יום שבת, 9 במרץ 2019

אפליקציית המשלוחים החדשה Wolt מאפשרת לשלוח חבילות מתוקים מפנקות שיהפכו אתכם לכוכבים של חג הפורים

בחירת משלוח מנות מפנק ליקירינו בחג הפורים תמיד היה עניין מורכב. בכל שנה אנחנו מוצאים את עצמו שוברים את הראש מה לקנות לאמא, לחמות או איך לצלוח את משחק הגמד-ענק בעבודה. 

אנחנו הולכים לסופר, בוחרים מוצרים, מוציאים סכום לא קטן, אורזים חבילה וחושבים איך לשלוח אותה. אפשרות נוספת היא לשלוח ליקירנו משלוח מנות גנרי ומוכן, ללא מחשבה, מרשתות שיווק שונות.

החג הזה - תחשבו מחוץ לקופסא!
כניסה לאפליקציה של Wolt,תאפשר לכם לשלוח משלוח מנות טעים, מרשים ומהיר שיהפוך את מצווה הנתינה ליותר מתוקה.


משלוח מנות של Sweet Box. מחיר 85 ₪. להשיג דרך אפליקציית המשלוחים של Wolt.
צילום אסף קרלה

בין עשרות המסעדות הפועלות בשיתוף עם Wolt, ניתן לשלוח משלוח מנות מתוק במיוחד מ-Sweet Box, קונדיטוריה תל-אביבית המתמחה בסגנון אפייה אמריקאי קלאסי, מציעה חבילות בסגנון בייקשופ אמריקאי אמיתי שיתאימו מאוד כמשלוח מנות 'מחוץ לקופסא'. המארז המעוצב בקווים נקיים ונעימים, מעידים על טיב הפינוקים שבפנים. כל קופסא מציעה מאפים טריים ומגוונים בעבודת יד, על פי סגנון לבחירה ונותנת מענה גם לטבעונים בינינו, שבדרך כלל לא זוכים להתייחסות.

מארז מ-Sweet Box כולל: עוגת קראק פאי, עוגיית מונסטר, 4 אוזני המן בטעמים שונים (M&M, שוקולד לבן פקאן, ריזס, פרג קלאסי). מחיר: 85 ₪.

בית הקפה La Gatreie, המציע וורסיות שונות לקרואסונים פריכים בשילובי נקניקים, ביצים וגבינות היוצרים משחק עדין בין מתיקות למלוח, מתחדש גם הוא לקראת חג הפורים במארזי משלוחי מנות מיוחדים ומפנקים.
מארז גדולמ-La Gatreieכולל: 7 אזני המן, 2 מיני טארט (פקאן/שקדים/מלך/לוז), 3 שבלולים קרם פטיסייר, שוקולד/צימוקים, פאושוקולה, קרואסון שקדים. מחיר: 120 ₪.


משלוח מנות קטן של La Gatreie. מחיר 69 ₪. להשיג דרך אפליקציית המשלוחים של Wolt.
צילום אסף קרלה

באמצעות אפליקציית המשלוחים Wolt ניתן להזמין מ-Sweet Box ומ-La Gaterie משלוחים של קופסאות מלאות בשלל מאפים כמשלוח מנות מפנק, לבית או למשרד. אפליקציית Wolt, פועלת כרגע ביפו ומרכז תל אביב ומאפשרת הזמנת משלוחים ממסעדות שעד עכשיו יכולנו רק לחלום על משלוח מהן.

להשיג דרך אפליקציית המשלוחים Wolt.
**מחיר משלוח משתנה בהתאם למרחק.

WOLT היא אפליקציה שפותחה בהלסינקי והיא פועלת כבר ב-12 ערים בעולם, ביניהן בודפשט, קופנהגן, אתונה, ורשה ופראג. את המשלוחים בתל אביב השיקו ממש בימים האחרונים והם פועלים על בסיס הזמנות מהאפליקציה שמאפשרת לכם, לאחר הרשמה, לעשות הזמנה ממספר לא קטן של בתי אוכל בתל אביב שעד היום כאמור, לא סיפקו שירות משלוחים.

חג פורים שמח ומבדח!!!

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

חטיף חלבון חדש H24 Achieve של חברת הרבלייף

חברת הרבלייף, מובילה בתחום התזונה ואורח החיים הבריא, משיקה חטיף חלבון חדש:H24 Achieve מתוך סדרת הספורט החדשה Herbalife24. חטיף החלבון החדש H...