יום חמישי, 17 ביולי 2025

המותג GIGI סנטר השיק את דור העתיד של לימודי הקוסמטיקה בישראל

על חברת GIGI הישראלית שכולם כל כך אוהבים ושמוצריו נמצאים כמעט בכל בית בישראל בטוחה שכבר שמעתם,  אבל האם ידעתם שלמותג GIGI סנטר מרכז אקדמי המוביל את לימודי הקוסמטיקה בישראל שבמהלך השנים הפך למעצמה בתחום היופי עם הפצה ביותר מ-500,000 נקודות מכירה בכ-50 מדינות ברחבי העולם וגם לגאווה ישראלית?

לפני מספר ימים בקרתי באקדמיה של מותג GIGI סנטר שנמצאת בראשון לציון , כדי לשמוע מקרוב על הנעשה באקדמיה ועל דור העתיד של לימודי הקוסמטיקה המתקדמים בישראל.

האקדמיה של GIGI מכשירה דור של קוסמטיקאיות ישראליות והשבוע השיק שי אנג'ל- סמנכ"ל GIGI סנטר את דור העתיד של לימודי הקוסמטיקה. האקדמיה מתמחה בהכשרה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר בישראל, ומציעה תוכנית לימודים מלאה להכשרת קוסמטיקאיות מוסמכות, כולל תעודת הסמכה רשמית מטעם משרד העבודה - שהיא הגבוהה והמוערכת ביותר בענף.

צוות אקדמיית GIGI סנטר. צילום: אור גפן

המותג הישראלי GIGI סנטר השיק את דור העתיד של לימודי הקוסמטיקה בישראל
על האקדמיה של GIGI סנטר
האקדמיה מציעה קורס להכשרת קוסמטיקאיות שאורכו כשנה וארבעה חודשים, 628 שעות סה"כ, עפ"י כל דרישות משרד העבודה.

למעשה, האקדמיה של GIGI לקוסמטיקה היא הגוף המוביל בישראל להכשרת קוסמטיקאיות מקצועיות, ומשלבת מסורת של מצוינות, ידע קליני וחדשנות עם יותר מ-60 שנות ניסיון בינלאומי של מותג GIGI LABORATORIES . האקדמיה מציבה סטנדרט חדש לחינוך מקצועי ומעמידה במרכז עשייתה את הכשרת הדור הבא של הקוסמטיקאיות בתעשיית היופי והאסתטיקה המתקדמת.

האקדמיה צמחה מתוך חזון - לקחת את הטיפול הבסיסי ולהפוך אותו לנפלא, עם דגש על מקצועיות, איכות ואחריות. הערכים שמנחים את פעילות האקדמיה כוללים אחריות לבריאות ולסביבה, פיתוח מוצרי קוסמטיקה נקיים ובטוחים לשימוש, ושמירה על קשר רציף עם קוסמטיקאיות בשטח לצורך פיתוח פתרונות חדשניים ומתקדמים.

שי אנג'ל - סמנכ"ל GIGI סנטר. צילום: אור גפן

תוכנית ההכשרה כוללת מקצועות תשתית של מיקרוביולוגיה, אנטומיה, דרמטולוגיה, תזונה וכימיה ומקצועות ליבה של חומרים ותכשירים, טכנולוגיות, תהליכים בטיפול וטיפול בשיער והסרתו. המרצות באקדמיה מנוסות ומקצועיות, עם נסיון מקצועי בפועל. השיעורים מגוונים ומשלבים תאוריה ופרקטיקה. הצוות באקדמיה אמון על תרבות של אמון, כבוד הדדי וחתירה משותפת ליעדים.

הייחוד של GIGI CENTER טמון לא רק בהעברת הידע התיאורטי והמעשי, אלא גם בדגש רב על הכשרה אמיתית שמכינה את הבוגרות לשוק העבודה ולפתיחת קליניקה מצליחה. מעבר להיבט המקצועי, מושם דגש על כלים שיווקיים, ניהוליים ותדמיתיים שמסייעים לבוגרות האקדמיה לבנות מותג אישי ולעבוד כעצמאיות בעולם הקוסמטיקה.

חשוב לדעת כי מערכת היחסים עם הסטודנטיות לא מסתיימת בתום הלימודים - GIGI ממשיכה ללוות את הבוגרות גם לאחר ההסמכה, ומעניקה תמיכה מקצועית, עסקית ומיתוגית כחלק מהקשר ארוך הטווח עם הקהילה שנבנתה סביבה. האקדמיה מציעה לבוגרות סרטוני מיתוג ויצירת תדמית, השתתפות בתוכניות פריים טיים ואירוח, אקססוריז ללקוחות, ארונות תצוגה, כנסים והעשרה.

