יום שלישי, 4 בספטמבר 2018

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי VICHY יוצא במבצע חגיגי לקראת החג והשנה החדשה!

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי VICHY  יוצא במבצע חגיגי לקראת החג והשנה החדשה!

קונים ב- 199 ₪ ממגוון מוצרי הטיפוח של וישי
ומקבלים במתנה - תיק איפור מהודר וחגיגי עם שני מוצרים בגודל מיוחד מתנה!


מארז הדרמו קוסמטיקה וישי יוצא במבצע קנה קבל צלם מוטי פישביין

תיק האיפור כולל שני מוצרים:
קרם לילה לפנים, מסדרת אקוואליה טרמל 15 מ"ל: קרם ג'ל המעניק לעור מראה מואר, לחות אינטנסיבית, מפחית יובש ומשיב לעור מראה זוהר בין לילה*.

מסיר איפור, סולושן מיסילייר, מסדרת פיורטה טרמל 100 מ"ל: מסיר איפור המשלב 3 פעולות במוצר אחד: מנקה את העור בצורה אופטימלית, מסיר שאריות איפור מהפנים והעיניים, ומותיר את העור בתחושה נינוחה.

• *בשימוש ממושך לאחר 28 ימים

כל מוצרי הטיפוח של וישי מכילים את המים הטרמליים ממעיינות וישי, רכיב הליבה במוצרי המותג. המים עשירים ב- 15 מינרלים טבעיים המסייעים בחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור מפני מפגעים חיצוניים ובשמירה על מראה עור בריא.

ההבטחות של VICHY
• המוצרים נבדקו גם בישראל על עור רגיש.
• המוצרים אינם מכילים פראבן.
• יעילות מוכחת בבדיקות קליניות.
• ייצור על פי התקנים הקפדניים של התעשייה הדרמו-קוסמטית.
• המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.


מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, תוך קבלת ייעוץ מקצועי על ידי צוות בית המרקחת.
לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800

למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי WWW.VICHY.CO.IL
את מוצרי וישי ניתן להשיג בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.
http://www.vichy.co.il/pharmacies-vichy/all-areas/sl.aspx?source=footer

רשת האופנה TNT עוברת מתיחת פנים ומתרחבת בהשקעה הנאמדת בכ-4 מיליון ₪

רשת האופנה TNT, המונה 27 סניפים ברחבי הארץ, נרכשה באפריל 2018 ע"י איש העסקים הישראלי עלי חיאדרה, ישקיע כ 4 מיליון ₪ במיתוג מחדש של הרשת, הכולל מתיחת פנים לסניפיה הקיימים וכן פתיחת 3 סניפים חדשים, במהלך 2018.

במסגרת המהלך יזכו הסניפים לעיצוב מחדש, עפ"י מחלקות מתמחות שישלבו לראשונה מותגים מובילים בינלאומיים, כמו: ג'אנס ספורט, אדידס, וואנס, נעלי לאקוסט ועוד. כמו כן ישולבו אביזרי אופנה כמו: תיקים, גרביים, תכשיטים, כובעים, חגורות ועוד.


רשת טי אנד טי עוברת מתיחת פנים ומתחדשת בסניפים חדשים צילום TNT

רשת טי אנד טי עוברת מתיחת פנים ומתחדשת בסניפים חדשים צילום TNT

הסניפים יעוצבו בסגנון צעיר ובועט שיבוא ליידי ביטוי בצבעים נועזים, קווי עיצוב גסים ותוססים, תמונות גדולות פנים החנות, החלפת השלטים בכל החנויות החלפת המיתוג בסניפים.
כמו כן רשת TNT גייסה שני פרזנטורים חדשים, הנחשבים כאושיות אופנה בקרב בני נוער: תומר טליאס ולירז טורק, המובילים ברשתות החברתיות ומנהלים חשבון אינסטגרם עם למעלה מ 60 אלף עוקבים, כל אחד. השניים יככבו בקמפיין שיעלה לקראת חודש ספטמבר, בתקציב הנאמד בכ 450 אלף ₪, לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2019, אשר יכלול בין היתר קמפיין דיגיטלי, פעילות ברשתות החברתיות ופעילות בנקודות המכירה.

