יום שבת, 26 בינואר 2019

מר עמנואל פרובסט – מנכ''ל חברת JURA משוייץ - יצרנית ומשווקת מכונות הקפה הפרימיום

מר עמנואל פרובסט – מנכ''ל חברת JURA משוייץ שהינה היצרנית והמשווקת מכונות הקפה הפרימיום , מספר בראיון שנערך עימו על מכונות הקפה שהינם כיום מותג פרימיום בענף, שמציב טכנולוגייה וסטנדרטים חדשים.

בשנת 2017 נמכרו מכונות קפה JURA מסוגים שונים בהיקף של 480 מיליון סוויס פראנק.
בשנת 2018 מחזור המכירות עבר את ה-500 מיליון סוויס פרנק.

JURA_EVENT_ROGER_FEDERER - צילום יחצ
JURA_RF_WoF_RF - צילום: יחצ

מאז תחילת שנות ה-90 חברת JURA משווייץ התמקדה באופן עקבי בייצור ושיווק מכונות קפה אוטומטיות תוך בניית מותג פרימיום בענף שמציב טכנולוגייה וסטנדרטים חדשים.

חברת JURA מייצרת ומשווקת מכונות קפה מקצועיות בקצה העליון של טווח המחירים, בהשוואה לחברות אחרות בשוק.

בהתחשב בכך, כיצד JURA מתמודדת עם כך שהמוטו השיווקי המרכזי בעולם השיווק מתמקד במחיר, ועם העובדה שישנן חברות המציעות מכונת קפה בחינם, במסגרת הסכמים למכירת הקפסולות שלהן?


  • מכונות הקפה האוטומטיות לחלוטין שלנו מייצגות בבירור התמחות במשקאות קפה מושלמים, מפולים טריים שנטחנו הרגע, ושלא נארזו מראש בקפסולות, וזאת פשוט בלחיצת כפתור. זה מאפשר את החופש לבחור את סוג פולי הקפה לפי הטעם האישי, ומונע פסולת מיותרת של אריזות. טווח המוצרים הנוכחי שלנו כולל את הניסיון, הידע והמומחיות של כמעט 25 שנות מחקר ופיתוח, ושל ייצור של מעל ל- 5 מיליון יחידות של מכונות קפה אוטומטיות. כך אנו יכולים להבטיח איכות, אמינות ואריכות ימים.

מהי האסטרטגיה השיווקית של JURA ? האם היא מיושמת גם בישראל?
  • נוכחות ממותגת אחידה בעולם מאופיינת בחומרי תקשורת אחידים. המטה של JURA מציע תוכן וחומרים המותאמים למותג, בכל ערוצי התקשורת. משווקי מכל רחבי העולם משתמשים בחומרים אלו. גם בישראל התחלנו ליישם אסטרטגיה זו ובעתיד הקרוב נוכל לראות מיתוג אחיד בכל חנויות הקפה המתמחות שמוכרות את מכונות הקפה של יורה.
  • בשנת 2017 מכרה חברת JURA 336,000 מכונות קפה מסוגים שונים, עם גידול של 14% (45,000 מכונות קפה) לעומת שנת 2016.

  • מחזור המכירות של חברת JURA בשנת 2017 היה 480 מיליון סוויס פראנק. בשנת 2018 מחזור המכירות עבר את ה-500 מיליון סוויס פרנק.


רוג'ר פדרר, אלוף הטניס הבינלאומי, הוא הפרזנטור של JURA . אילו פעילויות קידום מכירות, שיווק, ויחסי ציבור מתקיימים בשיתוף פעולה עימו? האם יש סיכוי שהוא יגיע לישראל במסגרת פעילות קידום המכירות והשיווק של החברה?
  • חברת JURA עובדת עם רוג'ר פדרר כשגריר המותג מאז 2006. אנו ממוקדים בקווי הדמיון בינינו, וביניהם המוצא השוויצרי, העבודה הקשה, הדיוק, האלגנטיות והמרדף אחר מצוינות. כאחת הדמויות המהימנות ביותר בעולם, רוג'ר פדרר מגלם ערכים אלה בצורה מושלמת, ובכך מסייע ל- JURA לבנות את המותג שלה בעולם.
  • חומרי התקשורת בהשתתפות פדרר מתמקדים במכונות הקפה האוטומטיות בפלח משקי הבית. הם כוללים חומרים עבור נקודות המכירה (POS), הפרינט, הדיגיטל והטלויזיה, בהם נעשה שימוש ספציפי עבור פלח השוק הזה. ראיונות, מפגשים וכו' עם פדרר מאורגנים באופן בלעדי על ידי המטה של JURA לצורך הקשר כוללני יותר עם המותג. נכון לעכשיו, לא מתכוננים ראיון עיתונאי או מסיבת עיתונאים שאורגנו על ידי JURA עם פדרר בישראל. אם יתקיימו, זה לא יהיה בהתראה קצרה.
עמנואל פרובסט ורוג'ר פדרר. צילום -יורה. מאושר לפרסום . יחצ
מימין - יורם פפר ורועי פפר.   צילום- מורג ביטן. מאושר לפרסום. יחצ

מבלי לגלות סודות מסחריים, לאילו התפתחויות טכנולוגיות ומכונות קפה חדשות אנו יכולים לצפות ש- JURA תשיק במהלך 2019-2020?
  • ניתן לגלות רק את הדבר הבא: החידושים ב- JURA תמיד סובבים סביב שלושה נושאים עיקריים. הכל נסוב סביב איכות הקפה האולטימטיבית (והמגוון), ההפעלה הפשוטה ביותר ועיצוב יוצא מן הכלל. כך שתוכלו לצפות לשלל מוצרים חדשים מהחברה שלנו ...
  • בישראל מיוצגת חברת JURA ע''י חברת ''יורה ישראל'' שבבעלות משפחת פפר (מנכ''ל – יורם פפר) ולאחרונה פתחה בשיתוף פעולה עם חברת גולף אנד קו מתחם תצוגה ומכירות ייחודי בחנות הדגל החדשה של גולף אנד קו.
  • במתחם הוקמה עמדת הדגמה וטעימה ובה הדגמים המובילים של מכונות הקפה של חב' JURA.
  • הקונספט של מכירת מכונות קפה בחנויות הום סטיילינג הינו טרנד מוביל בעולם. לאור ההצלחה של חב' JURA בקונספט זה בעשרות מדינות בעולם, הוחלט על שיתוף פעולה אסטרטגי מסוג זה גם בארץ, לשם כך נבחר הקומפלקס החדש והמרהיב של ''גולף אנד קו'' ברח' הלח"י בבני ברק.


ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.