יום רביעי, 24 באוגוסט 2022

"אבא, אני עשירה" של הסופר בני מבורך-לוי

הספר "אבא, אני עשירה" של הסופר בני מבורך-לוי הוא ספר על יזמנות עסקית, אהבת נעורים והגשמת חלומות. 

"ספרתי את הכסף שנצבר בקופה ולא האמנתי, חשבתי שטעיתי בספירה, ספרתי שוב ואבא ספר ואכן לא טעיתי: 12,400 שקל. קפצתי משמחה ואמרתי לאבא: "אבא, אני עשירה: אתה קולט? אני עשירה?"

הספר החדש, "אבא, אני עשירה" מבוסס על סיפורה האמיתי של נערה ששמה הדס, והיא ניחנה באינטליגנציה רגשית גבוהה, ביצירתיות, בנחישות, בהתמדה וברצון להצליח, ונוסף לכך היא יזמית מלידה עם חלומות גדולים. מנגד, היא מתקשה בלימודיה במקצועות הריאליים, חוותה ניכור חברתי והתעללות בבית הספר מצד תלמידים ומורים ועוד משברים המאפיינים את גיל ההתבגרות.

למרות הקשיים שחוותה, הצליחה הדס להביא לידי ביטוי את יכולותיה כיזמית ולהוכיח שאפשר להצליח בחיים למרות הקשיים הסביבתיים האובייקטיבים.

 על מנת להגביר את העניין לבני הנוער ולייצר עבורם חוויה בלתי נשכחת, הכין בני במחשבה רבה  מדיה דיגיטלית השזורה במהלך הסיפור וקשורה לנושא עליו מסופר. לדוגמא: כשהדס (גיבורת הסיפור) חווה ניכור חברתי ומתמודדת אתו (כל אחד מאיתנו חווה כזה במהלך חייו), קיימת הקלטה של פסיכותרפיסטית, המדריכה את בני הנוער, כיצד להתמודד עם ניכור חברתי

דוגמא נוספת, כשהדס אינה מרוצה במקום עבודתה ומרגישה שמנצלים אותה, היא אינה הופכת לקורבן אלא, לוקחת אחריות ויוצאת מחוזקת מהסיטואציה, במקביל קיימת הדרכה של בני מבורך לוי  כיצד לנהוג בסיטואציה כשרע לנו ולקחת אחריות על חיינו, במקום להפוך לקרבן. 

עוד דוגמא. כשגיבורת הסיפור מחליטה להקים דוכן למכירת קרפים ביריד בבית הספר, הכין בני סרטון עם מצגת והסבר כיצד לבנות עסק מצליח ולייצר ממנו הכנסה, וכשגיבורת הסיפור יוצאת לחופש הגדול ושם יש תפנית בעלילה הכין בני סרטון לבני נוער כיצד הופכים את החופש לגדול ויוצאים ממנו מרווחים.

בסוף הספר הכין בני מבורך-לוי נספחים, שיסייעו לקוראים לבנות תוכנית עסקית פרטית לצד תוכנית להגשמת חלומותכלים שיסייעו להם להיות יזמים צעירים בעצמם ולגרום להם להצליח בחייהם.

"אבא, אני עשירה" של הסופר בני מבורך-לוי , כריכה קדמית
 הספרים מיועדים: לבני נוער החולמים להיות יזמים צעירים ומצליחים, מתאים להורים המעוניינים לכוון את ילדיהם להצלחה אישית והצלחה כלכלית, מתאים למשפחות המעוניינות לצמוח כלכלית תוך כדי שיתוף ילדיהם באתגרים הכלכליים המשפחתיים איתם הם מתמודדים ומתאים גם למבוגרים המעוניינים להפוך ליזמים ומחפשים דרך לשלב יזמות עסקית בחייהם.

 במיוחד בימים אלה כשיוקר המחיה עולה, האינפלציה מרימה ראש ומדד תשומות הבניה עולה, בני בספריו נותן למשפחות, ילדים ובני נוער כלים להתמודד עם אתגרי התקופה.

בני מבורך לוי - בכיר לשעבר בשב"כ לאחר ביצוע מגוון של תפקידים במגוון תחומים, עשה תפנית של 180 מעלת ובמקום להתעסק בסיכול יריבים, עבר לסייע למשפחות לצמוח כלכלית ולהגשים את חלומם הכלכלי ברכישת דירה, ולכתוב ספרים המשפיעים על ילדים ובני נוער להתמודד עם אתגרי הכלכלה המודרנית.

בוגר תואר שני במנהל עסקים. בוגר קורס לאימון וייעוץ כלכלי למשפחות וקורס יועצי משכנתאות, חבר פעיל באיגוד היועצים לכלכלת המשפחה ואיגוד יועצי המשכנתאות.

מתנדב במילואים במסגרת ההדרכה בשירות הביטחון הכללי.

בעל חברת "המסודרים" חברה לייעוץ משכנתאות וייעוץ כלכלי למשפחות, מרצה מבוקש בתחום זה. יליד ירושלים , מתגורר ברעננה, נשוי, אבא לארבעה וסבא לכמה נכדים.

