יום רביעי, 29 במאי 2024

סניף "מחסני השוק בשבילך", הושק במרכז ראשונים בראשון לציון

בשורה משמחת לתושבי ראשון לציון , ובמיוחד למבקרים במרכז ראשונים ולתושבי שכונת נווה ים והסביבה!!!
סוף סוף יש עכשיו סניף נקי, מטופח, מסודר ומחודש ובו מבחר גדול של מוצרי צריכה וגם מבחר פירות ירקות טריים ואיכותיים ואי אפשר לדלג על מבחר גדול של גבינות פרימיום אכותיות ומאפים ולחמים טריים שחייבים לקנות הביתה. במחלקת הבשר והעופות סדר וניקיון  מופתי והופתעתי משפע ההיצע של סוגי הבשרים והסטקים פרמיום שכמובן קניתי הביתה לארוחת לארוחת ערב. 

לרגל הפתיחה, חגיגת הטבות משתלמת במיוחד!! 

ואם לא ידעתם - לרשת "מחסני השוק בשבילך" מוצרים משלה שנמכרים תחת שם המותג :  "מחנה יהודה". חפשו אותם על המדפים כי הם יותר זולים.   

סניף "מחסני השוק בשבילך" במרכז ראשונים בראשון לציון
לרגל הפתיחה, חגיגת הטבות משתלמת במיוחד!!

השקת סניף מחסני השוק בשבילך הפורמט השכונתי של רשת מחסני השוק במרכז ראשונים בראשון לציון צילום מחלקת השיווק 
אלפי תושבי ראשון לציון הגיעו אמש (יום ג') לפתיחה המסקרנת של רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, במרכז ראשונים בראשון לציון.

הסניף החדש והמעוצב הממוקם בקניון בקומה הראשונה, משתרע על שטח של 1,500 מ"ר הוא השני במספר של הרשת בעיר- בפורמט השכונתי. הושקעו בשיפוצו מיליוני שקלים ומופעלים בו קצביית פרימיום, מאפיה, מעדניה, קופות עצמאיות ולנוחות הקונים קיימת חניה צמודה וחופשית.

הגיעו לטקס קביעת המזוזה מנכ"ל ומבעלי הרשת שאול נעמן ואבי חדד מנהל התפעול של הרשת. היה שמח!



השקת סניף מחסני השוק בשבילך הפורמט השכונתי של רשת מחסני השוק במרכז ראשונים בראשון לציון
בתמונה מימין לשמאל: שאול נעמן מנכ"ל ומבעלי הרשת לצד אבי חדד מנהל התפעול ברשת.
צילום מחלקת השיווק 
סניף זה יחליף את סניף קו-אופ שופ שהוסב ובכך הוא יהיה הסניף השני במספר של הרשת בעיר. כזכור, הליך הסבת סניפי קו-אופ שופ ל"מחסני השוק בשבילך", מבוצע כחלק ממהלך כולל של רשת מחסני השוק, אשר רכשה בשנת 2019 את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לאחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בארץ. 

שטחו של הסניף המשופץ שעבר מתיחת פנים מסיבית, עוצב בעיצוב חדשני ומודרני להענקת חווית קניה מתקדמת ונעימה במקום. 

סניף זה מציע תמהיל מוצרים מגוון במיוחד על אף היותו שכונתי, קצביית פרימיום הנחשבת מהמובילות בענף וברמת קצביות בוטיק, מאפייה ומעדניה. כמו כן, לטובת ניהול תורים יעיל הוצבו קופות עצמאיות וחניה צמודה וחופשית לנוחות מקסימלית ללקוחות הסניף. 


מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר: "כחלק מהאסטרטגיה הכוללת שלנו, חווית הקניה היא אחת מהעוגנים הבולטים שלנו כרשת ותיקה הפועלת מזה עשרות שנים בענף. על כן, חשוב לנו שהיא תהיה בלתי מתפשרת - באיכות, בטריות ובמגוון הרחב המוצע גם בפורמט השכונתי שלנו. לקוחות הסניף יהנו מתוצרת מובחרת במחירים הוגנים כשבכל קטגוריה אנו מקפידים על אלטרנטיבות ומנעד מחירים רחב המותאם לכל כיס. בכך אנו מעבירים את השליטה על סל הקניות אל הצרכן- בין אם יבחר במותגים מובילים, או באלטרנטיבות איכותיות המוכרות פחות- הכוח בידיו. בנוסף, אנו מציעים עדכונים יומיים שוטפים על מבצעים במחלקות השונות עליהם ניתן להתעדכן בהתחברות פשוטה לקבוצת הוואטס אפ ולכל הנכסים הדיגיטליים שלנו". 

"מחסני השוק בשבילך"- מרכז ראשונים, הנחשול 30 ראשון לציון.
לאתר הרשת: https://www.mck.co.il/




רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן, אשר הוקמה לראשונה בשנת 1996 בעיר באר-שבע. הרשת מונה כיום 67 סניפים בפריסה ארצית מצפת ועד אילת ובמקביל, מפעילה אתר סחר מתקדם. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ וסניפיה הוסבו ל"מחסני השוק בשבילך"-בכך, הפכה לרשת שיווק מהגדולות והמובילות בארץ. 

רשת מחסני השוק, מפעילה מועדון לקוחות פעיל וחזק המונה למעלה מחצי מיליון לקוחות וכמו כן, מציעה כרטיס אשראי עצמאי wincard+ בשיתוף חברת max, המשלב הטבות כלליות ומבצעים בלעדיים למחזיקי הכרטיס.





קרדיט לצילומים:  מחלקת השיווק ברשת-התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה, נדיה היבא
                        צולם בהשקת סניף "מחסני השוק בשבילך" במרכז ראשונים בראשון לציון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"אנדרטה בתנועה" מופע ייחודי של היוצרת והמטפלת רוני ברנדשטטר

כולנו עדין תחת ההשפעה של אירועי אוקטובר הקשים הבלתי נשכחים שהיינו עדים להם. יש כאלו שהרגישו צורך להנציח את האירועים הקשים וכתבו שירים ולחנים...