הסניפים הראשונים שיזכו למתיחת הפנים יהווה סניפי רשת TNT הוותיקים ביותר, בניהם: G כפר סבא, עופר גרנד קניון באר שבע, מרכז העיר ירושלים וקניון שמונה בקריית שמונה.


רשת TNT מתרחבת ועוברת מתיחת פנים צילום יחצ חול  

רשת TNT מתרחבת ועוברת מתיחת פנים צילום יחצ חול  
לדברי הבעלים רשת TNT: "לאחר הרכישה, ערכנו רה-ארגון והתייעלות בחברה, על מנת לאפשר התרחבות והתפתחות של הרשת. אני מאמין ש TNT הוא מותג אטרקטיבי מאוד לבני נוער החל מגיל 11 בו הם עושים את הצעד הראשון בעולם האופנה ועד לגילאי 25 ואף יותר. פוטנציאל הרשת יכול להגיע לכ- 90 סניפים ברחבי הארץ ולשם אנו מכוונים".

"כמו כן הרשת שומרת על ה DNA העיצובי בכל הקולקציות האהובות על בני נוער בכל השנים. כמו כן, הרשת פתחה בימים אלה מחסנים חדשים בצפון הארץ בנוסף למטה בתל אביב".

לדבריו: בשנת 2019 מתוכננים להיפתח מעל 5 סניפים חדשים במיקומים שונים ברחבי הארץ, דבר המהווה צעד נוסף בתהליך התרחבותה של הרשת באופן משמעותי, במטרה להתחזק ולחזור להיות הרשת המובילה בתחום האופנה לבני נוער".

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

קניון עופר לב העודפים אשדוד מתרחב ומתחדש ב-3 רשתות חדשות

קניון עופר לב העודפים אשדוד, מקבוצת קניוני עופר, ממשיך להתרחב ולהציע מגוון רחב של מותגים לקהל לקוחותיו ומתחדש ב-3 רשתות חדשות המגיעות למתחמי הקניון.

קניון עופר לב אשדוד . צילום אסף לוי 

Ximivoge - רשת סינית גדולה למוצרי צריכה עם מגוון רחב של מוצרים שונים כגון: כלי בית, טקסטיל, פנאי, ספורט וטיולים, תכשיטים, מוצרי חזרה לבית ספר, אחסון, משחקים מוצרי אמבטיה והכל במחירים אטרקטיביים החל מ-10 ₪! החנות החדשה תשתרע על 130 מ"ר.

תמנון- רשת תמנון היא מותג מוביל בתחומו ושם נרדף לאופנה טרנדית במחירים הכי טובים בשוק האופנה. הרשת מגיעה לקניון ליריד אואוטלט ענק בכיכר העודפים למשך 3 חודשים החל מחודש ספטמבר. במסגרת היריד יוצעו מגוון פריטי נשים, גברים , ילדים ואקססוריז במחירים אטרקטיביים מיוחד!

סקארה –חברת קוסמטיקה המבוקשת , ששמה לה למטרה להציע לקהל לקוחותיה מוצרים איכותיים במחירים נוחים, מגיעה ליריד ענק למשך חודשיים לכיכר העודפים בחודשים אוקטובר ונובמבר.

גולברי – חנות של רשת האופנה לנשים פותחת יריד עודפים עם קולקציית חורף בו יוצעו מגוון פריטים כגון: מעילים, שמלות, ג'ינסים, סריגים ועוד.

לדברי מנחם מעודי מנכ"ל קניון עופר לב אשדוד העודפים: " אנחנו ממשיכים להתרחב ולהתחדש כל הזמן, והיד עוד נטויה! הקניון שוקק חיים ואנחנו שמחים לתת מענה לכל צורכי האופנה וההנעלה בקרב כל האוכלוסייה, בכללם: נשים, גברים, ילדים נוער ותינוקות נכון למועד זה אין תאריך להריסת הקניון , עסקים כרגיל ! " .

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ

מותג התיקים הבינלאומי TUMI מציג מתנה מושלמת לחג- מזוודה או תיק עם חותמת אישית

מותג התיקים הבינלאומי TUMI הינו מותג מוביל בתחום נסיעות הפאר בעולם העסקים וסגנון החיים. 
בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב ניתן לעשות פרסונליזציה לכל מוצרי המותג – מזוודות ותיקים. 

