יום שלישי, 4 ביוני 2024

עופר הקניון הגדול בפ"ת מתחדש בחנויות חדשות ועם מותגים בינלאומיים

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה, מרשת קניוני עופר, בבעלות מליסרון, הידוע כאחד הקניונים המובילים והגדולים בישראל, המשלב חווית קניות ובילוי, ישקיע כ- 65 מיליון ש"ח בשידרוג ושיפוץ הקניון וזאת כחלק ממהלך של התחדשות הקניון, שדרוג הנראות, החוויה והשבחת התמהיל.

העבודות לשדרוג נראות הקניון החלו בשיפוץ מתחם המזון המהיר אשר הסתיימו. המשך העבודות אשר צפויות להתחיל בהמשך השנה, יכללו בין היתר: החלפת ריצוף, החלפת תקרה, הכנסת מערכות חדשות, והרחבת חנויות קיימות.

עופר הקניון גדול בפתח תקוה צילום גדי סיירא
במסגרת השבחת התמהיל נפתחו ושודרגו חנויות רבות בקניון כאשר בשבועות הקרובים תושלם פתיחתן והתחדשותן של 7 חנויות נוספות של מותגים בינלאומים ומקומיים בהשקעה כוללת של כ- 53 מיליון ש"ח:

רשת ZARA פתחה את הסניף הגדול ביותר בישראל אשר הורחב משטח של 1,100 מ"ר ל- 3,500 מ"ר המתפרסים על פני קומה אחת. כמו כן, זארה תפעיל לראשונה בישראל קופות אוטומטיות במטרה להפחית את העומס בקופות. החנות עוצבה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של זארה הבינלאומית על ידי צוות בינוי של זארה, שהגיע במיוחד מספרד וחבר לצוות הבינוי הישראלי. לחנות הוזמנה קולקציה של למעלה מ-100,000 פריטים חלקם ייחודים המגיעים רק לכ-50 חנויות פרימיום של הרשת בעולם.

החנות כוללת מחלקת תינוקות (בייבי) היחידה בישראל ותכיל עשרות תאי הלבשה מאובזרים ומרווחים,בטכנלוגיה מתקדמת מאפשרת זיהוי של המוצרים שנלקחו לתאים. החנות החדשה תכיל מגוון קולקציות נרחבות לנשים, ילדים וגברים.

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה חנות ZARA קרדיט צילום גדי סיירא

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה חנות ZARA קרדיט צילום נדיה היבא

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה חנות ZARA קרדיט צילום נדיה היבא
מותג CALZEDONIA - חנות ראשונה בישראל למותג העולמי המציע אביזרי אופנה כמו: גרביים, גרביונים, טייצים, בגדי ים ועוד.

מותג ההלבשה התחתונה מאיטליה INTIMISSIMI - פותח חנות חמישית בישראל.

מותג האופנה RAZILI - פותח סניף חדש המאגד בתוכו את מיטב המעצבים הישראליים בשילוב מעצבים בינלאומיים. החנות החדשה בולטת בעיצוב הייחודי שלה ובנוסף לפרטי לבוש של מעצבים, מציעה אוסף של תכשיטים ייחודיים.

IMPRESS בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה צילום גדי סיירא

Original's בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה צילום גדי סיירא
רשת התכשיטים והשעונים IMPRESS - פותח סניף דגל של המותג הכולל מגוון רחב וייחודי של מותגי על ומותגי אופנה של שעונים ותכשיטים, המתחלפים בתדירות גבוהה.

רשת ההנעלה הבינלאומית ORIGINAL'S - משווקת נעלי נוחות ואופנה. הסניף החדש נפתח בהשקעה הנאמדת בכמיליון ש"ח, ומציע מגוון נעלי נוחות של מותגים מבוקשים מהשורה הראשונה בעולם, לנשים, גברים וילדים. החנות ממוקמת בקומת מסחר תחתונה.

