יום רביעי, 25 במרץ 2020

דיטה DITA משקפי שמש וראייה - אאוטפיט הכרחי להופעה שיקית - קולקציית אביב-קיץ 2020

בשנים הארונות כולם כבר מבינים - נשים וגברים כאחד שמשקפיים, שמש וראייה,  הפכו  מזמן ליותר מאביזר פונקציונאלי לראייה או הגנה מפני קרינת השמש, אלא גם פריט חובה אופנתי שמכתיב טרנדים ומהווה אאוטפיט הכרחי שישדרג כל הופעה לעכשווית ואופנתית. 

כאלה הם המשקפיים של המותג האמריקאי DITA.
כשרואים את המשקפיים של דיטה, המיובאים לארץ על ידי חברת דיוק אופטיקס, מבינים מיד מהן איכות ויוקרה. 


2_Senator_Ravitte. צילום יחצ
1_Telemaker צילום יחצ
בהשראת דורות של אומנים ובעלי מלאכה קלאסיים, מעוצבים משקפי השמש ומסגרות הראייה של דיטה במעין מיזוג של מזרח ומערב בהרמוניה מושלמת של יופי ואיכות. בין אם מדובר במסגרות קלאסיות ואלגנטיות או במסגרות הוריקן טרנדיות, כל מסגרת של דיטה מיוצרת ביפן בעבודת יד מוקפדת ובשימוש בחומרים באיכות הגבוהה ביותר- טיטניום, זהב 18K, זהב לבן ואצטט יפני. 

בשנת 2020 ולאחר 39 חודשי פיתוח, תושק קולקציית DITA EPILUXURY אשר מציבה לענף האופטיקה העולמי רף חדש בתחומי העיצוב, החדשנות והאיכות עם מסגרות המורכבות מלמעלה מ 49 חלקים שונים ומאפשרות ורסטיליות מלאה בהחלפת המוטות והעדשות.

את המשקפיים של המותג DITA ניתן להשיג בחנויות המובחרות


3_MachEight. צילום יחצ
4_Kader_Telemaker. צילום יחצ
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו למצוא אותי גם ב: 
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

המותג היוקרתי JACK KUBA יוצא בקמפיין להשקת בגדי ים מחטבים

המותג היוקרתיJACK KUBA יוצא השבוע בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית בגדי הים המחטבים לקיץ 24 . הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 1 מיליון ₪ והוא ...