הכוונה להטבעת ראשי תיבות או שם (עד 3 אותיות) על גבי פאץ'. 
הפאצ'ים מוצעים ב-10 גוונים שונים ומשדרגים כל מזוודה או תיק.


TEGRA LITE MAX מחיר 3120 שח

אפשרות לשם אישי על פרטי TUMI צילום יחצ חול 


TEGRA LITE MAX מחיר 3675 שח   מדיום

אפשרות לשם אישי על פרטי TUMI צילום יחצ חול 

המותג TUMI ידוע באיכותו בתחום פיתוח מזוודות, תיקי נסיעה, תיקי עסקים ושאר פריטים נלווים. כמו כן ידוע המותג בחדשנות, פונקציונליות ועיצוב עם רוח של תחכום העומדת בכל התקנים.


 מזוודה TUMI מחיר 2150 שח צילום יחצ

 מזוודה TUMI מחיר 4135 שח צילום יחצ

מזוודה TUMI  צילום יחצ

***ההטבעה על גבי הפאץ' ניתנת כחלק מרכישת מוצר TUMI

ניתן להשיג: בחנות הדגל החדשה בקניון רמת אביב.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

לי קופר תשקיע 3 מיליון ש"ח בקמפיין להשקת קולקציית סתיו-חורף 2019

מותג האופנה לי קופר, יעלה מחר בקמפיין בכיכובה של הדוגמנית שיר אלמליח, באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של כ-3 מיליון ₪

הקמפיין יכלול בין היתר: סרטון טלוויזיה,  פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות,  שלטי חוצות,  קטלוג,  פוסטרים בנקודות המכירה  ופעילות יחסי ציבור.

שיר אלמליח בקמפיין לי קופר צילום אלכס  ליפשיץ 

שיר אלמליח בקמפיין לי קופר צילום אלכס  ליפשיץ 

שיר אלמליח בקמפיין לי קופר צילום אלכס  ליפשיץ 

סלוגן הקמפיין "Winter is for couples" מציג זוגיות מזווית אחרת, בה אלמליח מנהלת מערכת יחסים עם בובה. 

הקמפיין ממשיך ומחזק את האמירה הנועזת ואת הסלוגן של המותג MADE TO BE DIFFERENT.



שיר אלמליח בקמפיין לי קופר צילום אלכס  ליפשיץ 

לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "לאור הצלחת הקמפיינים המשותפים עם שיר אלמליח וצמיחת המותג בשנתיים האחרונות, אנחנו שמחים לצאת בקמפיין נרחב אשר מייצג ומעביר את ערכי המותג עם שיר אלמליח האהובה על הקהל.". לדבריו: "אנחנו משוכנעים שהקמפיין החדש ימשיך את המגמה ויחזק את ערכי המותג".

לי קופר היא חברת ג'ינסים בריטית, שהוקמה בשנת 1908 על ידי מוריס קופר תחת השם מ. קופר והינה חברת הג'ינסים האירופאית הראשונה בעולם. כיום המותג נחשב לאחד ממותגי הג'ינס המובילים בכ-90 מדינות ברחבי העולם. החברה העולמית מאפשרת לזכייניה להתאים את הקולקציות ומערכי השיווק לדרישות הספציפיות המקומיות של כל מדינה, תוך דרישה לשמר את קו הג'ינס כקו מרכזי בקולקציות.

מותג לי קופר בישראל הוא מותג המתמחה בג'ינס אשר מציע מגוון גזרות ג'ינס עדכניות לגבר ולאישה ומציע גם קולקציות אופנה המשלימות את קווי הג'ינס. הרשת המצליחה מונה 40 חנויות ברחבי הארץ.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים והסרטון באישור שימוש היחצ

"טופ פליי ישראל" משיקה לכבוד החגים מגוון צעצועים חדשים ומיוחדים, שישמחו את כל הילדים!


איך נפנק את הילדים בחגי תשרי? ומה נקנה מתנה לילדי המארחים לחג?