עם פרישתו בשנת 2015 מתוך אהבה לאנשים ולמספרים, החליט בני לעשות שינוי וללמוד את נושא כלכלת המשפחה והמשכנתאות, במטרה לסייע לכמה שיותר משפחות לחיות ברווחה כלכלית ולהגשים את חלומם הנכסף לרכישת דירה בישראל.

בני מבורך-לוי חנך באופן אישי מאות משפחות והוביל אותן להצלחה כלכלית ולהגשמת החלום של רכישת דירה.

מיד עם תחילת הליווי של המשפחות, הבין בני כי קיימת חשיבות רבה להעברת מסרים בנושא כסף, חיסכון, עבודה, יזמות, דחיית סיפוקים, יצירתיות, עבודת צוות ועוד כבר בגיל צעיר "בגובה העיניים" בצורה סיפורית וידידותית, ועל כן החליט לכתוב  סדרה שלספרים, שיסייעו להגדיל את מעגל ההשפעה לדור הבא של הילדים ובני הנוער ולהכינם לקראת האתגרים הכלכליים אותם יפגשו כבוגרים.

בחמש השנים האחרונות הוציא בני מבורך לוי  לאור שלושה ספרי ילדים הראשון "קופת החיסכון הראשונה של סיון" השני "הרפתקה בסופר" השלישי "ילדים ממש אוצר" ובתקופה האחרונה הוציא לאור ספר רביעי לבני נוער "אבא, אני עשירה".

דף מכירה אבא אני עשירה : gmevorach.minisite.ms/n/175332

דף מכירה סדרה 3 ספרים: gmevorach.minisite.ms/n/136533

הוצאת סיפור פשוט
186 עמודים
כריכה רכה
איורים: עדן סיטרון
מחיר מומלץ לצרכן: 92 ש"ח

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק משיק: Super Stay Vinyl Ink

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו יורק משיק שפתון/ גלוס נוזלי מסדרת סופר סטיי בחמישה גוונים חדשים מושלמים: ורוד זרחני, ניוד משמש, אדום בוהק, ורוד בזוקה, אדום דובדבן.

הקולקציה בעלת פורמולה חדשנית , עשירה בפיגמנט חזק, אינה נמרחת ונשארת עמידה עד 16 שעות! עם תחושת לחות מתמשכת. האפליקטור משודרג למריחה כדי לספק תוצאה מדויקת וגימור מבריק במשיכה אחת.

Super Stay Vinyl Ink מייבלין ניו יורק  39.90שח  צילום יחצ חול מייבלין ניו יורק  (7)
הוראות שימוש: יש לשקשק את המוצר לפני השימוש ולמרוח אותו על השפתיים לכיסוי מושלם. לדיוק מושלם היעזרי בחוד האפליקטור לשרטוט קווי המטהר של השפה.

התוצאה: שפתיים בגוון אינטנסיבי בגימור מבריק ועמיד למראה עוצמתי, מושך וממושך .

מחיר מומלץ לצרכן שפתוני וניל: 45 ₪
מחיר השקה בחודש אוגוסט: 39.90 ₪

Super Stay Vinyl Ink שפתון מייבילין ניו יורק צילום יחצ (1)
טיפים למריחת השפתון מאת מאיה לזר, מנהלת הדרכה מייבלין ניו-יורק:

1. להגברת העמידות והפיגמנט של הליפסטיק, מומלץ תחילה, להניח על השפתיים מעט מייק אפ ולתת לו כמה רגעים להתייבש.

2. לשרטוט אדום, חושני ומדוייק, התחילי לשרטט בזהירות את מסגרת השפתיים עם מעט חומר על המכחול ורק לאחר מכן מלאי את מרכז השפה בשכבה אחידה.

3. למניעת זליגות של ליפסטיק לחריצי השפתיים, מתחי את שפתיך כמו בחיוך קטן.

את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

לאתר מייבלין  www.maybelline.co.il
באינסטגרם:    Maybelline_squad_il
#matteink

בשיתוף מייבלים ניו-יורק
קרדיט צילומים: יח"צ חו"ל מייבלין ניו-יורק - התמונות  מאושרות לשימוש ללא תמורה
ערכה: נדיה היבא

זוכי פרס מוצר השנה ישראל 2022

גם השנה נחשפה רשימת הזוכים בפרס מוצר השנה 2022, לאחר תהליך ארוך ומוקפד תחת פיקוחה של חברת מוצר השנה העולמית. מדובר בתחרות בינלאומית אשר מזהה את המוצרים והשירותים החדשניים ביותר בתחומם. 

גם בישראל  נערכת התחרות על פרס מוצר השנה ובה מתחרים כמובן מוצרים ושירותים שמשתמשים בהם צרכנים בישראל.

פאנל מומחים, בחן את התאמת המועמדים לתחרות והביע את דעתו על החדשנות והייחודיות של המוצרים והשירותים. בשלב הבדיקה המקיפה, בחנו צרכנים את המוצרים וחוו את דעתם על חווית השימוש האמיתית, תחת פיקוחה של חברת המחקר הבינלאומית "NIELSEN".

