה שאנו מכנים "קשרים פפטידיים". כאשר השרשרת נפגמת, השיער הופך לפגום, צבעו עמום, מרקמו שברירי, חסר גמישות ופריזי. עד היום, היה קושי לשקם שיער פגום באופן יעיל, מאחר ורוב הפפטידים גדולים מדי ולא ניתן להחדירם מחדש לתוך סיב השיערה.

לוריאל פרופסיונל  אבסולוט ריפייר מלקולר  צילום יחצ 
תגלית פורצת דרך - בפעם הראשונה, חטיבת המחקר המתקדם בלוריאל הצליחה לפרק פפטידים ולהחדיר בנפרד את מרכיביהם לתוך הסיב. המוצרים בסדרת אבסולוט ריפייר מולקולר מכילים ריכוז גבוה של חומצות אמינו + עד 2% בונדר פפטידים, ועד 3% כשמדובר בפרוטוקול בסלון, שם משולב גם מוצר הטרום-טיפול (פרה-טריטמנט) מהסדרה. רכיבים אלה עושים את כל העבודה: מחליפים את חומצות האמינו שנפגמו, מתקנים, משקמים ובונים מחדש. כעת, הודות לפטנט הרשום ולסדרה החדשה, אנחנו יכולים לתקן ולשקם נזק של שנתיים בשימוש אחד.

בנוסף, הסדרה משלבת רכיבים פעילים: פפטידים, גליצרין ו- 5 חומצות אמינו, המסייעים לתקן נזקים, בונים מחדש את המבנה המולקולרי של השערה, משקם, ומחזק את השיערה.

סדרת אבסולוט ריפייר מולקולר החדשה פותחה במעבדות לוריאל פרופסיונל, בשיתוף מדענים ומומחים לשיקום השיער, והיא כוללת 4 מוצרים חדשניים:

לוריאל פרופסיונל  אבסולוט ריפייר מלקולר  צילום יחצ 
טיפול טרום חפיפה - מוצר ייחודי לשימוש בכיורי החפיפה במספרות בלבד - ממלא מחדש את המבנה המולקולרי של השערה ומחזק אותה, באמצעות החדרת בונדר פפטידים ללב סיבי השיער. בעל יעילות מתמשכת לאורך זמן. שמפו ללא סולפטים- מנקה, מטפח ומחזק את השיער.

סרום נשטף - לשיפור גמישות השיער, ברק ומגע חלק. מעניק לשיער חוזק אשר בונה מחדש את המבנה המולקולרי של השערה.

מסכה ללא שטיפה - מזינה את השיער, מחזקת את השיער ומעניקה מראה בריא. מספקת הגנה מחום.

מחירים מומלצים לצרכן:
שמפו: 184.9 ש"ח מכיל: 500 מ"ל
סרום נשטף: 169.9 ש"ח מכיל: 250 מ"ל
סרום טרום טיפול במספרה בלבד.
מסכה ללא שטיפה: 159.9 ש"ח מכיל: 100 מ"ל

להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל בייעוץ מעצב השיער ובסופר פארם.
שירות הלקוחות של לוריאל פרופסיונל 1-800-301-666

לחיפוש המספרה הקרובה אליך- https://www.hellobeauty.co.il/haircutters-search

קרדיט לצילומים:  יח"צ לוריאל פרופסיונל - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"אנדרטה בתנועה" מופע ייחודי של היוצרת והמטפלת רוני ברנדשטטר

כולנו עדין תחת ההשפעה של אירועי אוקטובר הקשים הבלתי נשכחים שהיינו עדים להם. יש כאלו שהרגישו צורך להנציח את האירועים הקשים וכתבו שירים ולחנים...