חברת "טופ פליי ישראל", המשווקת בישראל מותגי צעצועים מהמובילים בעולם, בהם JADA, Carrera RC, Smoby, TAIYO, DICKIE TOYS,SIMBA ועוד, משיקה מגוון צעצועים חדשים ומיוחדים לכבוד חגי תשרי:

טופ פליי ישראל - צעצועי כוח פיג'יי - ערכת משגר - 119 שח. צילום - טופ פליי
טופ פליי ישראל - צעצועי כוח פיג'יי - ערכת משגר - 119 שח. צילום - טופ פליי

טופ פליי ישראל מציגה צעצועי כוח פיג'יי . מוסך עם ערכת שיגור -299  שח. צילום - יחסי ציבור

טופ פליי ישראל - צעצועי כוח פיג'יי -צעצוע כוח פי ג'יי. צילום יחצ

1. "טופ פליי ישראל" משיקה את הלהיט החדש לילדים – מכוניות מתכת עם דמויות מסדרת האנימציה האהובה כוח פיג'יי - PJMASKS, מתוצרת חברת צעצועי האיכות DICKIE TOYS גרמניה.

מגוון צעצועי כוח פיג'יי כולל: 
מכונית ודמות ב-5 דגמים שונים (כל אריזה מכילה דמות אחת ומכונית אחת מהסדרה) GEKKO-MOBILE, CAT-CAR, OWLGLIDER, ROMEOS LAB, NIGHT NINJA BUS; 

מארז המכיל 3 מכוניות מתכת עם דמויות; 
ערכת שיגור הכוללת מכונית מתכת, דמות ומשגר; וערכה גדולה הכוללת מוסך, עמדת שיגור ודמות. 
המכוניות עשויות ממתכת והדמויות מפלסטיק. 

דוגמאות למחירים: אריזה של דמות פיג'יי – 49 ₪, מארז שלישייה של דמויות – 119 ₪, ערכת שיגור – 119 ₪, מארז של מוסך, ערכת שיגור ודמות - 299 ₪. 
מתאים לילדים מגיל 3 ומעלה. * צעצועי כוח פיג'יי יגיעו לחנויות בתחילת ספטמבר.

טופ פליי - מכונית מבריקה על שלט במותג משינה. צילום יחצ

טופ פליי ישראל- מכונית על שלט - ספיד רייסר - עם דלתות נפתחות. , במותג משינה

2. "טופ פליי ישראל" השיקה מבחר של צעצועי מכוניות מרוץ, פעלולים וספורט חדשים ומיוחדים במותג MACHINA:

מכונית SPEED RACER – מכונית מרוץ מרהיבה בקנה מידה של 1:24. המכונית מופעלת באמצעות שלט, המאפשר נסיעה לכל הכיוונים ואף פתיחה של דלתות הרכב. המכונים מוצעת בצבעים – כתום, כחול ואדום. מחיר: 69 ₪.

סדרת מכוניות METALLICAR – מכוניות ספורט מרהיבות ב- 3 צבעים זוהרים ומבריקים – כחול, אדום וצהוב. המכוניות מוצעות בקנה מידה של 1:16 ומופעלות באמצעות שלט. מחיר: 89 ₪.

מכונית פעלולים ייחודית - TOMAHAWK, המופעלת באמצעות שלט. בנוסף לשליטה בנסיעתה לכל הכיוונים, היא גם מבצעת היפוכים וסיבובים של 360 מעלות. 3 שנות אחריות. מחיר: 169 ₪.


טופ פליי ישראל - בובות על כלי חחבורה - תלת אופן ועגלה, במותג קיד קונספט,   מחיר - 149 שח .  צילום - טופ פליי

טופ פליי ישראל - בובות על כלי חחבורה - תלת אופן ועגלה, במותג קיד קונספט,   מחיר - 149 שח .  צילום - טופ פליי

3. "טופ פליי ישראל" השיקה 2 סדרות של בובות מקסימות תחת המותג – KID CONCEPTS (מתאים לילדים מגיל 3):

2 דגמים של בובות מתוקות עם אמצעי תחבורה: my red trike" " בובה רוכבת על תלת אופן. האופניים כוללים מוט טלסקופי, בעזרתו הפעוט יכול להסיע את הבובה על האופניים; ודגם שני: "my red wagon" – בובה מתוקה עם בובת כלבלב רכה - היושבים בעגלת משא אדומה. גם בעגלת המשא משולב מוט טלסקופי בעזרתו ניתן להוביל את עגלת הבובות. לשתי הבובות מצורפים מסרק ומראה. מחיר: 149 ₪.

טופ פליי משווקת בובות אופנה גבוהות במותג קיד קונספט. מחיר לצרכן 99.00 שח צילום: יחצ
סדרה של בובות אופנה, בגובה של 71 ס"מ. בסדרה 4 בובות מקסימות כשכל אחת מהן בלבוש אופנתי אחר, תסרוקת מיוחדת ואקססוריז משלה. מחיר:99 ₪.

להשיג ברשתות וחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.

שנה טובה וחג מהנה ושמח !

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

האם הגיע הסוף לסטרואידים ולתרופות ההורמונליות - סערה בחקר השערה

הקץ לסטרואידים ולתרופות ההורמונליות - סערה בחקר השערה
20 אלף מטופלים ב-28 שנים לא טועים – הכירו את שיטת הטיפול הטבעית והמהפכנית כנגד נשירת שיער.

הגיל נותן את אותותיו בגוף שמתקדם עם הזמן, המראה משתנה, קמט פה קמט שם, השיער על הראש כבר לא נראה מלא ויפה, והכי גרוע זה שהוא נושר והשיער על הראש הולך ומדלדל. במהלך הזמן גם נוצרות קרחות.

לא רק השיער על הראש הולך ומדלדל ונושר,  אלה גם השיער בגבות ובריסים הולכים ונעלמים עם הגיל , אבל זה כבר לכתבה אחרת.

לפני שבוע נחשפתי לראשונה לטיפול מהפכני טבעי  העשוי מג'ל צמחי, שיכול לעצור את נשירת השיער וגם לגרום לזקיקי השערה להתעורר ולגדול שוב.  מסתבר שהקליניקה עובדת ומטפלת בלקוחות  כבר 28 שנים והכל עובר מפה לאוזן. לקוחותיה הראשונים היו בעיקר גברים, ועכשיו המקום מטפל גם בנשים.

שמעתי ממטופלת על תהליך ונסיבות התקרחותה, על שלבי הטיפול שעברה, ולדבריה: כבר אחרי שבועיים מתחילת הטיפול כבר רואים תוצאות, ואחרי חצי שנה השיער מפסיק לנשור והקרחות מתמלאות בשיער.  עכשיו היא ממש ללא קרחות ועם שיער מלא.

מאחר והנושא מאוד מעניין, והתקווה שלי  שאולי התלתלים יחזרו לראשי, ביקשתי להגיע לאיבחון וטיפול  בקליניקה.
ועד שאספר לכם על חוויותי האישיות  בקליניקה, תוכלו לקרוא  כאן על התכשיר והמחקרים שנעשו בנושא.


"המכון לשיפור שיער" היא קליניקה טיפולית, בעלת ניסיון עשיר בטיפול במצבים של נשירת שיער, אלופציה אראטה והתקרחות, מאחוריה מעל 20 אלף מטופלים ב-28 שנים.

הטיפול בקליניקה מתבצע באמצעות התכשיר Hair Up, תכשיר טבעי ייחודי המהווה פריצת דרך בטיפול כנגד נשירה ואובדן שיער, בליווי אישי ופרטני. התכשיר הצמחי בצורת ג'ל למריחה חיצונית על הקרקפת שהוכח במחקרים קליניים כמחזק את זקיקי השיער, מעודד את צמיחתו ומשפר את מראה ומרקם השיער.


Hair Up הוא התכשיר הטבעי היחיד שהוכח מחקרית כיעיל בטיפול במקרים הקשים ביותר של התקרחות . צילום יחצ
"אני מתביישת לצאת מהבית",   "אני לא יכולה לפזר את השיער",   "אני מתביישת להצטלם",   "מה לא בסדר אצלי?"
משפטים ההופכים בדור האחרון לכה רווחים, גם בקרב נשים וילדים. אז למה בשנים האחרונות אנו פתאום מתקרחים בגיל כלכך צעיר, האם כתוצאה משימוש בחומרים כימיים ולא טבעיים? ובעיקר מהעושים?

