יום חמישי, 4 ביוני 2020

ריטר ספורט (Ritter Sport) משיק מהדורת קיץ מיוחדת: "מסביב לעולם" - 3 טעמים אקזוטיים

בתקופה בה אי אפשר לנסוע לטעום עולם, מותג שוקולד הפרימיום ריטר ספורט (Ritter Sport) מביא את טעמי העולם אלינו ומשיק מהדורת קיץ מיוחדת ומוגבלת: "מסביב לעולם" – 3 טעמים חדשים, אקזוטיים, מרעננים ונהדרים:

Hula Hula: שוקולד חלב מעולה במילוי קרם קוקוס, וופל פריך במילוי קרם קוקוס, בהשראת חופי הוואי.

:Buenos D'ias שוקולד לבן מעולה במילוי קרם פסיפלורה מנגו ושבבי פסיפלורה ומנגו, בהשראת יערות קוסטה ריקה.

Marhaba: שוקולד חלב מעולה במילוי קרם בטעם יוגורט, שברי אגוזי לוז ושבבי דבש קריספיים, בהשראת מדבריות מרוקו.

השוקולדים החדשים במהדורת הקיץ המוגבלת "מסביב לעולם" של ריטר ספורט מצטרפים לסדרות המיוחדות והמגוונות של המותג הידוע בעיצובו המיוחד – טבלאות מרובעות באריזות צבעוניות ובקולקציה המשובחת המונה מספר סדרות:

הסדרה הצבעונית: שוקולד מריר מעולה ממולא מרציפן, שוקולד חלב מעולה עם שברי אגוזים, שוקולד חלב מעולה עם צימוקים ואגוזי לוז, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם פרלין, שוקולד חלב מעולה ממולא מוס קקאו, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם קוקוס וחלב, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם קרמל, שוקולד חלב מעולה ממלא קרם קקאו פתיתי אורז וופל פריך ושוקולד מריר מעולה ממלא בשקדים ותפוז.

סדרת האגוזים השלמים: שוקולד חלב מעולה עם אגוזי לוז שלמים, שוקולד מריר מעוולה עם אגוזי לוז שלמים ושוקולד חלב מעולה עם שקדים שלמים.

סדרת הקקאו שעשויה מפולי קקאו בר קיימא: שוקולד חלב מריר 55% מוצקי קקאו, שוקולד מריר עדין 61% מוצקי קקאו ושוקולד מריר מעולה 74% מוצקי קקאו.

ריטר ספורט - מהדורת קיץ 2020 מסביב לעולם ( צילום Ritter Sport)
מחיר והיכן ניתן להשיג: 
את 3 הטעמים החדשים בסדרת "מסביב לעולם" של שוקולד הפרימיום ריטר ספורט כמו גם את כל הטעמים הוותיקים של המותג, ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות במחיר של 8.9 ₪.

שוקולד ריטר ספורט מגיע באריזה צבעונית ומעוצבת המשתנה בהתאם לטעם השוקולד, כל אריזה מכילה 100 גרם מהשוקולד המעולה. טבלאות השוקולד של ריטר ספורט הינן כשרות בהשגחת רבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

שוקולד Ritter Sportמיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא, שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים למעלה מ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל - www.l-s.co.il ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישו שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.