יום שני, 18 ביולי 2022

גרופר Growper משקה מוגז טבעי ואורגני הלהיט החדש לקיץ

להיט חדש על המדפים: גרופר - משקה מוגז, טבעי ואורגני הראשון בישראל!
המשקה המהווה אלטרנטיבה קלילה ובריאה למשקאות הממותקים והמכיל פרי טבעי ואורגני, מים גז וזהו. ללא תוספות סוכר, חומרים משפרים וצבעי מאכל.

מדובר במשקה פירות אורגני מוגז, טעים ומרענן, שהינו משקה ללא תוספות סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח, עשוי מפירות אורגניים בלבד בתהליך ייצור השומר על ערכי הפרי.

גרופר  Growper משקה מוגז טבעי  ואורגני הלהיט החדש לקיץ ב-3 טעמים נפלאים.
צילום: נדיה היבא
המשקה מביא בשורה אמיתית לצרכנים בישראל  ואלטרנטיבה בריאה וטבעית לחלוטין למי שצורך משקאות קלים ומוגזים, במציאות בה השוק  נשלט על ידי חברות המשקאות הגדולות שמוכרות משקאות ממותקים, עתירי קלוריות וחומרים לא טבעיים.

גרופר שם לעצמו למטרה לעודד, להנגיש ולאפשר צריכה בריאה דרך אחד המוצרים הנצרכים ביותר ביומיום. המשקה פותח במשך שנתיים, בעלות  של כמיליון שקלים, כאשר בתהליך הפיתוח דוייקו הטעמים ואוזנו כך שיתאימו לחיך הישראלי, הופחתו כמות הקלוריות, נבחרו חומרי הגלם הנכונים וכך האריזה- בחירת הזכוכית לבקבוק ולא פלסטיק ועיצוב ומיתוג צעיר וחדשני.

גרופר  Growper משקה מוגז טבעי  ואורגני הלהיט החדש לקיץ.
צילום: נדיה היבא
המשקה זמין כרגע בשלושה טעמים מרעננים, בבקבוקי זכוכית בנפח 330 מ"ל, בעלי פקק הנפתח ידנית ללא צורך בפותחן בקבוקים: 

🍊 תפוזזה - תפוז דם דומדמניות
🍏 תפוחחה - תפוח עץ ואננס
🍋 לימוננדה - לימון ליים

מחיר כל בקבוק כ-9 ש"ח ליחידה, מחיר אטרקטיבי מאוד ביחס למוצרים טבעיים ואורגנים אחרים.

כשר, בד"צ יירה דעה הרב מחפוד.
נטול גלוטן ובעל תו ויגן פרנדלי.
גרופר  Growper משקה מוגז טבעי  ואורגני הלהיט החדש לקיץ.
צילום: נדיה היבא

הסיפור שמאחורי גרופר:
מאחורי גרופר עומדים היזמים לירון קופר ויובל גרודק, שהכירו בלימודי וטרינריה וזיהו צורך ופוטנציאל ענק בשוק המשקאות הקלים. השניים חיפשו ליצור משקה קליל ובריא שהוא אלטרנטיבה למוגזים המוכרים, אבל הוא לא ממש מיץ טבעי בלבד - אלא משקה קליל וטעים שאפשר לשתות בלי רגשי אשמה. ככל שהפרוייקט הפך רציני, הם עזבו קריירות מצליחות ובמשך כשנתיים התמקדו בפיתוח המוצר.

השנתיים חברו לשחקן עופר שכטר בתור שותף עסקי מלא בפרוייקט, והתמקדו בקידום אג'נדה  לצריכה בריאה אשר תיצור שינוי תודעתי במטרה להביא מוצר בריא, טבעי ונגיש לכולם.

במסגרת הפרוייקט שהושק כהדסטארט מצליח במסגרתו גייסו מאות אלפי שקלים, המשיך לגייס הון באמצעות Fundlt בו גוייסו  כ-4 מיליון ש"ח מהציבור שקיבל את המוצר באהבה.

גרופר - משקאות קלים מוגזים ב-3 טעמים נפלאים.
קרדיט צילום: יח"צ גרופר

בקבוקי גרופר נמכרים היום במעל ל-1500 נקודות מכירה: רשת שופרסל, צה"ל, תחנות דלק דור
אלון, רוב חנויות ורשתות הטבע, מעדניות, בתי קפה, AM PM, טיב טעם ועוד.

ניתן גם לרכוש דרך אתר האונליין של החברה https://www.growper.co.il/

בשנה הקרובה צפוייה להתרחב ההפצה עם אלפי נקודות מכירה נוספות ופריצה לשוק הבינלאומי.

בשיתוף: גרופר Growper
קרדיט צילומים: יח"צ גרופר, נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.