הדור הבא של  קוסמטיקאיות העתיד בכיתת לימוד ב GIGI סנטר. צילום: אור גפן

מיהן הנשים המגיעות ללמוד באקדמיה?
קהל הנשים מגוון. נשים צעירות בגילאי 20-30 הנמצאות בתחילת דרכן המקצועית, לצד נשים בתהליכי הסבה מקריירות שונות במשק, או כאלה שכבר עוסקות בתחומי האסתטיקה כמו עיצוב גבות, בניית ציפורניים ואיפור - ומבקשות להרחיב את תחום ההתמחות שלהן.

מדוע לבחור ללמוד קוסמטיקה כיום? 
שי אנג'ל סמנכ"ל החברה הסביר זאת היטב. ענף הקוסמטיקה בישראל נמצא בצמיחה חסרת תקדים. מדובר בתחום שמגלגל מיליארדי שקלים מדי שנה, עם ביקוש הולך וגדל מצד הקהל הרחב ומודעות הולכת ועמוקה לחשיבות של טיפוח מקצועי. זוהי תעשייה שמציעה קריירה יציבה, עצמאית, רווחית ומלאת סיפוק - בשילוב עם טכנולוגיות מתקדמות, חומרים פעילים חדשניים ויכולות טיפוליות מוכחות לשיפור מראה העור.

מי שבוחרת ללמוד קוסמטיקה כיום מצטרפת למקצוע חיוני, מתפתח ומוערך - כזה המאפשר לבנות קריירה גמישה, יצירתית ומותאמת לאורח החיים המודרני.

שי אנג'ל עם מלכת היופי רווית אסף, שהגיעה לאירוע מיד אחרי שהורידה את הגבס
אחרי שנפצעה ברגלה. צילום: אור גפן

מדוע לבחור באקדמיה של GIGI ? 

האקדמיה מעניקה לתלמידות יתרון תחרותי אמיתי בזכות המוניטין הבינלאומי של המותג, החדשנות הטכנולוגית, סגל ההוראה המנוסה, והליווי המקיף הניתן במהלך הלימודים וגם לאחריהם. זהו המקום האידיאלי למי שמבקשת לא רק תעודה - אלא מקצוע לחיים.


על המותג GIGIהמותג האהוב מציג היסטוריה של מצוינות מתחילת דרכו. הוא הוקם בשנות ה-50 על ידי אליעזר לנדאו ז"ל, שגיבש חזון ייחודי ליצירת יופי מחומרים איכותיים. כבר מההתחלה חרתה החברה על דגלה את התשוקה לפתח מוצרים חדשניים ומפנקים, שנועדו לעזור לנשים להרגיש טוב עם עצמן. גישה זו הפכה לחלק מה-DNA של GIGI וממשיכה להניע את החברה גם כיום - תוך הבנה מעמיקה של צרכי העור המודרניים ופיתוח חומרים וטכנולוגיות מתקדמות לטיפוח העור.


תהליך הייצור של מוצרי GIGI מתבצע בישראל, במפעל עצמאי בעיר נתיבות, תחת סטנדרטים פרמצבטיים מחמירים ברמה של ייצור תרופות - מה שמבדל את GIGI מכל מתחרה אחר בתעשייה.
מוצרי טיפוח של המותג GIGI. צילום: נדיה היבא
מוצרי GIGI מתבצעים בישראל, במפעל עצמאי בעיר נתיבות. צילום: נדיה היבא
מוצרי GIGI כחול לבן. צילום: נדיה היבא
מוצרי הדגל של החברה פותחו תוך שיתוף פעולה עם קבוצות מחקר קליניות, נבחנו בסטנדרטים גבוהים של יעילות ונרשמו כפטנטים ייחודיים. רבים מהמוצרים אף זכו בפרסים בינלאומיים בתחרויות השוואה של קטגוריות מובילות בתעשייה.

למידע נוסף והרשמה gigicenter.co.il
כתובת: רחוב סחרוב 19, ראשון לציון

קרדיט לצילומים: אור גפן - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה, נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

המותג GIGI סנטר השיק את דור העתיד של לימודי הקוסמטיקה בישראל

על חברת GIGI הישראלית שכולם כל כך אוהבים ושמוצריו נמצאים כמעט בכל בית בישראל בטוחה שכבר שמעתם,  אבל האם ידעתם שלמותג GIGI סנטר מרכז אקדמי המ...