יום חמישי, 4 ביוני 2020

רשת "אופטיקה בליסימה" משיקה את קולקציית קיץ 2020 עם מותגים חדשים בינלאומיים

משקפי שמש הם כבר מזמן לא רק פריט פונקציונאלי וחובה לימי הקיץ בשמש, אלא אאוטפיט שנועד להשלים את המראה הטרנדי והלוק הייחודי,  וליצור רושם שקשה להתעלם ממנו במיוחד כשמדובר במשקפי שמש או במשקפי ראייה ממותגים, ייחודיים ואיכותיים.

אני באופן אישי, מרכיבה משקפי שמש בכל ימות ועונות השנה, ואוהבת מאוד להחליף ולהתחדש במשקפיים מדגמים שונים, גוונים וצורות, במיוחד להתחדש בקולקציות המתחדשות של המותגים, כי זה משנה בקלות את הלוק שלי, ומוסיף מאוד לאוטפיט.

בערב כשאני יוצאת לבילוי או לאירוע אני נוהגת להחליף גם את משקפי הראייה למשקפיים במראה יותר אופנתי, או יותר דרמתי, כך אני מתאימה את הלוק שלי לאוטפיט של אותו הערב.


rewop לרשת אופטיקה בליסימה.
רשת "אופטיקה בליסימה",פותחת את קיץ 2020 עם קבלת זיכיונות בלעדיים לחמישה מותגים בינלאומיים חדשים שיחזקו את מעמדה בשוק המשקפיים בישראל ויעניקו לה בידול אופנתי מול רשתות המשקפיים בשוק המקומי. 

הקולקציות ישווקו בכל סניפי הרשת ובאתר הבית www.belisima.co.il:


rewop milano צילום אייל קרן 1250 ש כעת במבצע 600 ש להשיג ברשת אופטיקה בליסימה
המותגים הבינלאומיים החדשים ברשת אופטיקה בליסימה:

Eyefunc - מותג הולנדי למשקפי ראייה, קלות משקל.המסגרות מאופיינות בדגמים מתכתיים בשילוב גומי חזק במיוחד ועם זאת רך וגמיש. הודות לאיכות החומר הוא מעצב את עצמו ומקבל את מסגרת הראש .

FREELAND– מותג ספרדי המגיע אלינו היישר מברצלונה הקסומה, המותג צעיר ובועט, מציע מגוון מסגרות ראיה ומשקפי שמש במגוון צבעים קיציים.

REWOP MILANO – מותג איטלקי מחתרתי למשקפי שמש, לקהל צרכנים צעיר שמחפש משקפיים מיוחדים, רעננים, נמרצים וחזקים. הוא מאופיין בעיצובים עכשוויים עם זגוגיות צבעוניות חצי שקופות. המותג נחשב לאהוד במיוחד בקרב בלוגרים, דוגמניות ועורכי אופנה.

LITHE –מסגרות ראיה בעיצוב גרמני אסתטיות וקלות עשויות טיטניום גמישות מאוד, חזקות וידידותיות בעלות פרופורציה טובה. ההתאמה האנטומית מושלמת לפנים. המותג משלב בצורה מושלמת בין חומר ועיצוב, התוצאה היא משהו חדשני ומעורר השראה.

BETTY BARCLA - נחשב לאחד ממותגי האופנה המובילים בגרמניה. בקולקצייה משקפי ראייה בהשראת אורח החיים האטרקטיבי המגלם סטנדרטים גבוהים, תחכום מסוגנן ומומחיות אופנה.


רשת "אופטיקה בליסימה"  משיקה את קולקציית  קיץ 2020 עם מותגים חדשים בינלאומיים
כל הדגמים  של המותגים החדשים יוצגו בכל סניפי רשת "אופטיקה בליסימה" בימים אלו וכן באתר החברה
www.belisima.co.il

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.