מותג הטיפוח והאיפור המוביל NARS– פותח סניף דגל של המותג המציע מגוון נרחב ביותר של מוצרי איפור וטיפוח מהמובילים ביותר. המותג מתכתב עם אופנת עילית וסטייל ונחשב לאחד המותגים הנחשקים ביותר בעולם.

בנוסף, לאחרונה נפתח סניף דגל ראשון בישראל של מותג ההלבשה התחתונה הנחשק VICTORIA SECRET, בהשקעה של כ-5 מיליון, על פני שטח של כ-600 מ"ר בקומת המסחר התחתונה.

NARS בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה צילום גדי סיירא 

NARS בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה צילום גדי סיירא 
לדברי עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר: "עופר הקניון הגדול בפ"ת הוא קניון עוצמתי מהמובילים והגדולים בישראל, המספק חווית בילוי וקנייה איכותית, זאת הודות לתמהיל מדוייק והימצאותם של מגוון רב של מותגים בינלאומים ומקומיים נחשקים, לצד בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי לכל המשפחה תחת קורת גג אחת״. 

לדבריו: "אנו מתכוונים להמשיך ולהצעיד את עופר הקניון הגדול כאחד הקניונים המובילים בישראל על ידי המשך השבחתו ובכך להמשיך לספק לקהל המגיע אליו חווית בילוי וקנייה נעימה ומוצלחת ביותר".

לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול: "אנו שמחים על הבחירה של מותגים בינלאומיים ומקומיים לפתוח בקניון הגדול את חנות הדגל שלהם, דוגמת ZARA שבחרה לפתוח אצלנו את הסניף הגדול ביותר בישראל. אנו פועלים כל העת על מנת לחדש ולרענן בהתאם לצרכים ולטעמים המשתנים של קהל הלקוחות שלנו וממשיכים לקדם הכנסת מותגים חדשים ומבוקשים, מקומיים ובינלאומיים.״

רקע על עופר הקניון הגדול בפתח תקוה:
שנת ההקמה - 1999
מספר מבקרים יומי כ 25,000 אלף איש
מקומות חניה - 1850
שטחי מסחר נטו–40,000
שטחי משרדים נטו - 16,000
לקניון מספר רב של דרכי גישה:
נגישות לצירי תחבורה ראשיים– כביש ז'בוטינסקי וסמיכות לכביש 4 וכביש 5
מסוף אוטובוסים צמוד לקניון המשרת 51 קווי אוטובוס
תחנת רכבת קלה -הקו האדום R1 (תחנת בלינסון)
בעתיד: תחנת מטרו

עופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מרשת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. בקניון כ-220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם: נייקי, פוטלוקר, ברשקה, סטיב מאדן, מנגו, נאוטיקה, קולומביה, אדידס, פול אנד בר, פנדורה, סברובסקי, איי אופטיק, טימברלנד, ניין ווסט, אי דיגיטל , דה צ'ילדרנס פלייס, דיזל ועוד ועוד.

לקניון 12 מפלסי חניה עם 1,850 מקומות לרכבים, ומתחמי טעינה לרכבים חשמליים.

כמו כן המתחם כולל גם מגדל משרדים OFER TOWER ובו נמצא מלון מפואר מרשת Prima Link, רשות האוכלוסין וההגירה – משרד הפנים, 
PLACE HOLMES סניף גדול של רשת מכוני הכושר  , Regus - משרדים וירטואליים , מרחבי עבודה משותפים וחדר ישיבות - מאובזרים ועם שירות מלא, בית הרופאים שר״פ פלוס ועוד.

קרדיט לצילומים:  גדי סיירא - מאושר לשימוש בתמונות ללא תמורה, נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"אנדרטה בתנועה" מופע ייחודי של היוצרת והמטפלת רוני ברנדשטטר

כולנו עדין תחת ההשפעה של אירועי אוקטובר הקשים הבלתי נשכחים שהיינו עדים להם. יש כאלו שהרגישו צורך להנציח את האירועים הקשים וכתבו שירים ולחנים...