זוכי פרס מוצר השנה ישראל 2022 (חלק מהמוצרים) צילום: נדיה היבא
מטרת התחרות לזהות את המוצרים והשירותים החדשניים ביותר בתחומם. בדיקת המוצרים מתבצעת על פי מתודולוגיית מחקר אחידה ומהימנה ומעניקה לזוכים את הזכות להשתמש בכלי שיווקי עוצמתי ומוערך ביותר – תו (לוגו) “מוצר השנה”, פרס הצרכנים הגדול והמשפיע בעולם בתחום מוצרי הצריכה.

גם אני קיבלתי הצצה לחלק מהזוכים ומוצריהם בתחרות מוצר השנה 2022 וביניהם:

מ. יוחננוף ובניו בע"מ -  אורז בסמטי קשמיר צילום: נדיה היבא

Krombacher - בירה KrombacherPils צילום: נדיה היבא

מוצרי איכות אמריקאיים בע"מ - BRUNCH & CRUNCH צילום: נדיה היבא

סוויטאנגו - סדרת ממתיק שולחני צילום: נדיה היבא

ויסוצקי -  חווית הצ'אי צילום: נדיה היבא
פורינה -  פורינה ONE צילום: נדיה היבא

קיוומא בע"מ - סדרת "הילו קומוד" מבית Kivema. צילום: נדיה היבא

- מ. יוחננוף ובניו בע"מ -  אורז בסמטי קשמיר
- המילטון חשמל ואלקטרוניקה בע"מ - CROSSWAVECORDLESS MAX
- כללית -  אולטרסאונד ביתי
- אל על -  מחלקת אל על פרימיום
- סוויטאנגו - סדרת ממתיק שולחני
- פורינה -  פורינה ONE
- ויסוצקי -  חווית הצ'אי
- מוצרי איכות אמריקאיים בע"מ - BRUNCH & CRUNCH
- מימון ישיר - CARWIZ
- יקבי כרמל -  סלקטד אדום ישראלי
- יקבי כרמל - תירוש מבעבע
- Krombacher - בירה KrombacherPils
- בנק פועלים - פועלים OPEN
- בנק פועלים -  אפליקציית בנק הפועלים
- בנק פועלים -  שותף פיננסי
- בנק פועלים - תשלום בקניות אונליין - 
bitcom 
- קיוומא בע"מ - סדרת "הילו קומוד" מבית Kivema
- Pauza water - פאוזה next
- קופת חולים מאוחדת - מאוחדת היברידית
- תדיראן - TADIRAN AIROW
- אורי מוסקונה טיפולים אסתטיים בע"מ-עיצוב ועיבוי שפתיים-בשיטת 7 אלמנטים של אורי מוסקונה
- מונדליז - ממרח מילקה עם אגוזי לוז
- ליברה -  ביטוח רכב
- רנובה - מכשירים ביתיים לטיפוח הפנים וגוף

אלי כהן מנכ"ל מוצר השנה ישראל: הזוכים בפרס מוצר השנה מייצגים את ישראל בצורה הטובה ביותר. יש לנו כאן את החדשנות הטכנולוגית שתמיד הציבה את ישראל כמובילה עולמית. יש לנו זוכים עם שירותי דיגיטל ואפליקציות פורצות דרך (סטארט אפ ניישן במיטבה) וכמובן מוצרי צריכה, מזון ומשקאות שמשרטטים את הצרכן הישראלי.

ענבר קוזלובסקי סמנכ"לית מוצר השנה ישראל: מאחורי כל מוצר זוכה ומותג מוביל ישנו סיפור מעורר השראה. המכנה המשותף הגדול ביותר של כל הזוכים השנה הוא שכולם איתרו צורך אמיתי וענו עליו בצורה הטובה ביותר. פרס מוצר השנה מספר בדיוק את זה.

תחרות מוצר השנה נוסדה בפריז בשנת 1987 והתפתחה במהירות ברחבי העולם. התחרות מבוססת על בחירה אמיתית של הצרכנים, ומגובה בבדיקה של מכון מחקר בלתי תלוי. התחרות נערכת מדי שנה ב-5 יבשות שונות ובלמעלה מ-40 מדינות. היא בעלת השפעה על כ-4.5 מיליארד צרכנים.

מטרת התחרות לזהות את המוצרים והשירותים החדשניים ביותר בתחומם. בדיקת המוצרים מתבצעת על פי מתודולוגיית מחקר אחידה ומהימנה ומעניקה לזוכים את הזכות להשתמש בכלי שיווקי עוצמתי ומוערך ביותר – תו (לוגו) “מוצר השנה”, פרס הצרכנים הגדול והמשפיע בעולם בתחום מוצרי הצריכה.

לאתר החברה  https://katzr.net/ffcc77

בשיתוף פרס מוצר השנה ישראל 2022
קרדיט צילומים: נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא