יום שלישי, 25 בספטמבר 2018

מבצע בקלווין קליין Calvin Klein רוכשים שעון ומקבלים תיק קלאצ' אופנתי של המותג – במתנה!

בשורה משמחת לאוהבי השעונים הממותגים והמעוצבים!!!

מותג השעונים Calvin Klein (קלווין קליין) יוצא במבצע, במסגרתו: רוכשים שעון מהקולקציה החדשה ומקבלים תיק קלאצ' אופנתי של המותג - במתנה!


מותג השעונים קלווין קליין לרשת אימפרס  2018. צילום- יחצ חול  

מותג השעונים קלווין קליין לרשת אימפרס  2018. צילום- יחצ חול 
קלווין קליין - תיק קלאץ' מתנה בקניית שעון של המותג

המבצע יערך ברשת חנויות אימפרס ובחנויות מורשות
תוקף המבצע עד ה- 30.10.18 או עד גמר המלאי.


ניתן להשיג ברשת חנויות אימפרס ברחבי הארץ ובחנויות המובחרות

להרשמה למועדון הלקוחות ולרכישה אונליין:
www.impress-stores.co.il
או בטלפון 1-599-523333


מותג השעונים קלווין קליין לרשת אימפרס  2018. צילום- יחצ חול 

מותג השעונים קלווין קליין לרשת אימפרס  2018. צילום- יחצ חול 

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

ענקית הספורט adidas משיקה סניף אאוטלט בלעדי בירושלים

קניון הדר בירושלים פותח לראשונה בעיר חנות עודפים של מותג הספורט אדידס. מדובר בסניף אאוטלט המשתרע על שטח של 500 מ"ר, וכולל את כל הקטגוריות של אופנה וספורט לנשים, גברים וילדים במחירים אטרקטיביים.


אדידס אאוטלט בקניון הדר בירושלים. צילום אסף לב 

החנות החדשה תציג את שלל המוצרים של המותג במחירים אטרקטיביים לתושבי ירושלים והסביבה. בין היתר ניתן יהיה למצוא היצע רחב של ביגוד חורף מעודפים של עונות קודמות בהנחות משמעותיות וכן גם ביגוד הקיץ שמתומחר במחירים מפתיעים במיוחד. בחנות קיימת גם מחלקת הנעלה המתומחרת במחירים נמוכים משמעותית.

לדברי אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר בירושלים: "לקראת השנה החדשה חנות אדידס מצטרפת לגל ההתחדשות בקניון. בקרוב יפתח בקניון חנויות בקונספט החדשני של המותגים הבינלאומיים טימברלנד ונאוטיקה, הפתיחה של חנות מאניה ג'ינסMGוחנותNOIZZ בגדי ילדים מעוצבים".


אדידס אאוטלט בקניון הדר בירושלים. צילום אסף לב 

אדידס אאוטלט בקניון הדר בירושלים. צילום אסף לב 

קניון הדר, הנמצא בבעלות משולבת של הריבוע הכחול נדל"ן וחברת כלל נדל"ן, ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים. הקניון משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 26,000 מ"ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על ארבע קומות של מסחר וחמש קומות של חניה. בין הרשתות המובילות בקניון: מנגו, פוקס, קסטרו, ברשקה, פול&בר, אמריקן איגל, צ'ארלס אנד קית, רנואר, אלדו, גולברי, גולף, קרייזי ליין, דלתא, הודיס, טופטן, דה צ'ילדרנס פלייס, נייקי ועוד.

לפרטים: קניון הדר ירושלים -פייר קניג, 26, תלפיות
ירושלים 02-6726660
www.hadar-mall.co.il
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

מתכון ללזניה מטורטיות - טעים, קל ומהיר להכנה

המותג מאסטר שף מציע למארחים מתכון לזניה מטריפה מטורטיות. מדובר במתכון שמצד אחד קל ומהיר להכנה ומצד שני במנה מפתיעה, יפה, חגיגית, מרשימה וכמובן טעימה.

מצרכים:
5 טורטיות מקמח חיטה מאסטר שף
1 קופסה עגבניות איטלקיות חתוכות דק מאסטר שף (400 גרם)
1 קופסה רסק עגבניות מאסטר שף
1/2 צרור עלי בזיליקום, חתוכים גס
1/2 כפית מלח
200 גרם גבינה צהובה, מגורדת דק
400 גרם גבינת ריקוטה
100 גרם גבינת פטה או בולגרית רכה
1 ביצה


לזניה טורטיה מאסטר שף. צילום נטע חן ליבנה

הוראות הכנה:
1. בקערה גדולה מערבבים עגבניות מרוסקות, רסק עגבניות, בזיליקום ומלח.
2. בקערה גדולה נוספת מערבבים ריקוטה, גבינת פטה, ביצה ו-150 גרם גבינה צהובה.
3. מניחים בתבנית עגולה בקוטב 20 ס"מ טורטייה אחת ומעליה מורחים 1/5 מתערובת הגבינות.
4. מניחים מעל 1/5 מרוטב העגבניות ומורחים בעדינות.
5. חוזרים על הפעולה עם שאר הטורטיות, הגבינות ורוטב העגבניות ומסיימים ברוטב עגבניות.
6. מפזרים מעל את יתרת הגבינה הצהובה ואופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות במשך 30-40 דקות. 7. אם הלזניה מתחילה להשחים מעל אפשר לכסות ברדיד אלומיניום.
8. מניחים ללזניה להתקרר מעט ולטורטיות לספוג את הנוזלים לפני שפותחים ומגישים.

בתאבון...!!

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ
המתכון באדיבות המותג מאסטר שף

נובוקיד - המכשיר המהפכני להשמדת כינים ומניעתם יוצג בתערוכת פארמה מהחשובות בעולם

חברת TechCare, חברת טכנולוגיות הנסחרת ב-OTC של הבורסה האמריקאית ועוסקת בפיתוח טכנולוגיות של נידוף חומרים פעילים טבעיים ממקור צמחי למגוון טיפולים בתחומי הבריאות והביוטי, שאחד ממוצריה המובילים הוא מכשיר נובוקיד, המהווה פריצת דרך בתחום הטיפול בהשמדת כינים ומניעתם, תיקח חלק בתערוכה CPHI Worldwide המתקיימת בספרד בין ה-9-11 באוקטובר, ותציג את בשורת הטכנולוגיה העומדת מאחורי המכשיר החדשני.

התערוכה הינה מהמובילות בעולם בתחום הפארמה והחדשנות הרפואית ומשתתפים בה למעלה מ-45,000 איש המגיעים מלמעלה מ-150 מדינות, המייצגים חברות מובילות מכל העולם המציגות מוצרי פארמה OTC וחדשנות טכנולוגית בתחום המכשור הרפואי.


ערכת נובוקיד. צילום יחצ חול 

חברת TechCare תציג בתערוכה את מכשיר הנובוקיד, הדורות הבאים שלו ובנוסף תחשוף החברה בתערוכה מכשיר חדשני תחת שם המותג SHINE לטיפול בתחום בריאות וטיפוח השיער.

את החברה ייצגו בתערוכה היזם ויו"ר החברה צבי ימיני, סגן יו"ר החברה חיים למפרט והמנכ"ל דורון בירן.

צבי ימיני: "השקת ערכת נובוקיד והקפסולות בישראל זכתה להצלחה רבה ביותר וכיום נמצא המכשיר באלפי בתים ברחבי הארץ ועשרות אלפים עושים בו שימוש ומרוצים ממנו. מטרת השתתפותנו בתערוכה, שהיא אחת מתערוכות הפארמה הגדולות והחשובות בעולם, הינה פיתוח שווקים חדשים והבאת בשורת השימוש בנובוקיד לארצות העולם."

עוד הוסיף ימיני: "אני צופה כי כפי שהצלחנו מעל ומעבר עם המכשיר בישראל, אנו גם נצליח להחדיר את השימוש בנובוקיד ובמוצרים המשלימים בשווקים אחרים. אנו כבר משווקים את המוצר בהולנד וישנם מגעים מתקדמים לשיווק המוצר באירופה, דרום אמריקה, אפריקה ומדינות אסיה. פשטות השימוש במכשיר ובקפסולות והעובדה כי הטיפול עושה שימוש בחומרים טבעיים בלבד יוצרת את הצלחתו הגדולה בקרב קהל המשתמשים בישראל ואת ההתעניינות הגדולה ברחבי העולם. מעניין שבמהלך הטיפולים שערכנו התברר שהטיפול בקפסולות משפרת את איכות ובריאות השיעור ופני החברה אל הפיתוחים הבאים."


רון טוטנאור וצבי ימיני. צלם אלעד גוטמן 

נובוקיד הושק בישראל בחודש מאי האחרון ובמקביל החלה החברה את שיווקו באירופה. נובוקיד קיבל את אישור משרד הבריאות הישראלי (אישור אמ"ר), אישור CE של האיחוד האירופאי ותקן ISO והינו המכשיר הרפואי הראשון מסוגו בעולם להשמדת כינים וביצי כינים ולטיפול מונע. 

ייחודו של הטיפול בנובוקיד הוא בהיותו טבעי, קצר, יבש ויעיל ואורך כ-10 דקות בלבד. החומר הפעיל שבקפסולות כולל תערובת 100% טבעית ממקור צמחי, ללא חומרים כימיים חומרי הדברה או סיליקון והוא איננו שמנוני. הטיפול מתאים לכל בני המשפחה (ילדים מגיל 4 ולמבוגרים).

חברת TechCare פיתחה יחד עם בוגרי מכון ויצמן ובליווי רופאים וחוקרים מובילים, טכנולוגיה חדשנית ומוגנת בפטנטים בינלאומיים, לנידוף חומרים פעילים ממקור צמחי למגוון רחב של טיפולים בתחומי הבריאות והביוטי. הטכנולוגיה אשר פותחה ע"י מדענים יוצאי מכון וייצמן תשמש לפיתוח מוצרים נוספים בעתיד מבית TechCare.


