יום חמישי, 16 במאי 2019

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות גאה להציג: " יום המוזיאונים הבינלאומי "

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות מזמין את הקהל לחגוג את יום המוזיאונים הבינלאומי ולבקר ללא עלות במוזיאון. המוזיאון יפתח את שעריו בשעה 10:00.

בשעה 13:00 יתקיים שיח גלריה בתערוכות המוזיאון: התערוכה הפעילה לכל המשפחה "מאחורי קירות המוזיאון" ותערוכת הקבע של נחום גוטמן "נופים נעלמים ומפות נסתרות". ההשתתפות בשיח הגלריה היא ללא עלות ואין צורך בהרשמה מראש.


יום ה', ה-23 במאי
 שיח הגלריה יתקיים בין השעות 13:00 עד 14:00.
כניסה חינם ושיח גלריה לקהל הרחב

שיח גלריה במוזיאון נחום גוטמן ליום המוזיאונים. צילום נועה שטיינר  (1)
שיח גלריה במוזיאון נחום גוטמן ליום המוזיאונים. צילום נועה שטיינר  (1)

"נופים נסתרים ומפות נעלמות" מציגה עבודות של נחום גוטמן שטרם הוצגו בציבור, ונחשפים פרטים חדשים על יצירתו ועל מקומה של שכונת נווה שאנן בביוגרפיה שלו. 

התערוכה מעוצבת ברוח עכשווית ובשפה ויזואלית מעודכנת ומפגישה בין עיצוב עכשווי לקלאסיקה של נחום גוטמן. 

לצורך התערוכה שוחזרו תצלומי אוויר גרמניים בני מאה שנה, הוצאו ממחסני מרכז מיפוי ישראל מפות מנדטוריות, נערכו סרטוני וידאו בהשראת יצירותיו של גוטמן, ורחפנים נשלחו לצלם את תל-אביב ממבט על. האמן הצעיר דוד דובשני, אייר עבור התערוכה סדרת איורים בהשארת הסיפור "תחרות שחייה" (שכתב בנימין תמוז), המתאר את קץ תקופת בתי הבאר שגוטמן הרבה לצייר.

"מאחורי קירות המוזיאון" מציגה את המתרחש מאחורי קירות מוזיאון לאמנות ומעוצבת ברוח עולם ה DIY - עשה זאת בעצמך - שמאפשר עצמאות, למידה, התנסות ויצירה. בתערוכה מיוחדת זו יכולים המבקרים ליצור בעצמם יצירות אמנות ולאצור תערוכות בחלל התצוגה, ולהתנסות בשלבים השונים של הכנת תערוכה במוזיאון. כל אחת מתחנות התערוכה מציעה מידע, פעילות, התבוננות והנאה. הצבעים שנבחרו לעיצוב התערוכה הם צבעי יסוד, והחומרים שנבחרו הם קרטון, עץ ונייר.

חזית המוזאון - האגף החדש - צילום רן ארדה 

את ההשראה לתערוכה שאבו יוצרות התערוכה, האוצרות מוניקה לביא ומאיה קשביץ והמעצבות רוני עזגד וענת לוי מיצירותיו של נחום גוטמן. כל תחנה מוקדשת ליצירה או יצירות נבחרות, וכל תחנה מאירה צד מעולם המוזיאונים: מהו חדר תצוגה? מהי תערוכה? מהו אוסף? מה עושה רשם? מה היא מלאכתו של האוצר?

שעות פתיחת המוזיאון:
יום א': סגור
ב'-ה': 10:00 - 16:00
ו': 10:00 - 14:00
שבת: 10:00 - 15:00

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, שמעון רוקח 21 נווה צדק ת"א | טלפון: 03-5161970

עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/gutmanartmuseum
אתר הבית של המוזיאון: http://www.gutmanmuseum.co.il

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

המותג היוקרתי JACK KUBA יוצא בקמפיין להשקת בגדי ים מחטבים

המותג היוקרתיJACK KUBA יוצא השבוע בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית בגדי הים המחטבים לקיץ 24 . הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 1 מיליון ₪ והוא ...