יום רביעי, 22 במאי 2019

סוכריות סקיטלס מוותרות על הקשת למען חודש הגאווה ומשיקה מהדורה בלעדית ומוגבלת בצבע מפתיע במיוחד

כחלק ממהלך גלובאלי של מותג סקיטלס לתמיכה בקהילה הגאה, חברת מרס ישראל נרתמת לחודש הגאווה בתל אביב ברוח ערכי האחדות וקבלת האחר.

סוכריות סקיטלס,הידועות בטעמי הפירות ובצבעוניות החצופה שלהן, יפתיעו במהדורה מוגבלת שתכלול לוק חדש לגמרי. 

סוכריות סקיטלס - מהדורה מוגבלת לחודש הגאווה. צילום: נדיה היבא
סוכריות סקיטלס - מהדורה מוגבלת לחודש הגאווה. צילום: נדיה היבא
המהפך המעניין יסיר את הגוונים הבועטים של הסקיטלס, ויהפוך אותן ללבנות לחלוטין!

בנוסף לסוכריות עצמן, גם האריזה והלוגו של סקיטלס יזכו לשינוי לצבע הלבן - והכל במטרה לחזק את המסר שישנה רק קשת צבעים אחת הראויה לעמוד במרכז הבמה- והיא קשת דגל הגאווה.

"סקיטלס לבן" יימכר במהדורה מוגבלת ובלעדית ברשת "סופר יודה" בלבד. 
חלונות הראווה של הרשת יקושטו באווירת סקיטלס והמוכרנים בחנויות ילבשו את החולצות הממותגות של "סקיטלס לבן" כדי להפיץ את רוח השיוויון.

המהדורה המוגבלת של "סקיטלס לבן" יימכר ב"סופר יודה" במהלך החודשים מאי-יוני בנוסף לשיתוף פעולה ייזום עם ארגון הלהט"ב "זותי" אשר יתבטא במשאית משותפת בתהלוכת מצעד הגאווה שיתקיים ב 14 ביוני.

ממרס ישראל נמסר: "כדי לתת במה לקשת החשובה באמת של צבעי הגאווה, אנו מוותרים על צבעוניות הקשת אשר מזוהה עם המותג. אנחנו מאמינים במסר של אחדות, ללא כל הבדל דת, צבע,מין ומגדר - ובהתאם לכך יצרנו סקיטלס לבנות ששונות בטעמן וזהות בצבען הלבן. אנו נתרום חלק מהכנסות הפרויקט לארגון הנוער הגאה 'איגי' ונמשיך להוביל מסר לגיוון, קבלה, חופש וכיף".

סוכריות סקיטלס - מהדורה מוגבלת לחודש הגאווה. צילום: נדיה היבא
סוכריות סקיטלס - מוותרים על נציבעוניות לקראת  חודש הגאווה. צילום: יחצ
מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים. עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VAמרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.

ערכה וצילמה: נדיה היבא

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

המותג היוקרתי JACK KUBA יוצא בקמפיין להשקת בגדי ים מחטבים

המותג היוקרתיJACK KUBA יוצא השבוע בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית בגדי הים המחטבים לקיץ 24 . הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 1 מיליון ₪ והוא ...