אצלנו בבית אין ארוחה שבה לא תמצאו בין סוגי הסלטים השונים והצבעוניים גם קערית עם טחינה אדומה או ירוקה על השולחן. זה סוג של ממרח שכל בני המשפחה מאוד אוהבים ולא מוותרים עליה בשום ארוחה. אפילו בארוחת שבת לא מוותרים על סלט חסה עשיר שכולו נוטף רוטב טחינה ירוק עם המון שום ולימון.
את הטחינה אני מכינה עם: קוביות קרח ומים קרים עד לסמיכות הרצויה שבני הבית אוהבים, ומוסיפה (לפי הטעם אין לי ממש כמויות) מלח, פלפל שחור, פפריקה אדומה מתוקה (אפשר חריפה למי שאוהב), מיץ מלימון טרי (מקפידה שלא יפלו חרצנים לרוטב הטחינה), שום טרי כתוש וגם כוסברה או פטרוזיליה קצוצה, ומערבבת היטב הכל יחד - כך מתקבל מעדן טחינה שבדרך כלל מנגבים עד הסוף.
חברת "אחוה" משיקה טחינה גולמית חדשה: טחינה מסורתית. צילום: נדיה היבא |
חברת "אחוה" משיקה טחינה גולמית חדשה: טחינה מסורתית. צילום: נדיה היבא |
הטחינה החדשה בעלת מליחות מעודנת, מיוצרת מ-100% שומשום טבעי בטחינה דקה ובמרקם עדין וקטיפתי אופייני. הטחינה המסורתית ללא גלוטן, עשירה בסידן, סיבים תזונתיים וחלבון, תשווק לצד טחינה אחוה שהינה טבעית ללא מלח, טחינה גולמית מלאה וטחינה אורגנית. מרקם הטחינה עדין והיא מומלצת לשימוש בצורתה הגולמית או בתוספת מים ולימון לפי הטעם.
על פי סקר חדש שפורסם (ד"ר חזי גור מזרחי, המכון לחקר הקמעונאות), בישראל מוערך שוק הטחינה הגולמית ביותר מ-200 מיליון שקל בשנה, כולל המוצרים המשלימים והפרימיום. למעלה מ-13 מיליון אריזות נמכרות מדי שנה, כשמובילת השוק היא "אחוה", עם נתח שוק של 29.3%. על פי הדו"ח, שבדק מהו מותג הטחינה הזול בישראל, טחינה אחוה מובילה בשוק המקומי, עם היצע רחב של מוצרים שמתאימים לכלל האוכלוסייה. "התגובה החיובית מצד הצרכנים מראה כי קיימת פתיחות גדולה לחדשנות בתחום הטחינה, וכי צרכנים מוכנים להשקיע במוצרים שמספקים חוויה קולינרית עשירה יותר", לדברי ד"ר גור מזרחי.
טחינה חדשה לחברת אחוה - טחינה מסורתית צילום יעל האן |
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.