Hair Up- הפתרון הטבעי לבעיות שיער וקרקפת, הוא תכשיר טיפולי טבעי וייחודי, בצורה של ג'ל למריחה חיצונית על הקרקפת, שהוכח במחקרים קליניים כמחזק את זקיקי השיער, מעודד את צמיחתו (כאשר זקיקי השיער חיים) ומשפר את מראה ומרקם השיער. 

התכשיר הטיפולי יעיל ובטוח לשימוש בנשים, גברים וילדים. התכשיר מורכב מ- 100% חומרים פעילים טבעיים, ומאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי ורשויות הבריאות ביפן.

מעבר לעידוד הצמיחה, ושיפור מרקם ומראה השיער, שנראה חיוני יותר, התכשיר בולם נשירת שיער ומסייע בניקוי הקרקפת מקשקשים וסבוריאה.


Hair Up הוא התכשיר הטבעי היחיד שהוכח מחקרית כיעיל בטיפול במקרים הקשים ביותר של התקרחות .
צילום יחצ
עד היום השתמשו בתכשיר מעל ל- 20 אלף מטופלים לאורך 28 שנים. כפי שמסביר שמואל גונן, מדען ומייסד 'המכון לשיפור שיער': 
"התכשיר הטבעי מורכב ממספר צמחים הפועלים במספר מנגנונים - צמחים בעלי השפעה נוגדת חמצון המנטרלים את השפעת החומרים המזיקים באזור שורש השערה, צמחים המרגיעים את מערכת העצבים, צמחים נוגדי דלקת, ותמציות צמחים המרחיבות את נימי הדם, ומגבירות את זרימת הדם ואת ההזנה החיונית לשורש השערה. בנוסף, תמציות אלו מסייעות בניקוי הקרקפת מקשקשים וסבוריאה, שהינם מגורמי הנשירה המובילים, ללא כל תופעות לוואי שליליות משמעותיות".

כל תמציות צמחי המרפא בטוחות לשימושעל פי ה- PCPC (מועצת מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה).
הניסיון הרב שהצטבר בטיפול בתכשיר,מראה את התאמתו לרוב סוגי הנשירה ואובדן השיער.התכשיר מבוסס על חומרים פעילים טבעיים בלבד, וכאשר מושגות התוצאות הרצויות ניתן להפסיק את השימוש בהדרגה.

צילום: Hair Up 

צילום: Hair Up 


Hair Up הוא טיפול טבעי המהווה אלטרנטיבה טובה לטיפול הקיים היום בנשים, גברים וילדים, ומכיל צמחים המותרים לשימוש גם בנשים מניקות הסובלות מנשירה ואובדן שיער.

שאר הטיפולים הלא טבעיים כרוכים בתופעות לוואי רבות, וביניהן השפעה על המערכת ההורמונלית של הגוף, כולל פגיעה אפשרית בתפקוד המיני אצל גברים, ושיעור יתר בכל חלקי הגוף אצל נשים. בנוסף, הטיפולים התרופתיים ממכרים, ומכאן שעם הפסקת הטיפול בהם חלה נסיגה משמעותית.


לפני הטיפול ב- Hair Up . צילום יחצ

אחרי  הטיפול ב- Hair Up . צילום יחצ
שלבי ההחלמה אחרי טיפול ב- Hair Up . צילום יחצ

Hair Up הוא התכשיר הטבעי היחיד שהוכח מחקרית כיעיל בטיפול במקרים הקשים ביותר של התקרחות מסוג אלופציה אראטה  בהם נצפתה יעילות של למעלה מ -50 אחוזי הצלחה, ביחס לכ-10 אחוזי הצלחה בשיטות הטיפול הרפואיות המקובלות.

אמצעי הטיפול האחרים באלופציה אראטה כוללים מתן סטרואידים בצורות שונות כגון משחות, זריקות לקרקפת, כדורים ואפילו אינפוזיה של קורטיזון לווריד במשך שלושה ימים לאורך מספר חודשים (פרוצדורה שניתנת אף לילדים קטנים).

