יום חמישי, 7 במרץ 2019

"לחיות את הרגע" של לינדה מזרחי

חדש על מדפי הספרים: הסופרת לינדה מזרחי משיקה את ספרה השישי: "לחיות את הרגע".
לאוהבי הרומן הרומנטי  מלאי המתח מעולם הפשע!!!

לא נרדמתי כל הלילה עד שסיימתי לקרוא את הספר עד סופו.

..."נצמדתי לדלת. לא ידעתי מה להגיד לו. קשה היה לי להודות בזה בקול רם. אולי במעשים? כן, לעזאזל עם הכול - התכוונתי להראות לו במעשים. הלב שלי דהר. קארין תורידי את החולצה, אמרתי לעצמי. קדימה, תעשי את זה. אלוהים ישמור, רעדתי, הורדתי את החולצה. זה ברור מספיק? שאלתי. הוא נעמד והסתכל עלי, הצלחתי להפתיעה אותו, גם את עצמי. התחלתי להתחרט. מה עשיתי? רציתי לשכב איתו? רציתי להיות עוד אחת מאלף? ..."

לחיות את הרגע - כריכה קידמית

לינדה מזרחי, הבעלים של הוצאת אדל-יהלומים וסופרת מצליחה בעצמה, מוציאה בימים אלה רומן חדש. "לחיות את הרגע" הוא רומן מתח אשר לוקח את הקורא למסע במעמקי עולם הפשע, חושף אותו לתככים, למזימות ולחיים נטולי פחד שיש להם רק מטרה אחת לחיות את הרגע ולנצל אותו עד תום.

לספר זה קדמו הספרים טרילוגיית גולד: תפסתי אותך, עכשיו תורי, לקחת סיכון, והספרים בין המילים ובטווח הסכנה. כל ספריה של לינדה מזרחי כיכבו ברשימות רבי המכר במקומות הראשונים וזכו להצלחה רבה בקרב הקוראים.

קצת על גיבורי הספר החדש:
קארין - אירוסין לגבר המושלם, לימודים לתואר בהוראה ומשפחה תומכת ואוהבת – החיים שלי מתוכננים עד לפרט האחרון, ואני על הדרך הבטוחה לקראת הגשמת הייעוד שלי. עד שיום אחד העתיד הבהיר שלי מתענן וברקים חוצים את השמיים כשעבריינים מאיימים על אבי ועל העסק המשפחתי שלנו. נחושה לעזור, אני נכנסת בעיניים פקוחות לרווחה היישר לגוב האריות.

רפי - אין לי אשליות, אני יודע שלא אמות מזקנה ולכן אני חי את הרגע. מנסים להרוג אותי, המשטרה יושבת לי על הזנב, והדבר האחרון שאני צריך הוא הסחת דעת בדמותה של נערה יפהפייה, מתוקה ותמימה כמו קארין, שבאה לחפש אצלי עבודה ובמקום להגיד לה להסתובב ולצאת מהמשרד שלי העסקתי אותה. היא לא מתאימה למקום הזה, היא מתכון בטוח לצרות ואם כל זה לא מספיק, היא גם מאורסת לגבר אחר.

לינדה מזרחי בהשקת ספרה החדש

מספר עמודים: 401
הוצאה לאור יהלומים
עיצוב כריכה: סטודיו לב ארי
מחיר מומלץ לצרכן: 98 ₪
להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

תכירו את הרכיב המשמעותי במוצרי אנטי אייג'ינג: "הפפטידים" וכיצד הוא קשור לקולגן

הזדקנות ידועה כתהליך טבעי ובלתי נמנע, היא מתרחשת לאורך חיינו (מלידה ועד מוות) בכל איברי גופנו ובאה לידי ביטוי גם בשינויים במראה העור ובמבנה...