מכשיר נובוקיד וקפסולות - צילום יחצ חול

נובוקיד מכשיר חדשני להשמדת כינים וביצי כינים. צילום יחצ 

עלויות הפיתוח של נובוקיד הן מעל ל-5 מיליון דולר ונערכו עד היום מאות ניסויים מוצלחים על ראשי ילדים, נשים ובתנאי מעבדה שהוכיחו מעל לכל ספק את יעילות השימוש של תרכובת החומרים הפעילים שבקפסולות של נובוקיד בטכנולוגיה הייחודית של נידוף.

ערכת הטיפול כוללת: מכשיר נובוקיד עם שלוש שנות אחריות, סט רביעיית קפסולות לטיפול ומניעה, כובע טיפול רב פעמי ואביזרים נלווים. לשימוש חוזר וטיפול מונע, ניתן לרכוש קפסולות נוספות. השימוש בנובוקיד מוזיל את עלות הטיפול ומניעת הכינים על פני זמן בהשוואה לשימוש בתכשירים השונים המצויים בשוק.

ומכאן נאחל לחברת חברת TechCare  בהצלחה בתערוכה !

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!


מותג האיפור מייבלין ניו יורק העניק חסות לשבוע האופנה בניו יורק לאביב/קיץ 2019

בעונה התשעה עשר שלה כנותנת החסות הרשמית של הקוסמטיקה בשבוע האופנה בניו יורק: מייבלין ניו יורק חשפה את מראה האיפור החדש וההשראות שלה לצד מעצבים צעירים ומבטיחים, ולצד כישרונות בולטים בתחומי היופי והאופנה.

מייבלין ניו יורק פיתחה ועיצבה לשבוע האופנה חווית איפור נגישה ביותר של °360 באמצעות שותפויות מעניינות ומרתקות וטכנולוגיות חדשניות.


מייבלין משיקה את המראה החדש בשבוע האופנה בניו יורק 2019  

מייבלין משיקה את המראה החדש בשבוע האופנה בניו יורק 2019  


מייבלין משיקה את המראה החדש בשבוע האופנה בניו יורק 2019  


מייבלין משיקה את המראה החדש בשבוע האופנה בניו יורק 2019  

המראה החדש של מייבלין  ניו-יורק לוקח את השפתיים צעד אחד קדימה ויוצר מראה רענן של יופי על ידי גות'אם על שגרירות המותג: אדריאנה לימה, ג'יג'י חדיד, הריית 'פול וכריס אורנה.

המותג חשף בשבוע האופנה מראות טרנדיים הכוללים בין היתר ליינרים בצבעים – הקץ לטרנד החתול השחור, ניתן לראות מראות לא שגרתיים כגון צהוב, ורוד וכתום, עפרונות עיניים ירוקים וכחולים שהקיפו את העין במלואה לצד מעושן חום סולידי לאוהבות הלוק הרך והעדין.

לצד האיפור מכבבים שילובי נצנצים, אבנים או קריסטלים שחוזרים מהניינטיז. התמונות והפרסומות המרשימות ויזואלית אשר מוצגות בכל רחבי ניו יורק במשך שבוע האופנה הפכו לשם נרדף לשבוע האופנה ניו יורק.



מייבלין משיקה את המראה החדש בשבוע האופנה בניו יורק 2019  


מייבלין משיקה את המראה החדש בשבוע האופנה בניו יורק 2019  


מייבלין משיקה את המראה החדש בשבוע האופנה בניו יורק 2019  


מייבלין משיקה את המראה החדש בשבוע האופנה בניו יורק 2019  

"מייבלין מביאה את החידושים העדכניים ביותר בתחומי היופי והחדשנות כדי לעורר השראה בקרב המעריצות בכל שבוע אופנה", אמר לאונרדו צ'אווס Leonardo Chavez, הנשיא העולמי של מייבלין ניו יורק: "אנחנו נרגשים במיוחד מהשילוב הייחודי בעונה הזו של מעצבים מוכשרים להפליא, כשרונות מובילים בתחום היופי, טכנולוגיות חדישות וחדשניות אשר יעשירו את החוויה של שבוע האופנה ניו יורק וינגישו אותה מעבר לתצוגות האופנה".


לדבריו: "שבוע האופנה הוא מקום מפגשם של מעצבים, משפיענים, צרכנים אשר מגיעים כאחד לקחת חלק בחוויית שבוע האופנה וכעת ניתנת להם ההזמנות לפגוש את שגרירות המותג האהובות עליהם כמו אדריאנה לימה. "זהו מקום הטוב ביותר לכל אוהבי המותג ופה כולם מקבלים הצצה לבפנים" אומר לאונרדו צ'אבה, נשיא המותג העולמי".

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