יום שני, 6 במאי 2019

חברת כרמית מרחיבה את סדרת Panini ומשיקה סדרת קרקרים אפויים ב- 3 טעמים חדשים - סלק, גזר וקייל

חברת כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, מרחיבה את ליין מוצרי תחליפי הלחם בסגנון איטלקי איכותי ועשיר בטעמים - Panini - פניני (לחם בית באיטלקית). ומשיקה, סדרת קרקרים חדשנית הכוללים שלושה מוצרים העשויים מירקות בטעמים של: סלק, גזר וקייל, על בסיס קמח שיפון מלא. 

הקרקרים ללא כולסטרול וללא חומרים משמרים. ההשקעה במהלך ובפיתוח נאמד בכ- 1.2 מיליון ₪.

הקרקרים החדשים העשויים מירקות, בעלי טעמים מיוחדים ונראות צבעונית מרהיבה המקשטת כל שולחן אירוח.

סדרת המוצרים החדשה, מספקת פתרונות מגוונים וטעימים, הן כתחליף ללחם והן כהצעה לאירוח מושלם ובנוסף, תיתן מענה לכל אותן ארוחות קטנות, והפסקות במהלך היום, האריזה נוחה ומתאימה גם לנשיאה בתיק לכל טיול או פיקניק.


שרון קונסטנטיני מנהלת השיווק של חברת כרמית: "השקת הקרקרים והרחבת המותג פניני הינה חלק מהאסטרטגיה של חברת כרמית לפתח ולהרחיב את ליין מוצרי ה- "Better for you" מבחינה תזונתית לצרכן ובהתאם למגמת הבריאות אשר תופסת תאוצה בעולם ובארץ".


חברת כרמית משיקה סדרת קרקרים עם ירקות המחיר 6.90 שח
צילום סטודיו כרמית
המחיר למארז: 6.90 ₪. 
בהכשר מהודר של ווסטהיים. 
ניתן להשיג בכל רשתות המזון המובילות.

סדרת הקרקרים בירקות יצטרפו לסדרה הקיימת הכוללת: קרקר דגנים, ב- 5 טעמים ותוספות: קלאסי בתוספת שומשום, קרקר בתוספת זיתים ושום, קרקר בתוספת צ'ילי פיקנטי, קרקר עם תערובת תבלינים וקרקר עם עגבניות ובזיליקום, קרקר דגנים ארוז באריזה נוחה ויעילה לטובת שמירה על טריות.

כרמית תעשיות הינה חברה יצרנית ויצואנית המתמחה בארץ ובעולם במוצרי Better for you ו Free from . החברה שחקן משמעותי עולם של מוצרים ללא גלוטן, ללא חלב, מופחת סוכר ועוד.
החברה הינה חברה וותיקה ומנוסה השמה דגש על מחקר ופיתוח תוך התאמה של מגוון המוצרים לדרישות השוק ולטעם הצרכנים.

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

המותג היוקרתי JACK KUBA יוצא בקמפיין להשקת בגדי ים מחטבים

המותג היוקרתיJACK KUBA יוצא השבוע בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית בגדי הים המחטבים לקיץ 24 . הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 1 מיליון ₪ והוא ...