במקרים רבים אלופציה אראטה מתפרצת במצב של לחץ בדרגה גבוהה או טראומה של הגוף, במהלכם המערכת החיסונית תוקפת את שורשי השיער. לכן, הטיפול הסטרואידי נועד להחליש את המערכת החיסונית, אך כתוצאה ממנו נחלשת המערכת החיסונית כולה, על כל ההשלכות הנגזרות מכך על המצב הבריאותי הכללי, מה שאינו מתקיים בטיפול הטבעי.


Hair Up הוא התכשיר הטבעי היחיד שהוכח מחקרית כיעיל בטיפול במקרים הקשים ביותר של התקרחות .
צילום יחצ

מחקר שנוהל על ידי דוקטור ענת יפה, מבית חולים הלל יפה, ובעזרתה של דוקטור יעל ניר מחברת ספריג מארה"ב, בדק את תוצאות הטיפול בתכשיר Hair Up במטופלים הקשים ביותר שסבלו מהתקרחות מלאה והיו ללא שיער על הקרקפת.

רובם היו לאחר כישלון של טיפולים אחרים ובכללם סטרואידים. תוצאות המחקר הראו שהטיפול הטבעי באמצעות Hair Up היה אפקטיבי פי 4 מהטיפולים הקיימים היום בשוק ובכללם סטרואידים.

כמעט למחצית מהמטופלים צמח שיער שנראה מלא, וזאת בהשוואה ל- 10% הצלחה בלבד בטיפול בסטרואידים, כפי שמתועד בספרות הרפואית. המחקר הראה שהתכשיר ללא תופעות לוואי סיסטמיות, וזאת בניגוד גמור לתופעות הלוואי הקשות של טיפול בסטרואידים.


שמואל גונן, מייסד  'המכון לשיפור שיער'  וממציא Hair Up. צילום יחצ

שמואל גונן, מייסד  'המכון לשיפור שיער'  וממציא Hair Up הוא מדען, מוסמך למדעים, האוניברסיטה העברית בירושלים. שימש בעברו כממונה על המחקר והפרויקטים במשרד החקלאות בישראל, ומנכ"ל המכון לחקר התעשייה. חבר באגודת הנאמנים של 'מכון ויצמן למדע' ברחובות. ייסד את מסלול ההשתלמות בהוראת צמחי מרפא לרופאים ורוקחים באוניברסיטה העברית, ושימש כראש הפורום הטכנולוגי-תעשיית יש להמרכז לחיזוי טכנולוגי באוניברסיטת תלאביב.

ב-30 השנים האחרונות עוסק במחק רו בפיתוח תכשירים רפואיים וביולוגים, ובמיוחד בפיתוח תכשירים טבעיים על בסיס צמחי מרפא, הרשומים על שמו  בישראל ובארצות הברית.


שמואל גונן, מייסד 'המכון לשיפור שיער' עם בתו מרגנית גונן שחר. צילום יחצ

לצדו, מנהלת את המכון בתו, מרגנית גונן – שחר, בוגרת כימיה בהצטינות B.Sc במסלול מורחב באוניברסיטה העברית בירושלים. תזונאית הוליסטית והרבליסטית קלינית CI.H. בעלת למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום התרופות בישראל. עבדה בחברות תרופות מובילות ובעלת ידע וניסיון רב בניהול מוצרים בחברות פרמקולוגיות.

בשנת 2002 זכתה בתואר מנהלת מוצר מצטיינת עולמית, על עבודתה בניהול מוצר בתחום לחץ הדם בישראל. במהלך עבודתה נהלה קשר רציף עם רופאים מובילים בארץ ובעולם, והכשירה והובילה נציגי שווק בעבודתם מול הקהילה הרפואית בישראל.

בשנת 2007 עזבה תפקיד בכיר בתחום התרופות, כדי להתמחות ב'מכון לשיפור שיער' לטיפול בבעיות שיער וקרקפת בהנהלתו של אביה, שמואל גונן. בנוסף, בעלת M.A. במדיניות ציבורית באוניברסיטת תל אביב, התמחות בתקציב.

לאתר https://shmuel-gonen.com
פייסבוק עיסקי- https://www.facebook.com/shmuel.hairup/

כתובת הקליניקה:
רחוב אבא הילל 7 רמתגן, בית סילבר, קומה 6 חדר 20
טלפון: 03-6165875  03-6165866

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